Güzel bir yemeğin ardından kahve içmek için Starbucks'a gittik oturmak istemediğimiz için kahvelerimizi alıp çıktık.
Asena'ya telefonumu beni çekmesi için verdim. Güzel bir çekilişten sonra Bilinmeyen'in atığı konuma doğru yola çıktık.
1 saatlik yolun ardından nihayet ki varmıştık.Ormanlık bir yerdi. Bir kaç kişi piknik yapıyordu. Telefonumu çıkarıp bilinmeyen'i aradım.
Telefon çaldı çaldı ve kapandı.Tekrar aradım,telefon çaldı ve sonunda arama reddedildi.Yoldadır diye düşündüm.Asenanın fotoğraflarını çektim.
Yaklaşık 10 dakika geçmişti ve ne arama vardı ne mesaj. Benimle dalgamı geçiyordu acaba?.Bir kez daha aradım arama reddedildi.
Beni kandırmıştı.Orada daha fazla durmak istemediğimiz için gitmeye karar verdik.Sinirle arabayı çalıştırdım.Onun yüzünden Asena'dan azar işitmiştım.
Deniz kenarına geldik kayalıklara birine oturduk.Deniz manzarası aşırı güzeldi ve onu çekip story olarak paylaştım. Asena ise ben manzarayı çekerken beni çekmişti.
2 saatin ardından bilinmeyen mesaj atmıştı. İnat edip mesajına bakmamıştım aramıştı açmamıştım.Asena ile akşam yemeği yemek için hiç bilmediğimiz bir restorana gitmiştik.
Mekan yeni açılmış gibiydi ve oldukça gösterişli bir yerdi ve ben pahalıyım diye bağırmıyordu resmen.Mekanin isminin kısaltılmış hali ise "GA" kısaltılmamış halini aşırı merak ediyordum.
Yemeklerimizi sipariş ettik ortam sessizleşmişti ikimizde telefonlarımızı bakıyorduk. Dayanamadım ve bilinmeyen'in mesajına tıkladım.
Bilinmeyen numara: özür dilerim gelemedim.
Cidden çok önemli bir işim çıktı yoksa gelirdim yemin ederim.
Ama işte isim çıktı.
Siz:Beni kandırdın lan
Gelicem dedin gelmedin siktiğimin çocuğu
Bilinmeyen Nuamra:Çok özür dilerim haklısın ama çok önemli bir işim çıktı gelemedim
Siz:Siktir git ya
Bilinmeyen Numara: yarın yeniden gel
Siz:Siktir git
Birde emir veriyor
Bilinmeyen Numara:yani gelebilir misin?
*GörüldüTelefonumu kapatıp masaya attım.Asena başını kaldırıp bana baktı tam konuşacaktı ki garson yemekleri getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ve Aşk
AcciónZengin şımarık genç kızın 18'ci yaş doğum gününde mafya sevgili dilemesi ile başlar her şey. Gerçekleşeceğini ummuyordur fakat ummadığı bir mucize olur genç kızın yıllardır gerçekleşmesini istediği hayali bir canlı yayında numarası yayılması ile g...