3.Bölüm:İlk Buluşma

252 19 34
                                    

Gördüğüm kişi karşısında şoka dönmüştüm.Ona büyülenmişcesine bakarken ben ise donup kalmıştım. Kalbim neredeyse yerinden çıkacaktı.

Rüzgar estiğinde o etkileyici kokusu burnuma doldu. Bir adım attı bana karşı.

"Ge.. Gece Atasoy..?"Kekeleyerek konuştum.Gülümsedi o gülüşü hala daha aklımdaydı aynı gülüyordu.

"Buyrun Ceren Özdemir benim?"Gülümsedi ve elindeki çiceği bana uzattı.Soğuktan buz kesmiş,titreyen ellerimi uzatıp çiceği aldım.

"Sen beni nasıl takip ettin..? Oraya gideceğimi nereden bildin? Sabah kahvaltıda ciğer yedinde o yüzden mi beni dansa kaldırdın?"Sorularım ile onu sık boğaz ettim.

"İlk önce biraz otursak mi? Sonra söz sorduğun her soruya tek tek cevap vereceğim."Bir anda rüzgar başlamıştı ve ben dönüyordum.Bir kaç adım attıktan sonra yer minderlerine oturduk

"Sorularını yeniden alabilir miyim matmazel?"

"Başlıyorum" Derin nefes alıp verdim.

"Başlamadan önce al bu ceketi giyin üşüyorsun" Ceketi bana uzattı hiç hayır falan diyemedim çünkü soğuktan ölecektim.

"Başlıyorum. Sen beni nasıl takip ettin?Oraya gideceğimi nereden bildin?Sabah kahvaltıda yürek yediğin için mi beni dansa kaldırdın?"Bir nefese konuşmuştum ve sustuğum gibi derin nefes alıp vermiştim.

"Ben değil adamlarım etti. Oraya uzun zamandır gitmek istiyordun oradan tahmin ettim.Hayır yürek yemedim sevdiğim kadın bana öyle yazınca bende onu dansa kaldırdım." Sevdiğim kadın. Sevdiğim kadın.. SEVDİĞİM KADIN.

"Ne diyorsun dayı?" Güldü komik bir şey mi vardı?

"Ciddi olsana biraz"

"Yanımda sen varken ciddi kalmam mümkün değil" Kaşlarımı çattım.Aldığı gülü kafasına geçirsem ne olurdu ki?

"Adamların? Ya abi sen kimsin ne istiyorsun benden? Yaşın kaç evli misin? Çocuğun var ?"Neden sormuştum ki şimdi bunları.Beni neden alakadar ediyordu?. Gülümsedi ve konuşmaya başladı.

"Evet adamlarım ben aslında bir mafya senin doğum gününde dilediğin mafya. 23 yaşındayım. Evli olsam sence burada olur muydum?"Sıkılmadan sorduğum her soruya tek tek cevap veriyordu.

Mafya ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin