7.Bölüm:Zaman.

111 9 12
                                    

Salona girdiğimizde ilk masa oturan ve gördüğümüz kişi Gece Atasoy oldu. Yanında orta yaşlarda bir kadın birde orta yaşlarda bir adam vardı. Genç bir kız daha vardı. Gerçekten çok güzeldi.

Gece kaşlarını çatmış sinirle egeye bakıyordu. Ege kulağıma "Hadi masamıza geçelim güzelim" egeye baktım gülümseyerek başımla onayladım. Yan masaya geçtik. Gecenin tam önüne oturdum.

Neden geleceğim diyip gelmemişti?. Neden dün bana öyle davranmıştı?. O yanında oturan kız kimdi?. Neden o kadar güzeldi?. Sevgilisi miydi?

Beynimde bir anda o kadar soru dönüyordu ki. Hiç birine cevap bulamıyordum. Tek merak ettiğim şey ise Gecenin Neden bir anda öyle davranmasıydı. Egenin bana seslenmesi ile donup ona baktım.

"Ne içersin? Kırmızı beyaz?" İkisinde çok seviyordum karar vermem mümkün değildi. Galiba kırmızı.. kırmızı en güzeli.

"Kırmızı lütfen." Gülümseyip "seve seve" gülümseyip önüme döndüm.

Gece ile göz-göze geldik. Gece sinirle bize bakıyordu. Onu umursamadığımı belli etmek için egeye döndüm doldurduğu şarap kadehini aldım kadehleri bir-birine vurduk. Gülümsedim ve şaraptan bir yudum alıp masaya bıraktım.

Gece ile o kız bizim Ege ile yaptığımız şeyin aynısını yaptılar. Dans müziği çaldı Ege ayağa kalktığında elini bana uzattı dans etmek istediğini anladığımda seve seve elini tuttum. Piste doğru yürüdük.

Bir elimi omzuna koydum bir eliyle de elini tuttum. Oldukça mesafeliydim.Birden bir eliyle belimi tuttu ve beni kendine çekip yakınlaştırdı. Ege kulağıma fısıldayarak konuşmaya başladı.

"Daha önce söylemiş miydim? Çok güzel kokuyorsun." Bunu geceden duymuştum ilk kez ve geceden sonra hiç kimseden duymak istemiyordum. Teşekkür etmem gerekiyordu.

"Teşekkür ederim."

Gece ile o kızda piste dans ediyorlardı. Çok yakınlardı bir-birbirlerine. Gece kızın kulağına gülerek bir şey fısıldadı kız gülümseyip başını Gecenin omzuna koydu. İlk kez böyle hiss ediyordum. İnsanlar bana kıskanmak diyordu. Daha önce hiç bir erkeğe karşı böyle hiss etmemiştim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mafya ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin