♡Kamelya Çiçeği♡

648 62 82
                                    

Herkese selamm🦄

Bol bol yorum ve oylarınızı bekliyorum💚💚

İyi okumalar🦋

İnstagram hesabı:
mmavi_bulutt0

!Küfürlü yorumlar yazmayın lütfen!

♡02.08.2023♡

KARAN

Sorduğu soru ile bana bakıyordu. Gözlerimin içine bakıyordu..

Gözlerindeki çaresizliği iliklerime kadar hissettim. Bir anda kucağıma bayıldı..

Arabaya götürdüm hemen. Otele götürecektim ama geri vazgeçtim. Kendi evime götürecektim.

Arabada dizimde yatıyordu. Yanındaki kızı sormak için Ozan'ı aradım;

"Kızı götürdün mü?"

"Hallettim abi, otele bıraktık. Yanında iki kişi var. Bende buradayım zaten. Bade'nin içtiği içkiden içmemiş, normal sarhoş."

"Tamam, ben eve geçiyorum. Doktor eve gelsin."

"Tamam."

Telefonu kapattım, dizimde uyuyan Bade'ye baktım.

Bu kıza neden farklı yaklaşıyorum anlayamıyorum. Ne kadar istemesem de yakın oluyorum, aklıma geliyor..

Eve gelmiştik, onun için bir oda hazırlattım, odasına götürüp yatağa yatırdım. Doktoru gelmiş bekliyordu.

Hizmetçilerden iki kişi çağırdım.

"Doktor girmeden önce Bade Hanımın üstünü değiştirin. Az sonra kıyafetleri gelecek. Başından ayrılmayın.."

Bende odama gidip üstümü değiştirdim. Odasının önüne gittim, içeriye girdiğimde kızlar ile kavga ediyordu.

"Ne oluyor?"

"Karan Bey, Bade Hanım üstünü değiştirmemize izin vermiyor."

Bu kadar sarhoşken sızması gerek ona rağmen uyanıyor. Bu kız gerçekten çok tuhaf.

"Tamam değiştirmeyin, çıkın siz."

Bade arkasını dönüp mırıldanıyordu. Hala kendi kendine kavga ediyordu.. Doktoru geldi, serum taktı. Bir çok şeyine baktı.

"Karan Bey 3 farklı serum takacağız, daha sonra kan alıp teste gidecek ona göre ilerleyeceğiz."

Kafamı salladım. Odada Bade ile tek kaldım, Bade biraz daha sızınca kızlar geldi, üstünü değiştirdi.

Onu bırakıp odama gitmek istiyorum ama yanından ayrılamıyordum. Gözümün önünden ayırırsam bir şey olacak gibi geliyordu. Bu gece söyledikleri şeyden sonra ona farklı bir yaklaşımım vardı.

Sabaha kadar başında oturdum, onu izledim...

BADE

Gözlerimi açtığımda başımda bir tane kadın ve adam vardı.

Onları görünce korktum. Kısık çıkan sesim ile;

"Neredeyim ben, kimsiniz?"

Yanımdaki kız gülümseyerek;

"Günaydın efendim.. Karan Bey dün gece sizi kendi evine getirdi.."

Karan mı? Karan'ın evinde neden olduğumu anlayamadım.

Kıza bakarken odaya Karan girdi. Yorganı üstüme çektim.

O hiç umursamadan girdi, odadakilerde çıktı. Bana bakarak yanıma geldi.

ZEHİRLİ KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin