1.Bölüm:Dans

373 34 46
                                    

Bu adam ne diyor?.Neden beni dansa kaldırmak istiyor?.Yoksa ben mi yanlış duymuştum?.Başka birine mi diyordu?

Adam tekrar konuştu.

"Benimle dans eder misin matmazel?"Babamdan başka birinden böyle sözler duymaya alışık değildim kalbim çok hızlı çarpıyordu.

"Ben dans etmeyi bilmiyorum.Teşekkürler gerek yok."

"Denemeden göremezsin"

Gözlerimi Miraya çevirdim.

"Hadi ne bekliyorsun?"Diye fısıldadı.

Gözlerimi tekrar adama çevirdim. Elini nazikçe tuttum. Ayağa kalkıp piste gittik. Bir elimi omzuna koydum bir eliyle de elini tuttum. Oldukça mesafeliydim.

Birden bir eliyle belimi tuttu ve beni kendine çekip yakınlaştırdı nefeslerimiz neredeyse değiyordu.Slow bir şekilde dans ediyorduk.

İddialı bir parfümü vardı ve çok güzel kokuyordu.

Başımı eğip yere baktım.Eliyle çenemden tutup ona bakmamı sağladı.

"Çok güzel kokuyorsun."Diye fısıldadı dudaklarıma doğru.

"Teşekkür ederim.."Dediğimde gülümsedi. O gülümsemeye ömrümü verebilirdim.Böyle bir gülümseme yoktu,bambaşkaydı.

Ve şarkı bitti.Beni masama kadar getirdi."Görüşürüz.."dedim bir daha görüşmeyeceğimizi bile bile.

Gözleri,bakışları,dudakları,kokusu çok güzeldi.Asla unutamayacaktım bu dansı.

"Aşk seziyorum" Diye fısıldadı kulağıma Nazlı.Ona sert bir bakış attım.

"Aşıksın dırıdırıdırı aşıksınn" Kızlar gülmeye başladı.

"Bir dans ettik diye aşık olucam?"Sadece hoşlanmıştım.

"Ben Nazlıyı okulda görüp aşık olmuştum."Dedi Görkem elini Nazlı'nın omzuna atarken.

"Ama sen onu her gün okulda görüyordun ben onu bir daha asla görmeyeceğim."

"Aa sen beynini kullanıyor muydun ya?"Göz devirdim.

Önüme döndüm,beni dansa kaldıran adam bana bakıyordu.Gözlerimi kaçırdım ve dans edenlere bakmaya başladım.

Telefonum titredi,mesaja tıkladığımda bilinmeyen'in yazdığını gördüm.

Bilinmeyen Numara:bu kadar utanma

Siz:Nereden biliyorsun?

Bilinmeyen Numara:Bilirim ben

Siz:Her şeyide bil

Mafya ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin