Öncelikle Selam :).Bu Hikayede hep beraber gülüp eğleneceğiz yeri gelecek ağlayacağız bu kitapta bir çok duyguyu beraber yaşayalım istiyorum umarım sevebileceğiniz türden bir hikaye olur.
İyi Okumalar..
------------------------------------------------------------
"BU GÜN BENIM DOĞUM GÜNÜMÜM"
"HEM SARHOŞUM,HEM YASTAYIM" Bağırarak şarkıya eşlik ediyordum,bu gün 20'ci yaş günümdü.
"BİR BAR TABURESİ ÜSTÜNDE BABAMIN ÖLDÜĞÜ YAŞTAYIM" Telefonum çalıyor,mesajlar geliyor,bildirimler susmuyordu.
Odamın kapısı yavaşca açıldı babam gülümseyerek odaya girdi sol elinde bir hediye paketi vardı,hediye paketine baktım ve ayağa kalktım paketini içinde ne vardı onu merak ediyordum babam bana ne almıştı?.
"Bu gün benim tatlı kızım mı doğmuş? İyi ki doğmuş benim prensesim nice mutlu yıllara" Gülümsedim babam bana sarıldı,kısa sarılmanın ardından babam hediye paketini bana uzattı.hediye paketini elinden aldım içinde ne vardı?Çok merak ediyordum.
Yatağa oturdum hediye paketini hızlıca açtım İphone 13 karşıladı beni İphone 11 ile demek ki vedalaşmanın zamanı gelmişti.İphone 13 elime aldım ve şirin gülümsemeyle babama sıkıca sarıldım.
"Çok teşekkür ederim babacım çok çok" Galiba babamı biraz boğmuştum ama çok sevinmiştim bence olabilir yani ölmedi en azından.
"Kurban olsun güzel kızıma güzelim benim" Babam bana hem baba hem anne olmuştu.Annemin yokluğunu bir kez olsun aratmadığı için ona çok minnettardım.
"Babacım ben bu doğum günümü arkadaşlarımla geçirmek istiyorum,tabii sende izin verirsen."
"Nasıl istiyorsan öyle olsun güzelim." Babamın yanağına sulu bir öpücük bıraktım.
Babam odadan çıktı ve bende her zaman ki aktivitemi yaptım.İlk önce şarkı açtım ve sonra telefonumu çıkarıp canlı yayın açtım.Gece yarısı olmasına rağmen canlı yayında 1k kişi vardı.
Bir yandan şarkı mırıldanıyor,bir yandan chat'i okuyordum.Her zaman canlı yayına giren kişilerdi ve değişen tek şey zamandı.Sosyal Medyaya 2019 da başlamıştım ve tam 4 yıldır bu platformadaydım.Bir çok kişi tanımıştım bir çok arkadaşım olmuştu ve tam 1.1m takipçim vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ve Aşk
ActionZengin şımarık genç kızın 18'ci yaş doğum gününde mafya sevgili dilemesi ile başlar her şey. Gerçekleşeceğini ummuyordur fakat ummadığı bir mucize olur genç kızın yıllardır gerçekleşmesini istediği hayali bir canlı yayında numarası yayılması ile g...