Eram în fața ușei.Nu se mai auzea nimic. Brusc întorc capul și vad o persoana pe partea cealaltă a străzii.
Simțeam cum picioarele mi se înmoaie. Nu voiau sa ma asculte sa între înăuntru.
Acea persoana se întoarce și pleacă lăsându-mă acolo .
După alte câteva minute reușesc sa intru în scara blocului și să ajung pana la apartament.
Nici bine nu intrasem înăuntru și pisica mea,Maya, se bagase în picioarele mele.
I-am pus niște mâncare și m-am dus direct în pat. Incercam sa adorm dar gândul meu era doar la acea persoana.Voia sa ma sperie? A reușit. Voia să-mi vorbească? Nu a făcut-o. Multe întrebări care nu au un răspuns. Ies pe balcon pentru a-mi aprinde o țigară. Nu fumez de fel dar când sunt prea sensibila apelez la ele.
Ma aplec ușor peste balustrada când observ din nou acea persoana sau mai bine zis umbra ei. În seara asta nu voi mai adormi. Dau sa strig după el dar de după curba vine în viteza o mașină.Opreste și îl ia. După nici 2 minute mai trece o mașină.
Pana acum o zi acest cartier era liniștit. Vecinii de treaba,fără copii mici sau altele.
Ma luase frigul asa ca am intrat în casa,înapoi în pat. Adormisem fără să-mi dau seama.
Dimineața am început-o normal. I-am dat de mâncare Mayei, mi-am făcut cafeaua și am ieșit pe balcon.
Era o zi călduroasă,după mine prea călduroasă.Imi mai aprind o țigară doar pentru a simți cum fumul îmi invadează plămânii și mă mai calmează. Toata noaptea m-am mutat de pe o parte pe alta. Nici nu vreau sa știu ce cearcăne voi avea. Fără machiaj nu voi face nimic.
Jos se adunase mai multe persoane care discutau despre o anumita cursa și cum suspecții au fost reținuți.
Nu-mi mai bat capul cu asta și ma pregătesc de serviciu.
Ca de fiecare data înainte sa ies din casa ma privesc în oglinda.
Mereu sunt prinsa de gânduri și ies târziu din casa.
Nici bine nu intru în încăpere ca ma asaltează Sophia cu aceleași întrebări.
"Da Sophia.O să-ți fac pe plac în seara asta doar ca să nu mă mai întrebi."
De 2 săptămâni se tine sa ieșim în club dar am fost prea ocupata.Acuma nu știu de ce am acceptat deoarece deja regret.
Nici bine nu fac doi pași ca îl aud pe Carlo.
"Ce accepți?Ce pune-ți voi la cale?"
"O seara în oraș ca fetele,adică fără tine."
"Auchh... . Asta a durut."
Greu cu cei doi când sunt împreună. Sophia e prietena mea din facultate și nu as avea cum sa nu țin cu ea deși Carlo este ca fratele meu. L-am cunoscut în prima zi când am venit aici.
"Poate facem o excepție si te luam." Încerc sa ii mai alung din tristețea falsa de pe chipul lui angelic.
"Off Ava ce-mi faci tu mie..."
Mereu știu ca Sophia va face ca mine deoarece eu știu ce e mai bine.
Poate în seara asta voi cunoaște și eu pe cineva.
Poate exista și miracole.
Ma duc în birou unde sunt întâmpinată de teancul de dosare. Unele sunt banale. Pana la prânz reușesc sa termin jumătate.
Când vine vorba de mâncare, nimeni nu trebuie sa stea în fața lui Sophia și a lui Carlos. Cei doi mănâncă cât și pentru mine.Mereu aleg cei doi locul unde vom manca.
Azi au vrut la un restaurant din centru.
Intram înăuntru și suntem întâmpinați de un chelner care ne conduce la o masa.
Totul părea asa de sofisticat dar măcar mâncarea a fost bună.
Ne îndreptăm spre birou când iar simt sentimentul de aseară.
Nu mai am curajul să mă întorc mai ales ca am și companie.
Deschid și ultimul dosar care îmi atrage atenția.
Este vorba de cursa de mașini de aseară.
"Programul este gata,vi la mine sa ne pregătim."
"Da da."
Însă eu eram prea concentrata pana simt cum cineva ma trage afara.
"Mi-ai promis deci în seara asta ne facem de cap."
"Dar nu mai am chef" încerc sa ma scot cumva.
Nici nu ma mai baga în seama și ma trage spre ieșire apoi ma baga în mașină ei.
Nu sta departe de locul unde lucram deci nu am reușit sa o conving sa ma lase acasă.
Ma pregătesc cât de repede am putut pentru a ajunge mai repede în pat.
Am ales un club mai din centru. Nici bine nu am intrat și am inhalat un miros de tutun și alcool.
Începem sa dansam pana reușesc sa o pierd pe Sophia din priviri.
Brusc simt cum cineva pune mana pe mine .Când ma întorc era Carlo.
Dansam cu el pana când începuse sa se apropie prea tare de mine. M-am panicat și am plecat repede spre ieșire.
Am luat primul taxi și pana n-am întrat în casa nu am reușit sa ma calmez.
Nu știu ce îl apucase.
Ii pun de mâncare ființei mici ce se baga în picioarele mele când am observat pe masa un buchet de trandafiri alături de un bilet. Dau sa ridic biletul când îmi sunase telefonul.
CITEȘTI
Noah
Teen FictionAtunci când el apare din nou în viata ei,apare și pericolul. Totul părea să meargă bine pana a apărut răul.