6.Bölüm:İtiraf.

129 8 20
                                    

Ege Cerene sıkı sıkı sarıldı.Merdivenlerden hızlıca aşağıya indim. Egenin ceketinden tutup kendime çevirdiğimde sertçe yumruk vurdum. Yüzü yana düştü çenesini tutup elini yumruk yaptı.Ege bana baktı.

"Napıyosun lan?. Napıyosun sen?" Elini yukarıya kaldırdı bana vurmak için kaldırdığını anlamam çok sürmedi. Elini tuttum bürküp duvara ittim.

"Bir daha sakın sakın seni Cerenin 5 metre yakınlığın da görmeyeyim." Cerenin elindeki gül buketini alıp yere attım ayağım ile sertçe ezdim.

Ege sinirlice bana bakıp Elini yumruk yapıp hızlıca uzaklaştı. Elimdeki gül buketini hafifçe gülümseyerek Cerene uzattım. Ceren kaşlarını çattı uzattığım gülü aldı. Yüzüne yakınlaştırıp kokladı.

"Teşekkür ederim gece ama egeye neden öyle davrandın? Bana yaklaşan her adama öyle mi davranacaksın?" Kaşlarımı çattım Ceren baş parmağı ile çattığım kaşlarıma dokundu ve açtı.

"Evet öyle yapacağım çünkü sana hiç kimse dokunamaz"

"Sen beni kısıtlayamazsın sana bu hakkı kim veriyor?" Derin nefes alıp verdim.

"Herkese güvenme Ceren herkesi kendin gibi sanma özellikle o egeye güvenme Ceren"

"Haklısın Gece. Sana da güvenmemem gerekti." Sertçe yutkundum.

"Ceren benim ile ne alakası var..?" Ceren bakışlarını kaçırdı.

"Ne mi alakası var? Bana sanal olarak yazan sendin seni hiç tanımıyordum kimdin bilmiyordum." Haklıydı ona öyle olarak yazmamalıydım.

"Haklısın Ceren yazmamalıydım neyse ya ben gideyim" Ceren kolumdan tuttu. Dönüp Cerene baktım.

"Özür dilerim.. ileriye gittim ama sende ileriye gittin Gece senden önce hayatımda olan kişiler onlar onlara neden güvenmiyorsun anlamıyorum. Bu sahiplenme koruma güdüsü nereden geliyor anlamıyorum."

"Nereden mi geliyor bu koruma güdüsü? Çünkü o adama güvenmiyorum Ceren o nasıl biri bilmiyorsun seni korumaya çalışıyorum çünkü.."

"Çünkü ne lan Çünkü ne?" Cerenin kollarından tutup onu duvarla arama aldım. Ceren gözlerimin içine bakıyordu.

"Aşığım kızım. Ölüyorum bitiyorum senin için derdinle yanıp tutuşuyorum. Onun sana zarar vermesinden korkuyorum seni herşeyden korumaya çalışıyorum." Ceren gözlerimin içine baktı konuşamadı konuşmadı.

Mafya ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin