Nico öpücüklerini boynuma diziyordu. Bluzumun izin verdiği yere kadar ilerledi. Sonra bir çırpıda bluzu üstümden çıkardı. Gövdemin açıkta kalmasıyla beraber göğüslerime yönelmişti. Sütyenden taşan kısımlara izler bırakıyordu. Ben de kısık sesli inlemelerle karşılık veriyordum.
Üstündeki tişörtü çıkarıp tekrar göğüslerime yöneldi. Gözlerimi açıp onu izledim. Ateş basıyordu.
"Nicolo lütfen." dedim daha fazla dayanamayarak. Bana dokunmasını istiyordum. Ön sevişme yeterince uzamıştı bana göre.
"Sabırlı ol sevgilim. Yeni başlıyoruz."
Ben sıkıntıyla nefesimi verirken sütyenden de kurtuldu. Önce dudaklarıma bir öpücük bıraktı. Öpüşmemiz sırasında göğüslerimi yoğurmayı ihmal etmiyordu. Fazlasıyla hassas hissettiğim için ağzının içine doğru boğukça inledim. Gülerek çekildi dudaklarımdan. Göğüslerimdeki işine geri döndü. Emiyor, ısırıyor, yalıyor bazen de göğüs uçlarımı çekiştiriyordu. Başlarda işkence gibi gelse de Nicolo ne yapması gerektiğini bilen bir adamdı. Göğsümden karnıma doğru öpücüklerini bıraktı. Başını hafifçe kaldırıp gözlerini bana dikti ve gözlerimin içine bakarak pantolonumu sıyırdı. Önce külotumun üstünden beni okşadı. Giydiğim açık renkli külot ıslanmış olduğumu ele veriyordu.
"Şuna bak bebeğim. Çoktan hazırsın ha?"
Cevap veremeden inledim. Çok hassas hissediyordum. Beklemediğim bir anda Nicolo külotumu yırttığında başımı yastıktan kaldırıp ona baktım.
"Nicolo ne yapıyorsun?"
"Merak etme güzelim sana yenisini alacağım." konuşmama dahi izin vermeden başını bacaklarımın arasına gömdü. Dili deliğimin etrafında dolaşırken burnu klitorisime çarpıyordu ve bu daha çok uyarılmama sebep oluyordu.Altında kıvranıyordum. Ne yapacağımı bilemediğimden ellerimi saçlarına doluyordum. Nicolo iştahla beni yiyordu. Çıkan sesler beni daha çok tahrik ediyor daha çok ıslanmama sebep oluyordu. Ben ıslandıkça ise sesler artıyordu. Kısa süreliğine çekilip uyluklarımın içine öpücükler bıraktı. Sonra işine kaldığı yerden devam etti. Benim kendimi bırakmam uzun sürmemişti. O beni yalamaya devam ederken dilinin üstüne gelmiştim.
Boşalmamın ardından Nicolo gülümseyerek başını kaldırdı ve dudaklarıma yöneldi. Dilinin ağzıma girmesiyle beraber kendi tadımı almış olmuştum. Öpüşme sırasında beni parmaklamayı ihmal etmiyordu tabi. Ben hem diliyle savaşıyor hem de inliyordum. Nefesimiz tükenene kadar öpüştük."Tadın çok güzel meleğim."
Bunu demesiyle beraber yine dudaklarına yönelmiştim. Onu öpmekten keyif alıyordum. Öpücük esnasında Nicolo kendi pantolonundan ve iç çamaşırından kurtuldu. Karnıma değen uzunluğunu hissedebiliyordum. Öpücükten uzaklaşmadan elimi atıp çekmeye başladım. Bu sefer inleyen taraf Nicolo olmuştu. Beklemeden geriye çekildim ve yataktan inip kenarda çömeldim. Nicolo bana yaklaşmak yerine yatağa uzanmıştı.
"Nico gel buraya." dedim sert bir tonda. Yatak odasında onun üstünlüğü vardı. Bu yüzden bu ses yükselmesinin bir karşılığı olacağını o an anlamıştım.
"Ne dedin güzelim? Ceza mı istiyorsun?"
"Hayır Nico. Buraya gelir misin? Lütfen?"
Sesim az öncenin aksine çaresiz çıkmıştı. Nicolo yatağın ucuna gelmişti.
"Bana ne istediğini söyle. Ben de vereyim."
"Ne istediğimi biliyorsun." dedim. Söylemekten çekiniyordum.
"Bebeğim utangaç olma. Ne istediğini söylemezsen böyle bekleyeceğiz ha?"
Gözlerimi kapadım.
"Aletini istiyorum. Lütfen."
"Hayır olmadı. Gözlerime bakarak söylemeyi dene." dedi yüzündeki küstah gülümsemeyle. Bana üstünlük kurmayı ve beni süründürmeyi seviyordu.
"Lütfen Nico. Ağzımı becer."
Saçlarımı tutup beni kendisiyle boğdu.
"İşte böyle. Ne istediğini bilen bebekler her zaman istediğini alır değil mi? Aynen öyle."
Saçlarımdan tutup beni yönlendiriyordu. Uzun aleti boğazımın arkasına çarptığı için boğuk sesler çıkarıyordum ve Nicolo bundan oldukça memnundu.
"Evet beni çok iyi alıyorsun."
Hızlanması birkaç dakikayı bulmuştu. Arada aletini çıkarıp dudaklarıma vuruyor sonra tekrar ağzıma almamı sağlıyordu. Bana uzun gelen bir sürenin sonunda ağzımın içine boşalmıştı. Daha önceki ilişkilerimde bunu yapmayı kabul etmesem de Nicolo'yu görünce uyuşan beynim ondan gelenleri yutmamı sağlıyordu.Geri çekilip kucağına oturdum.
"Çok iyisin bebeğim."
Aletini içime almaya çalışırken tekrar öpüşmeye başladık. Ancak Nicolo beni durdurdu.
"Prezervatif takmadım bebeğim." "Sorun değil bir hap alacağım."
Tutkuyla onu öpmeye ve işime kaldığım yerden devam etmeye başladım. Birkaç kez sevişmiş olsak da onun büyüklüğüne alışmak zordu. İçime girmesi için kendimi zorluyordum. Öpüşmeyi bozmadan kucağında zıplamaya başladım. Her bir darbe ötekinden derine iniyordu. Benim boğuk inlemelerim Nicolo'nun boğazdan gelen derin inlemelerine karışıyordu. Ben üstünde zıplamaya devam ederken Nicolo kalçalarıma tokat atmayı ihmal etmiyordu. Şimdiden kızardılarını hissedebiliyordum.Çok geçmeden beni altına aldı ve darbeleri hızlandırdı. Nicolo sizi bebek gibi sevebilirdi ama seks esnasında bambaşka birine dönüşmesi muhtemeldi. Bu da onunla seksin en iyi yanlarından biriydi. Şikayet edemezdim.
"Gelecek misin bebeğim?"
İnleyerek onu onayladım. Ben altında kıvranırken ellerini boğazıma sarmıştı. Nefesimi kesiyordu ve bu beni daha çok yükseltiyordu.
"İyisin değil mi?"
Başımı salladım. Kısa süre sonra da boşaldım. Nicolo içimden çıkıp kendini birkaç kez çekti ve göğüslerime boşaldı.Ardından beraber duş aldık. Kısa bir tur daha seviştik. Yorulmuştum. Saat gece yarısı olmuştu. İki saatten fazla süredir sevişmiştik.
Yastığa başımı koydum ve hemen gözlerimi kapadım.
"Rachel?"
Nicolo saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırırken konuştu.
"Efendim Nico." zorlanarak gözlerimi açtım. Sabah işe gitmeliydim çok da uykum vardı. Ancak söyledikleriyle beni uyandırmayı başarmıştı.
"Seni seviyorum."
Uzanıp onu kısaca öptüm.
"Ben de seni seviyorum Nico."
Kollarımı ona sararak uyudum. Sanırım aşk buydu.
-----------bu.adam.beni.cok.azdiriyor.