Kızlar Geceye büyülenmişcesine bakıyordu. Gece 4 tane gül getirmişti ve kızların hepsine gülü verdi.Sona ben kalmıştım bu gün ondan 2 kez gül alıyordum ve her seferinde en sevdiğim gülü alıyordu.
"Geçmiş olsun hepinize de neden zehirlediniz?" Yavaşca kahkaha attım.
"Asena zehirledi bizi" Asena yaktın bizi Asena.
Gece yüzümü okşadı uzun ince parmakları tenime dedikçe kalbim pır-pır atıyordu. Eli saçlarıma gidiyordu ki Asena öksürdü.
Ben bunun intikamını almasını iyi bilirdim tabi ki. Gece onun öksürüğüne aldırmayıp saçlarımı okşamaya başladı. Asena bu sefer ise boğazını temizledi.Geceye karşı farklı duygularım vardı.Diğer erkeklere hiss ettiğimi Geceye hiss etmiyordum.
Gece daha özeldi daha kıymetli. Bu aşk mıydı bilmiyordum.Daha önce hiç aşk hissini tatmamıştım. Aşk ne demekti bilmiyordum. Gecenin bana seslenmesi ile düşüncelerimi bir kenara bıraktım.
"Ceren iyi misin?.. Ceren" gece elini saçlarımdan çekti.
" Ya Gece misin nesin iki saattir burada kendimi öldürüyorum anlasana lan çek elini cerenimin üstünden" Asena sinirle resmen kükredi. Gülümsedim Gece kahkaha attı ve konuşmaya başladı.
"Ben artık gideyim güzelim yarın erken kalkmam gerekiyor" Alnımdan öptü. Alnımdan öptü.. ALNIMDAN ÖPTÜ.
"Gör.. Görüşürüz.." son hareketinden sonra kekelememek elde değildi.
Asena sinirle ona"Siktir git lan" dedi Gece son bir kez bana baktı ve odadan çıktı.Sinirle Asena'ya baktım. "Napıyosun sen ya" delirmişti bu kız.
"Sus Ceren."
Gecenin ardından bizde eve geçmiştik.Ben Asena ile, Nazlı ve Mira ise beraber uyumuştu.Asena ve beni uyku tatmamıştı bizde mısır patlatıp korku filmi izlemiştik. Sonra ise uyuyamamıştık.
Zar-zor sabahı sabah etmiştik ve sabaha yakın anca uyuyabilmiştik.Sadece 2 saatlik uykuyla ayakta duruyorduk ve Nazlı'nın başımızdan aşağı su dökmesinden sonra uyanmıştık.Kahvaltı yapıp ayrılmıştık.Asena ile ben kahve içmeye gidiyorduk.Nazlı ve Mira ise alışveriş yapmaya sonra ise güzel bir yemek yiyecektik beraber.
Her zamanki mekanlarımızdan 1 tercih etmiştik. Asena sade türk kahvesi içiyordu ben ise latte.Asena gözünü bir masaya kestirmiş bakıyordu.
"Şöyle bakmasana insanlara" Asena önüne döndü ve kahvesinden bir yudum aldı.
"Turan Şahin üniversite arkadaşım ama pek yakın değiliz." Çocuğa baktım 1.70 esmer bir çocuktu. Bizim masaya geldi ve masayı çekip oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya ve Aşk
ActionZengin şımarık genç kızın 18'ci yaş doğum gününde mafya sevgili dilemesi ile başlar her şey. Gerçekleşeceğini ummuyordur fakat ummadığı bir mucize olur genç kızın yıllardır gerçekleşmesini istediği hayali bir canlı yayında numarası yayılması ile g...