Herkese merhabalar🐞
Umarım yeni kurgumu, karakterlerimi beğenirsiniz..
İlk bölüm karakterlerin kim olduğu belli olsun istedim, çünkü insanların kafasında tam olarak kim kimdi oturmuyor...
Umarım çok sevilir ve çok okunur kitabım. İlk yazdığım kitaptan çok güç alarak yazdım💜
Şimdiden okuyan herkese çok teşekkür ederim💜💜
KARAN KARAHASLAN karakteri;
20 Kasım- Akrep burcu
27 yaşında, İtalya'nın en büyük mafyasıdır. Babası 5 yıl önce ölmüştür ama annesi 13 yıl önce kayıplara karışmıştır.. 18 yaşında bir kız kardeşi, amcası ve dedesi vardır. Dünyanın dört bir yanında otel zincirleri vardır. Ama en büyük işleri ise kendi soy isimlerinin taşıdığı araba, otomotiv üretimi ve silah üretimleridir.. Bu işlerin görünen kısmında asla ciddiyetini ve kurallarını bozmaz ve kimse de bozduramaz ama görünmeyen kısmında daha da acımasız ve kötüdür. Görünmeyen kısmını az kişi bilir ama bilenlerde şuanda yaşamıyordur. En sadık dostu Ozan yanındadır, onunla aynı evde aynı amaç ile büyümüştür. Ve kendi canından bile önemsediği kız kardeşi vardır...
Karan için şuan da en önemli tek amacı; Aynı kaderi paylaştığını düşündüğü, onu kurtaran kızı bulmaktır..
BADE BALCI karakteri;
26 Ekim- Akrep burcudur.
24 yaşındadır, Türkiye'nin en zengin ailenin torunudur. Türkiye'de ki Karahaslan otellerinin hissedarlarıdır. Kendilerine ait önemli bir restoran zincirleri vardır. Sadece Türkiye'de değil bir çok ülkede de vardır... Dedesi, babası, annesi ve kuzeni Defne vardır.
Babası dönen karanlık işlere yardım eder... Bu yüzden Bade'de bu işlerin bir kısmını bilmektedir. Babasının zoru ile yazılım mühendisliği okumuştur, hissedarı oldukları otelde çalışması için baskı yapmıştır. Veya başka bir amaç için yazılım okunması istenmişti... En büyük hobisi resim çizmektir, resim yeteneği çok ileri seviyededir..
DEFNE BULUT karakteri;
22 yaşındadır, anne babası çok küçükken ölmüştür ve teyzesi yani Bade'nin annesi onu yanına alarak kendisi büyütmüştür. Bade'nin en yakınıdır. Kendi isteği ile mimarlık okumuştur. Bade gibi kendisi de biraz baskı altında büyümüştür..
OZAN AYAZ karakteri;
26 yaşındadır, Karan ile beraber büyümüştür. Hem şirketlerin idaresinden hem de Karan'ın asistanlığını yapıyordur. Ve şirketlerin yönetiminden sorumludur.
MURAT BALCI karakteri;
Bade'nin babasıdır. Annesi öldükten sonra hayatını, insanlara karşı olan tavrı değişmiştir. Hayatındaki tek amaç, sadece para olmuştur. Ama arkasında gizli sırlar vardır ve sadece tek bir kişi biliyordur..
EKREM BALCI karakteri;
Bade'nin dedesidir. Yıllar önce çok fakir iken kendi işini kurar ve Türkiye'nin en zengin kişisi olmuştur. Yıllar önce ölen karısından sonra biraz daha hayata küsmüştür. Ve sadece Bade için hayata tutunmuştur.
AGAH KARAHASLAN karakteri;
Dünyanın en büyük mafyasıdır ve kendinden sonraki, mirasını, soy adını devam ettireceği torunu Karan'ın dedesidir. Büyük bir intikam ile zengin olur ama onun için bu pek yeterli olmaz..
Hayatında şuan da en önemli kişi, ikinci torunu Esilay'dır..
Ama son zamanlarda Karan ile büyük anlaşmalar yapar..
RİCCARDO KARAHASLAN karakteri;
Agah Karahaslan'ın ikinci oğludur. Hayatta her şeyden zevk almaya bakar. Komiktir, esprilidir, kolay kolay sinirlenmez, eğer sinirlenirse de kolay kolay sinirini alamaz. Abisi öldükten sonra babasından Karan'ı korumaya çalışır, her zaman ona destek olur ve yardım eder.
Esilay için her zaman her şeyi yapabilir. Şirket işlerine karışmamayı tercih eder, Karan bu konuda çok iyi olduğu için, güveni tamdır. Kendisi sadece otelleri için çalışır..
ESİLAY KARAHASLAN karakteri;
Çocuk yaşta annesini yakın zamanlarda da babasını kaybettiği için bazı sorunlar yaşamıştır ama Karan onun için her şey yapmıştır. Onu geri hayata döndürmüştür ama yine de çok kötüdür. Onun yarasına iyi gelecek kişi ise çok yakınındadır..
En sevdiği şey dans etmek ve yeni şeyler keşfetmektir.
ANGEL karakteri;
KARAHASLAN otomotiv şirketinde baş müdürdür. Karan ve Ozan'dan sonra en yetkili kişisidir ve Karan'a deliler gibi aşıktır. Yıllardır onun dikkatini çekmeye çalışır ama sonucu ne olacağını belli değildir..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEHİRLİ KALPLER
Novela JuvenilBir tarafta İtalya'da yaşayan dünyanın en büyük mafyanın torunu, en büyük mafya adamı KARAN, bir tarafta ise Türkiye'nin en zengin ailesinin torunu BADE.. Birbirlerini tanımadan yapılan bir iyilik ile kader ağları örülmeye başlar.. Peki ileride kade...