D(Č)den oluşan paralel kenar üçgenin D(B) bilinmeyen kenarı ile D(Ç) bilinmeyen kenarı eşit olduğuna göre AEFD dikdörtgeninin uzun kenarlar toplamının yarısı kaçtır?
Öff. Beynim durmuştu resmen. İki gün sonraki matematik sınavına çalışıyordum. Birkaç gün önceki matematik sınavını tamamen boş bıraktığım için yeniden sınav olmak zorundayım. Olmazsam disipline gideceğim. Daha önce 2 kere disipline gittim. Tekrar gidersem okuldan atılıyorum! O yüzden dikkat etmem gerek. Zaten okulların kapanmasına 1 ay kaldı. 1 ay daha sabretmeliyim. Şimdi soruya odaklanmalıyım. İlk önce B ile Ç kenarını bulmalıyım. O kenarları buldummu yandaki dikdörtgenin kenarları bulmuş olurum. Sonra dikdörtgenin kenarlarını toplayıp yarısını bulmak için ikiye bölerim. Harika plan.
4 DK sonra
Cevabı nihayet buldum. Planım yanlışmış. Sınavda ne yapıcam hiç bilmiyorum. Çok çalışmam lazım. 1 saatte iki test bitirdim. Dört test daha çözersem ortalama 2 saat daha çalışmış olurum. Bu bana yeterli olur.
2 saat sonra
Artık sınava girmeye hazırım. Yarın da çalışırım. Öbür gün sınav! Çok stres yaptım. İyi not alıcaksın kızım Jane. Sakin,sakin. Derin bir nefes aldım. Biraz rahatlamaya ihtiyacım vardı. Dışarı çıkmalıydım. Hazırlandım. Bu sefer vişne çürüğü elbisemi giydim. Vişne çürüğü bir rujla makyaj işini de hallettim. Deniz kenrına gittim. Etrafta kimseler yoktu. Banka oturdum. Tam karşımda masmavi bir deniz...
Hayat o kadar güzel ki. Çok huzurlu. Bütün bu sorunlarıma rağmen çok mut...
"Aaaaaa!"
"Kes sesini."
"Neler oluyor? İmdat!"
Arkamdan bir el ağzımı kapamıştı. Korkuyordum. Çok korkuyordum.