Cineva a avut treaba. Încă îs supărată pe el și normal ca nu voi deschide biletele . Vreau sa se simtă vinovat. De fire nu îs asa dar am obosit. Nu mai am chef de stările lui misterioase.
-Ce sa întâmplat Ava?
-Nimic.
-Ochii tai spun altceva. Sa stai ca îmi poți spune orice.
-Stiu Vlad doar ca îs prea multe. De când a reintrat în viata mea am stat mai mult in spital decât am stat de când m am născut.
-Te înțeleg. Fac niște ciocolata calda ?
-Sigur.
Fără sa vreau ii arunc un mic zâmbet. Nu vreau sa par slabă în ochii lui dar am obosit. Dacă vrea sa rămână lângă mine trebuie sa accepte și asta. Nu ca Noah. Nici nu știu dacă sa chinuit sa trimită el biletelele sau a trimis pe cineva .
-Hai încoace.
Vlad îmi face mesaj spre bratele lui.
-O sa stau aici mai bine.
-Ava,nu e bine sa te minți ca ești bine. Poți să ai încredere în mine.
-Stiu dar mai întâi vreau sa procesez eu ce sa întâmplat. S au întâmplat prea multe dintr-o data.
-Vrei să-ți spun un secret? Cum de am devenit eu doctor?
-Cum?
-Eram impreuna cu o fata. Aceasta ma inselase și un prieten încercă să mă facă sa ma simt mai bine. Încercă să mă combine cu fel și fel de fete. Nu voia sa se oprească asa ca i am băgat o condiție,după ce termin o facultate și ma voi anjaga undeva stabil voi reîncepe sa ies cu fete. Ce nu știa el e ca intrasem la medicina. Nu la bucurat acest lucru dar nu avea ce să-mi facă asa ca m am îngropat în cărți și caiete și uite asa am terminat medicina mai repede.
-Mai ști ceva de fata aia?
-Nu. Mai încercase sa ne împăcăm dar nu mai voiam.
-Poate se schimbase ,poate voia sa îndrepte lucrurile nu ai de unde sa sti. Poate se străduia.
-Aici nu cred ca mai este vorba de mine Ava ,ci de tine și băiatul ala.
Nu știam ce sa mai zic.Avea dreptate. Gândul meu era doar la Noah. Dacă era bine sau dacă mâncase.
-Îmi pare rău. Și acum ca ai îndeplinit aia ,ai reînceput sa iesi cu fete?
-Am încercat dar toate voiau un singur lucru. Tot munca ma ajutat sa te am găsit pe tine.
Avea o mica sclipire în ochi. Parca o fărâmă de speranță.Ce a zis a sunat chiar drăguț. Dacă nu se întâmpla sa ajung în spital,nu îl mai întâlneam. Acum posibil eram în alta lume.
-Poate Noah a întrat cu un scop în viata mea.
-Ce scop?
-Să-mi dea un prieten ca tine.
Când am pronunțat "prieten" parca i se șterse un pic zâmbetul dar sclipirea tot nu dispăruse.
-Scuze dacă am zis ceva greșit...
-Nu ai zis nimic greșit,ba din contra am realizat unele lucruri. Îți mulțumesc Ava!
-Nu ai de ce să-mi mulțumești. Oricand și oriunde.
Am încheiat subiectul asta și am deschis altul și după altul și tot asa. Chiar era o companie plăcută. Deși era târziu am decis sa ne uitam la un film. După primele 5 minute filmul se uita la mine. Era prea obosita.
Nici nu mi am dat seama când s a făcut dimineața. Stăteam asa bine,pe moale. De parca stăteam pe cineva. Deschid ochii încet dând de un Vlad somnoros. Se uita la mine. Am adormit amândoi pe canapea "uitându-ne" la film.
-Bună dimineața!
-Trebuia sa ma dai la o parte. Cred ca ai amorțit.
-Nu e problema de asta. Ai dormit bine ?
-Destul de bine. Tu cred ca ești amorțit tot.
-Ehh. Doar un pic.
-Ma simt asa prost...
-Nu trebuie. Nu voiam sa te trezesc ducandu-te în dormitor. Plus ca nu-mi amintesc când am adormit . M am mai trezit când Maia avea chef de joaca sau se punea pe noi sa doarmă.
-Ah... am uitat sa asa mai face ea . Adică mereu pe la 5-6 dimineața are chef de joaca sau doar vine și te miroase.
-E o scumpete. Canapeaua e destul de comoda.
-Stiu. De asta am și ales-o.
Ma ridica și ma duc la baie de îmi fac rutine. După asta ma duc în bucătărie pentru a face micul dejun ce ar veni mai mult prânzul:clătite. Nu am o rețeta anume asa ca nu fac foarte multe. Deși sunt cele mai bune îs și destul de nigaloase.
Le termin de făcut,le ung cu Nutella și pun în 2 farfurii.
-Hai la masaaa!
-Uite ce a adus curierul mai devreme Ava.
Intra în camera Vlad cu un buchet de trandafiri și un bilețel băgat printre ei.
-Dai în coace. Hai să mâncăm.
Se uita cam nedumerit la mine dar când vede ca ma îndrept spre coșul de gunoi își da seama ce vreau sa fac.
-Măcar citește bilețelul.
-Scrie mare un fals "Îmi pare rau". Nu am nevoie de flori de la el.
CITEȘTI
Noah
Teen FictionAtunci când el apare din nou în viata ei,apare și pericolul. Totul părea să meargă bine pana a apărut răul.