Hoseok ağzından:
Jimin akşam odadan çıktığından beri hiç gelmemişti.Sabah jimin'in annesinin dediği saatte kalkıp kahvaltıyı hazırlamak için mutfağa indim. Sadece kahvaltı değil evin kalan tüm işlerini de ben yapmaya başladım. Jimin sadece kahvaltı hazırladığımı sanıyo çünkü onların ailesindeki bi gelenek.
Asıl çalışmam o gittikten sonra başlıyo. Dün Jimin gittiği gibi beni aşağı çağırıp kırdığım tüm tabaklar için bulaşık yıkatıp etrafı temizlememi istediler.
Evde temizlikçiler vardı ama onlardan çok beni çalıştırdılar. Bir günde dayanamadığım ailede yıllarımı nasıl geçiricem hiç bilmiyorum.
Bunları Jimin'e söylersem daha beterlerini o yaşanıcağını biliyodum. Belki de yaşanmazdı Jimin beni direkt evden atardı. İlk günden kavga eden bi çift birbirini nasıl savunsun ki?
⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝
Hizmetçilerin yardımıyla kahvaltı sofrasını hazırlayınca merdivenlerden Jimin inmeye başladı. Yukarıdaki boş odalardan birinde kalmıştı ve uykusunu alamadığı yüzünden anlaşılıyodu.
Aşağı indiğini gördüğüm gibi başımı eğmiş mutfağa ilerledim ve bı süre orda bekledim.
Bı süre sonra hizmetçilerden birisi gelip jimin'in beni çalışma odasına çağırdığını söyleyince hizmetçiyle birlikte oraya gittim.
Hizmetçi kapıyı tıklatıp jimin'in komutuyla kapıyı açınca başımı eğerek içeriye adımımı attım. Hizmetçi odadan çıkıp kapıyı kapatınca odaya bakmaya başladım ve jimin'in odadaki koltukta uyuduğunu koltuğun üstündeki çarşaflardan anlamıştım.
Jimin bana bakıp "Yanıma gel." diyince bişey demeden onun yanına gidip orda durunca Jimin önündeki evrakları kapatıp beni belimden tutup bacağının birine oturttu.
Uyandığım için kızarmaya başlayan yanaklarım ve şoktan büyümüş gözlerimle ona bakarken o sadece sakinlesmem için belimi okşayarak bana bakıp durdu.
"Dün gece sana çok bağırdım özür dilerim seni korkuttuğum için."
"Sorun değil ki."
"Ne demek değil ilk günden benim yüzümden ağladın."
"Olsun ben de çok çok bağırdım."
"Çok çok mu?"
"Hmhm."
"O zaman ikimiz de dünkü yaşananlar için çok çok özür dilediysek barışalım olur mu?"Hafifçe tebessüm ederek onu onaylayınca yanağımı hafifçe öpüp beni kucağına tamamen oturtup önündeki evraklara döndü.
⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝
Kahvaltıya inene kadar jimin'in kucağında dinlenip anlayamadığım tonlarca evrakla bakışırıp durdum.
Hizmetçi kahvaltı için bizi çağırınca jimin'in kucağından kalkmak için hareketlenince jimin beni tutup kucağından indirmeden odadan çıkmak için ayaklandı.
Yemek masasına gidene kadar beni kucağından bırakmadığı için tüm aile üyeleri bizi o şekilde gördü. Hepsinin yargılayıcı bakışı yüzünden iyice gerilip çekinirken Jimin soğuk ifadesini takınıp aile üyelerine bakinca hepsi önüne döndü.
Masaya oturunca dünün aksine az da olsa bişeyler atıştırmaya başlayınca jimin'in gözlerini üzerimde hissettim. Ona dönüp bakınca daha fazla yememi istermiş gibi gözlerimin içine bakarken kısık sesle "Yiyorum işte noldu ki?" diye sorunca kendi tabağından bı parça bölüp yedirince "Çok az yiyosun beslenmene dikkat etmelisin." diyip beni izlemeye devam etti.
Sanırım ben doğru düzgün yemek yiyene kadar her gün Jimin bunu yapmaya devam edicekti. Böyle yargılayıcı insanların olduğu bi masada ne kadar rahat yemek yiyebilicektim sanki?
⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝⸝
Yemek bittikten sonra tabakları toplamaya başlarken Jimin elimden tutup beni bahçeye çıkardı ve şoförün onun eşyalarımı getirmesini beklerken bana dönüp saçlarımı okşamaya başladı.
Geleli çok olamamıştı ama şimdiden jimin'in bu hareketlerine alışmaya başlamıştım. Belki de beni bu kabus gibi yaşantıda az da olsa kurtarabilicek kişi jimindir.
"Annen sen olmayınca tek mi kalıyo?"
"Evet normalde ben bakardım ama şimdi tek başına."
"İşe gidince asistanımla konuşup uygun bir kaç bakıcı bulmasını istiycem sonra da senin yanına göndericem annen için hangisinin daha iyi olduğunu düşünürsen onu işe alırız."
"Gerçekten mi?"
"Evet."
"Peki akşamları da mı kalıcak?"
"Evet ara sıra da dışarıya hava alması için çıkarır sen ayarlarsın işte."
"O zaman çok çok teşekkür ederim."
"Çok çok rica ederim bebeğim"Jimin'in dediğini duymamış gibi yapınca Jimin yanağımı öpüp hafifçe gülüp arabaya bindi.
Sosyal medyada ne kadar ciddi bi insan olduğu konuşulan Jimin söylenenlerin aksine benim yanımda sürekli gülümseyen, kalbim kırılır diye ince davranmaya çalışan, düşünceli bi adamdı.
Sadece bunlar değil aynı zamanda fiziği ve yüzü herkesi etkileyebilicek mükemmellikteydi. Eminim her insan onun kollarının altına sığınıp tüm dertlerini unutmak ister. Sanırım benim de tek şansım bu. Onun gibi mükemmel biriyle gerçekten tanışıp isteyerek evlenmeyi çok isterdim.
AY SELAAMMMM
YENİ BÖLÜM YAZMAYI ÖZLEMİŞİM AMA YORUCU OLDUĞUNU DA UNUTMUŞUM🥲NEYSE ARTIK OKUMALAR ARTTIĞI İÇİN DAHA AKTİF YAZMAYA BAŞLIYCAMM(TİKTOK VİDEOM SAOLSUN🤙😎)
BU BÖLÜM BİRAZ KISA OLDU GİBİ GELDİ AMA OLSUN ŞİMDİLİK GÖRÜŞÜRÜZZ♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love me too
Fiksi RemajaHerkese normal gelir bazı tesadüfler, tıpkı Hoseok için normal gelen şirketin CEO'suyla tanışması gibi. Onun tüm hayatını değiştireceğini ve asıl aşkı bulacağını tahmin bile edemezdi.