5. Bölüm:Kıskançlık

164 9 41
                                    

Ceren o adama sıkı sıkı sarıldı. Derin nefes alıp verdim. Ceren o adama sarılıyor,adam ise onun saçlarına dokunuyordu. O elini götüne sokmamak için zor duruyordum.

Sonunda sarılmayı bırakmışlardı. O adam artık her kimse Cerenle çok yakındı. Bu yakınlık hiçte iyi değildi Cerenle fısıldayarak konuşmuş ardından adam gitmiş Ceren ise yerine oturmuştu.

"O adam kim?" Sinirle gözlerinin içine bakarak konuştum.

Ceren kaşlarını çattı. Kırmızı şaraptan bir yudum aldı ve saçını kulağının arkasına itip konuşmaya başladı.

"Ege babamın sevgilisinin oğlu.. Yeni döndü Amerika'dan."Babasının sevgilisinin oğluydu. Üvey kardeşi ama bu onu sevmediği anlamına gelmiyordu. O egeyi gözüm tatmamıştı altından bir şey çıkacağı kesindi.

"İyi güzelmiş." Kısık sesle konuştum.

"Kıskandın ? Yaa sen beni kıskandın şapşikk" Evet kıskanmıştım.Ceren benim kadınım. Ceren sadece benimdi.

"Kıskandım. Sen sadece benimsin."Ceren gülümsedi. 

Güzel bir yemek yiyerek eğlenceli bir gece geçirdik. Fakat sonra Asena'nın Cereni araması ile her şey son buldu. Şu Asena Ceren ile yakınlaşmama asla izin vermiyordu. Kıskanç ve deli bir kızdı. Onun olana yan gözle bakılmasını sevmiyordu.

Ceren eve ben ise şirkete geçmiştim.Şu ege kim ise onu gözüm hiç tatmamıştı sağlam kişiye hiç benzemiyordu. Araştırıp bir kaç bilgi elde edilmiştim. Ege Arslan 25 yaşında eğitimini amerikada bitirmiş evin tek çocuğu ve annesi ile yaşıyordu.

Masum görünüyordu ama insanlara karşı. Bana hiçte masum gelmiyordu. Ege Arslan sağlam birine benzemiyor,belki de ben yıllarca öyle kişilerle karşı karşıya geldiğim için öyle düşünüyordum.

Aklım Cerende kalmıştı aramak istiyordum fakat sık boğaz ettiğimi düşünüyordum. Ceren özgür ruhlu bir kızdı özgür bırakılmış özgür büyümüştü.

Doruk kapıyı tıklatıp odaya girdi. Doruk benim 10 yıllık arkadaşımdı kardeşim gibiydi. Sırt sırta verip bir çok şey yapmıştık onun ile en zor günlerimizi  el ele verip birlikte atlatmıştık.

Mafya ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin