♡Cesaret...♡

475 33 51
                                    

Herkese selamm🧸

Bol bol yorum ve oylarınızı bekliyorum💋💙

İyi okumalar🌼

İnstagram hesabı:
mmavi_bulutt0

!Küfürlü yorumlar yazmayın lütfen!

♡11.01.2024♡

KARAN

En nefret ettiğim şeyi yaptı, benim işime karıştı bana karışmaya çalıştı..

O an ki sinirle onu biraz canını acıttım ama hala bana karşı geliyordu. Asla lafını çekmiyor, benden asla korkmuyor..

Bu kız benim için önemli, bu yüzden sinirimi içime atıp, onu kendime çektim.. Bir şey yapamam..

Arkamı dönüp yürürken bir ses duydum. Daha sonra denize düşme sesini duydum. Hemen koşarak oraya gittim;

"BADE...BADE.."

Denizden çıkmıyordu arkasından atladım..

Deniz onu kendine çekiyordu, o ise hiç kıpırdamıyordu.

Hemen onu alıp su üstüne çıkarttım.

"Bade, bade duyuyor musun beni? BADE.."

Cevap yoktu, nefes alamıyordu. Hemen tekneye yüzdüm, arkadan adamlar kucağımdan aldı. Hızlıca tekneye çıkıp suni teneffüs yapmaya başladım.

Bir kaç defa yaptıktan sonra öksürmeye başladı. Hemen yan çevirdim. Öksürürken yuttuğu suları çıkartıyordu.

"Bade, iyi misin güzelim?"

Yüzündeki saçları geriye attım. Zar zor nefes alıp veriyordu. Bana baktı;

"Denize atıp iyi misin diye mi soruyorsun sen bana? Ruh hastası.."

Ağlamaya başladı. Zar zor nefes alarak;

"Denize olan korkumu biliyordun, bilerek denizin ortasına açıldın, bilerek beni denize attın.."

Diye ağlıyordu.

"Ben seni niye denize atayım? Saçmalama.. Denizden korktuğunu nasıl bileyim, düzgünce söyleseydin iptal ederdim."

Hala ağlıyordu.

"Biliyordun..."

Hizmetçiler bize havlu getiriyordu. Kızlardan destek alıp kalktı yanımdan gitti. Sinirle kalkıp elimdeki havluyu yere fırlattım...

Biraz sinirimi yatıştırdım onun yanına, teknenin alt katına indim.

Odaya girdiğimde yere köşeye oturmuş, dizlerini kendine çekmiş, saçlarını kurutarak ağlıyordu.

Odadakilere bakıp, çıkmasını işaret ettim.

Yanına oturdum, ona dokunmak istediğimde;

"Bana sakın dokunma, defol git yanımdan.."

Diye bağırmaya başladı..

BADE

Babama yalvarışlarım, bağırmalarım gözümün önündeydi. O anı yaşıyordum sanki..

Beni bilerek denize attı. Kesin korkumun olduğunu, zamanında ölümden döndüğümü biliyordu. Ben ona karıştığım için, ona diş gösterdiğim için bunu yaptı..

Ağlayarak saçlarımı kurutmaya çalıştım. Karan'ı gördükçe sinirim kat ve kat artıyordu. Onu yanımdan kovdum.

Onunla hiç konuşmadan limana geldik. Biraz daha kendimi toparladım, tekneden ayrılıp arabaya geçtim. Karan buraya doğru gelirken, korumaya bakıp;

ZEHİRLİ KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin