♡Kader Yüzüğü💍♡

454 38 18
                                    

Herkese selamm🧸

Bol bol yorum ve oylarınızı bekliyorum💋💙

İyi okumalar🌼

İnstagram hesabı:
mmavi_bulutt0

!Küfürlü yorumlar yazmayın lütfen!

♡03.03.2024♡

BADE

Birden ne olduğunu anlayamadım. Kendimi geriye çekip, yüzüne tokat attım. Bir kaç saniye sonra gözlerime baktı.

"İleri gitme Karan anladın mı? Senin karşında o yattığın kadınlardan veya sana aşık olan birisi yok. Kendine hakim ol, yoksa ben oldurmasını bilirim."

Kalkacakken kolundan tuttu kalkmama izin vermedi. Gözlerime bakıp;

"Az kaldı bana aşık olmana hiç merak etme."

Umursamadan kalktım. Yatağa doğru ilerledim. Battaniye ve yastığımı alıp koltuğa hızlıca yatacak bir yer yaptım. Ona bakıp;

"Bana asla dokunma anladın mı?"

Uzandım, uyumaya çalıştım. Bir an önce bugün bitsin istiyorum..

Sabah uyandığımda başım çok ağrıyordu. Karan terasında elinde içkisi ile oturuyordu. Yatağa baktım, uyumamış hiç. Bozulmamış..

Kalkıp hazırlanmak istedim. Banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım, aynada kendime baktım.

"Dünden daha çok güçlüyüm, artık tek tek herkesten intikamımı alacağım.."

Bir kaç dakika kendime geldim, üstüme baktım. Burada kıyafetim de yok şuan.

Gözlerimi sımsıkı kapattım, aynada kendime bakıp;

"Sakin ol Bade... Sorunsuz geçecek bugün.."

Çıkıp giyinme odasına girdim. Karan gömleğinin düğmelerini ilikliyordu, hafif öksürüp;

"Kıyafetim yok benim."

Bana baktı;

"Yapacak bir şey yok.."

"Ne demek bu? Bu şekilde aşağı inemem herhalde?"

Cevap vermeden aynaya döndü, düğmeleri ile oynuyordu. Sinir etmeye çalışıyor beni.

"Doğru ya seninle insan gibi konuşmak imkansız, unuttum."

Dönüp bana baktı;

"Benimle nasıl konuşuluyormuş?"

"Sana böyle kavga, intikam hırsı, adam dövme, inatlaşma yarıyor. Zaten senden başka bir şey de bekleyemeyiz değil mi?"

"Öyle demek.. Bunlar senin için zor olmalı.."

Sırıtarak ona baktım;

"Hiç zor değil, çok izledim gördüm o tipleri.. Anlıyorum seni. Ve bir daha bana güç gösterisi yapma, senden şu kadarcık korkmuyorum."

Sonra ses tonumu ciddileştirip;

"Bu iyi halim sana fazla geliyor ama diğer yüzümü görmeye çalışma, görmek de istemezsin..

Bir kaç saniye gözlerime baktı, Karan;

"Diğer yüzünü merak ettim. Ne oluyor, kavga falan eden yüzün mü?"

Cevap verecekken odanın kapısı çaldı. Benim kolumdan tuttu;

"Sen yatak odasında mümkünse sessiz bekle."

Kendisi odanın kapısına ilerledi, yatak odasının sürgülü kapısını kapattı, bende kim geldiğini anlamaya çalışıyordum.

Birkaç dakika sonra Karan kapıyı açıp;

ZEHİRLİ KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin