♡İlk Karşılaşma♡

781 59 95
                                    

Evettt...Yeni bir kitap, yeni bir hayat, yeni bir aşk hikayesi...

İlk bölümümüz geldi..

Umarım severek okursunuz canlarım💜

Oylarınızı ve bol bol yorumlarınızı bekliyorum💜💜

Artık instagram hesabından duyuruları yapacağım, oradan da takip ederseniz çok sevinirim: mmavi_bulutt0

!!Tek ricam yorumlarda küfür kullanılmaması!!

Kitap yayınlanma tarihi: ♡26.07.2023♡

2 AY ÖNCE;

BADE

Bazen tek düşündüğüm, beni çok seven, çok aşık olacağım biri ile evlenip çalışmamayı, gezmeyi düşünüyorum. Hayatımı yaşamayı kimsenin bana karışmasını istemiyorum. Benim adıma olan kararları, başkası değil de kendim karar vermek istiyorum..

Çok sıkıldım artık. Yaz ayında burada babamın adına çalışmak kötü. Defne de olmasa bu otel çekilmez. Mühendis miyim, yönetim kuruluna üye miyim belli değil. Babama sitem edince tek dediği;

"Bana bir şey olursa senin yönetiminde olacak her şey." diyor.

Babamın daha doğrusu dedemin Türkiye'de ki bütün KARAHASLAN otellerdeki hisse payı %45... Oteller zincirinin sahibi mafya. Acaba babama veya dedeme bir şey olunca bize kalacak mı o hisse??..

Daha doğrusu bu kadar otellerin asıl sahipleri Agah Karahaslan, ortağı ise dedem Ekrem Balcı..

Benim dedem ve Agah Bey'in yıllar yıllar öncesinden tanışıklığı vardır. Ben 2-3 yaşında iken dedem Karahaslan otellerinin ortağı oldu. Türkiye'de ki en lüks otelleri bizim otelimiz..

Ve bu Karahaslan otelleri dünyanın dört bir yanında, yüzlerce var...

Ama benim yıllardır tek çözemediğim şey dünyaca ünlü İtalya'da ki mafya ile dedemin nasıl bir tanışıklığı var. Bunu kimse bilmiyor. Aralarında büyük sır taşıyor..

Babam ise tek çocuk çünkü babaannem babamı doğurduktan sonra kanser oluyor. Ve bazı olaylar oluyor ve asla çocuğu olmuyor. Benim doğduğum sene kendisi ölmüş ve babam bunun sebebini bana bağlıyor. Annesini çok severmiş ve her zaman benim uğursuz olduğumu söylüyor. Asla benim olduğum işlerin, yerin, zamanın doğru gitmediğini söyler. Söylemekle kalmaz beni bu şekilde büyüttü. Ama bunu söyleyen tek kişi babam..

Annem ve dedem beni asla o şekilde büyütmedi. Annem biraz da babamdan korkar, pek bir şey demek istemez ama dedem de babamın tersi, her zaman arkamdaydı. Benim güzelliğimi, auramı, tavırlarımı ve bir kaç bir şeyi daha babaanneme benzediğini söylerdi. Onun gibi zeki olduğumu da...

Hayatım boyunca babamın istediği gibi büyüdüm ve hala da onun dediği gibi yaşıyorum. Çünkü beni bu konuma getirene kadar çoğu şeye katlandığını ve mükafatını da alması gerektiğini söylerdi.. Babamla asla baba-kız ilişkisi kurmadım, kuramayacağım da..

Onun yüzünden pek arkadaş çevrem yok, çok yalnızlaştırdı beni ve tek yakınım ise Defne..

Babam yurt dışına çıktı, annem zaten bu aralar hastaydı. Evde dinleniyordu. Bende işlerimi hallediyordum. Aslında hoşuma gitmiyor değildi ama istemiyordum. Çok zor işler..

Akşam üstü olmuştu. Artık çıkmaya karar verdim. Bugün annemin yanına gitmem gerekti, kendi evime gidersem aklım annemde kalırdı.

Aşağı inerken evden beni aradılar.

ZEHİRLİ KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin