♡Geçmişin İzi ♡

619 58 29
                                    

Herkese selamm🐞

Bol bol yorum ve oylarınızı bekliyorum💙💙

İyi okumalar🦋

İnstagram hesabı:
mmavi_bulutt0

!Küfürlü yorumlar yazmayın lütfen!

♡23.08.2023♡

KARAN

Şaşkınlığımı belli etmedim. Yanına gelip, ne çizdiğine baktım.

"Dün sahildeki akrep ile deniz kabuğu değil mi?"

Kafasını salladı.

"Evet çok güzel bir andı. Çizmek istedim. Çok değişik bir durumdu."

Yanındaki boş sandalyeye oturdum. Onun çizimini izlerken ikimizde bir kaç kadeh içki içtik...

"Bence çizim üstüne eğitim alman gerek."

"Ama alamıyorum babam bilmemeli..."

Eline baktı derin nefes verdi.

"...çünkü... ya da her neyse bilmemeli.."

Söylemedi ama merak ettim. Üstüne de gitmedim.

"Peki hiç hayalin yok mu senin?"

"Neden soruyorsun?"

Ne diyeceğimi bilemedim.

"Seninle bir anlaşma yaptık ve sen benim istediklerimi yapacaksın ama senin istediğin bir şey yok ve ben yapmak istiyorum.. Anlaşma gereği.."

Buruk bir gülümseme ile;

"Sen bir mafyasın bu kadar iyi olmaman gerek.."

"Bu mafya adam sözüne sadıktır. İyi veya kötü her anlamda.."

"Anladım.. Var hayalim ama senin yapmanı isteyeceğim bir şey değil.."

"Söyle ben karar vereyim."

Biraz zorlayınca söyledi. İçkinin etkisi ile konuştu.

"Biraz basit ve komik gelebilir ama mimarlık okumak isterdim. Okuyup kendi hayalimdeki şeyleri yapmak isterdim. Kendi evimi mesela. Sadece kendi istediğim gibi, her detayı benim istediğim gibi.."

"Okuman gerekmez bence, kendi istediğin gibi dizayn edebilirsin."

"Anlamadın sen beni, şöyle söyleyim o zaman benim hayal kurmama bile izin vermediler ve hala izin verilmiyor. Onlar için boş bir şey, zaten ev var başka eve ne gerek var, sadece işini yap vs. dendi. Senin için çok basit olabilir ama benim için bu o kadar zor ki.."

Gözleri hafif doldu ve önüne döndü.

Geri kendime çevirdim.

"Peki o zaman istediğin, yaşamak istediğin evi en temelinden itibaren sen tasarla. Dış tasarımını yap ve iç dizaynı da aynı şekilde. Her şeyi tasarla projesini hazırla bende ev için gerekli tüm masrafları karşılayım. Bu şekilde ikimiz de mutlu olalım.."

Gözlerime baktı;

"Yapamam.."

"Ben dediysem yapacaksın.. Anlaştık mı?"

Emin değildi;

"Hayır istemiyorum. Bu konuyu unut.."

O kadar zengin olup ama istediğini, hayalini yapamamak nedir çok iyi biliyorum. Bende öyle büyüdüm..

Anlaşma dışında bile ona çok büyük bir borcum var.. Bunlar çok hafif ama yine de sessizce halledeceğim.

Bana asla anlatmazdı ama içkiden dolayı biraz yumuşadı anlattı. Kimseyle bile konuşmadığı için çok fazla içinde yaşıyor acıyı..

ZEHİRLİ KALPLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin