Benedetta ile alışveriş merkezine gelmiştik. Birkaç gün içerisinde mezuniyeti vardı ancak o henüz hiçbir şey almamıştı. Biz birkaç mağaza gezdikten sonra arkadaşı da bize katılmıştı. Adı Lucia'ydı ve nedendir bilinmez kızı gördüğüm anda bir soğukluk hissetmiştim.
Benedetta bir elbise denerken yalnız kalmıştık ve bu sırada benimle konuşmaya çalışmıştı.
"Ah Benedetta'yla kısa zamanda kaynaşmanıza sevindim."
"Ben de öyle çok tatlı bir kız." dedim gülümseyerek. O tam ağzını açıp bir şey söyleyecekken Benedetta kabinden çıktı.
"Nasıl görünüyorum?"
"Bence üstüne çok yakıştı tatlım. Renginden emin misin?" dedim. Mezuniyette beyaz giymek bana çok uygun gelmiyordu.
"Evet. Neden? Sen beğenmedin mi yoksa?"
"Hayır canım ne alakası var? Bence sana çok yakıştı. Gelirken farklı bir şey istediğini söylediğin için demiştim ben."
"Evet haklısın ama bu da oldu sanki. Sen ne dersin Lucia?"
"Çok güzelsin canım rengi seni çok açtı." dedi yüzünde sahte bir gülümsemeyle.
Lucia'nın neden Benedetta ile arkadaş olduğu çok açıktı. Benedetta çok cömert bir insandı. Her şeyin parasını ödemek istiyordu. Hediye almayı çok sevdiğini de söylemişti. Zira şu an bana almış olduğu zarif bilekliği takıyordum ben de.
Benedetta almak istediği elbisenin bu olduğuna karar verdikten sonra mağazadan çıktık. Biraz daha alışveriş merkezinde dolandık. Ben Nicolo için ufak bir hediye almıştım. Daha sonra Lucia kahve içmeyi teklif ettiğinde Benedetta onlara gitmeyi ve kalan günü evlerinde geçirmemiz gerektiği konusunda ısrarcı oldu. Bu kıza hayır demek zordu o yüzden kabul ettim. Eve giden yolda Benedetta ve Lucia birbirlerine okulla ilgili bir şeyler soruyorlardı.rachelss
seniçoközledimnicolozaniolo
bendeseniçoközledimrachelss
Fotoğraf atsana ;)nicolozaniolo
nasıl bir fotoğrafmış o :)rachelss
Mümkünse uygun bir tane
Kız kardeşin yanımda oturuyornicolozaniolo
*fotoğraf*rachelss
Zani 🥹🫶🏻
Çok tatlısınniccolozaniolo
❤️
Ne yaptınız?
Yakında geliyor musun?rachelss
sanmıyorum şimdi sizin eve geçiyoruz
Benedetta bize kahve yapacak
Biraz da takılırız sanırımnicolozaniolo
Anladım güzelim
Belki de gelip seni kaçırmalıyım?rachelss
Akşama kadar bekle
Sonra zaten seninim :)nicolozaniolo
Tamam :)
öpüyorum güzelimrachelss
Ben de Zanim 😘Başımı telefondan kaldırdığımda Benedetta'nın bana baktığını gördüm.
"Tanrım siz ikiniz çok tatlısınız." dedi kollarını sararken. Ben de küçük bir teşekkür mırıldandım.
Benedetta benden ayrıldığında Lucia'ya kısa bir açıklama yapma gereği duymuş olmalıydı çünkü kendimi tanıtırken Rachel diye tanımıştım. Nicolo'nun kız arkadaşı olarak değil.Çünkü kız arkadaşı olup olmadığımı ben bile bilmiyordum. Henüz bir isim koymamıştık."Rachel ve abim Nicolo beraberler." dedi Benedetta gülümseyerek.
"Ya?" dedi Lucia umursamazca. Daha sonra konuyu hızlı bir şekilde çevirdi. Konunun değişmesine sevinmiştim çünkü ilişkim hakkında konuşmak beni biraz geriyordu.Evlerine geldiğimizde ne Francesca ne de Igor evdeydi. Hizmetliler de yoktu.
"Bizim için evi boşalttım. Kızlar gecesi yapabiliriz."
Gülümsedim ve anı bozmadım. Benedetta benimle iyi olmak için çok çaba gösteriyordu. Gerekirse Nico'yu ekerdim. O da kardeşiyle iyi geçinmeme sadece sevinirdi zaten. Bu ailede en çok değer verdiği kişi oydu biliyordum. Benedetta da abisine çok fazla değer veriyordu."O zaman ben mutfağa geçeyim. Kahveleri alıp geliyorum."
"Ben de sana yardım edeyim." dedim ayaklanırken.
"Hayır Rachel. Bugün misafirimsiniz. Ben hemen hallederim. Siz de Lucia'yla birbirinizi tanırsınız ha?"
"Tamam." dedim Lucia'ya bakıp gülümseyerek. O da gözlerini kısıp gülümsedi."Demek Nico'nun kız arkadaşısın?"
Henüz bir şeyi belirlememiş olsak da onu düzeltmedim. Çünkü aşık olduğum ama Nico deme cesaretini nereden bulduğunu merak ediyordum.
"Evet. İlişkimiz henüz çok yeni."
"Ne iş yapıyorum demiştin?"
"Söylemedim ama veterinerim. Üniversiteyi bu sene bitirdim." dedim gururla. Lucia ise benim aksime küçümseyici bakışlar atıyordu. Dudakları kıvrıldı ama bir şey demedi. Daha sonra koltukta bana biraz daha yaklaştı.
"Açıkçası Nico'nun ciddi bir ilişkisi olmasına şaşırdım."
"Anlayamadım?"
"Sen onu yeni tanıyorsun tabi ama Nico böyle biri değildir. Takılır ve geçer."
"Sen bunu kim olarak söylüyorsun?" dedim. Sesim biraz yükselmişti ama anında toparlandım. Benedetta bir sorun olduğunu düşünsün istemedim.
"Hadi ama Benedetta'nın arkadaşıyım. Nico'yu tanıyorum. Tabi birkaç kez de seviştik."
"Ne?"
"Oh evet tatlım. Maalesef sevgilin böyle biri. Hamile sevgilisini aldattığı kızlardan biri de bendim."
"Ve? Bunu gurur duyarak mı söylüyorsun? Üstelik yalan olduğu bu kadar barizken."
"Neden yalan olsun ki?"
"Çünkü iddia ettiğin tarihte sen reşit değildin. Nicolo'nun 16 yaşında bir kızla yatacağını sanmıyorum. Üstelik çok sevdiği kız kardeşinin arkadaşlarıyla."
"İstediğini varsayabilirsin tabi. Ama Nico böyle biri canım. Senden istediğini aldığı an gidecektir eminim ki. "
"Bak Lucia. Dediklerin umurumda bile değil. Anlıyor musun? Benedetta'yı kullandığını da göremediğimi mi sanıyorsun? Ufak oyunların başkalarında işe yarar ama ben onlardan biri değilim. Bir dahakine büyüklerine daha saygılı olmanı tavsiye ederim."
Koltuktan kalkıp üstümü düzelttim. Bu sırada Benedetta elinde kahvelerle içeriye girmişti."Neler oluyor? İyi misiniz?"
"Benedetta bu güzel gün için sana teşekkür ederim. Sen çok muhteşem birisin. Lütfen kusura bakma ama çıkmak zorundayım." dedim o kahveleri masaya koyarken. Sonra kollarını bana sardı. Sessizce kulağına fısıldadım.
"Arkadaşlarını iyi seç."
Daha sonra çantamı alıp çıktım. Benedetta arkamdan biraz seslense de onu dinlemeden çıktım. İçeride kendimi tutmuş olabilirdim ama sinirlerim bozulmuştu. Lucia'nın söylediklerinin doğru olmadığını biliyordum ama yine de canım sıkılmıştı. Hızla telefonumu bulup Nicolo'yu aradım."Alo güzelim?"
"Nico?" sesim ağlamaklı çıkmıştı.
"Bebeğim bir sorun mu var?"
"Nico beni alır mısın?"
"Alırım tabi ki. Neredesin?"
"Ailenin evinin önündeyim."
"Tamam güzelim hemen geliyorum."
"Nico?"
"Efendim?"
"Seni seviyorum."
Ondan bir cevap gelmeyince telefonu kapattım ve evin bahçe kapısından çıktım.-----
1k okunmayi gecmisiz tesekkur ederim destek veren herkese