"ﻑِ ﺍﻟﺤُﺐ ﻧﻤﺘَﻠﻚ ﭐﺭﻭَﺍﺣﺎً ﭐﺧﺮَﻯ ﻧَﻬﺘﻢُ ﺑﻬَﺎ ﭐﻛﺜَﺮ ﻣِﻦ ﭐﺭﻭَﺍﺣﻨﺎ (: !! ..♥..
علي الكورنيش...
منه بفرح: تعالي نقعد علي الكورنيش.
سماح: هروح اجيب شويه تسالي لزوم القاعده.
عشق ومنه ذهبوا ليجلسوا على احدي كراسي الكورنيش.....
منه بحب: اتمنيتي ايه ياعشق؟.
عشق بحب: اتمنيت ربنا يخليكم ليا.
منه بحب: ربنا يحققلك كل اللي بتتمنيه.
فجا تاتي سماح.....
منه: بصدمه ايه كل ده ياسماح، مين هياكل كل ده؟.
سماح: خدوا يابنات شويه تسالي انما ايه حكايه،ترمس ولب وفول سوداني،وطلبت حمص الشام من علي العربيه،ثواني واروح اجيبه واجي.
عشق بحب: خدي يامنه ال٥٠٠ جنيه دول، وان شاءلله هرجعالك الباقي، اول مااقبض.
منه بزعل: خاليهم معاكي.
عشق بغضب: والله لو ماخدتي الفلوس، عمري ماهطلب منك حاجه.
منه: خلاص يابت هاتي.
زين وسالم في العربيه....
سليم بحب: تفتكر اسمها ايه يازين.
زين ببرود: هاعرف منين؟.
سليم: كلم مازن يعرف عنها كل حاجه.
زين ببرود: وهقول له ايه دور علي صاحبه عشق، استني علي الاقل نعرف حاجه عنها.
سليم: اه نسيت، انت فاكر العمارة اللي نزلت منها من كام ساعه، اللي عشق كانت مستنيه تحت هي وصاحبتها اللي بتشتغل معاها في المحل.
زين: تفتكر يكون عنوان بيتها.
سليم: طيب هنتاكد ازاي.
زين: نستني لما تروح، لو دخلت العمارة تاني، يكون ده بيتها، و ممكن نطلع بمعلومات عنها هناك.
سليم بإقتناع: ماشي، ماتجي نقعد علي الكورنيش احنا كمان.
زين خلينا في العربيه احسن، انا ماسك نفسي بالعافيه، الهانم قعاد علي الكرنيش، والشباب راحه وجيه وشايفنهم، وممكن انزل اتهور لو حد عاكسها.
سليم: تصدق عندك حق، كان لازم يعقدوا علي الكرنيش ، بس شكلهم فرحانين اوي.
زين: عشق ضحكتها حلوه، بتمني تضحك معايا كده.
بعد قليل....
عشق: خلاص انا تعبت من كتر الاكل، بت ياسماح هناخد اجازه العيد امتي؟.
سماح : مفيش اجازه في العيد.
عشق بدهشه: ليه كده؟.
سماح: المول في العيد بيكون زحمه اوي، وفي ناس بتشتري هدوم عادي، غير كده مستر مدحت بيعطي مكافأت كبييرة اوي في الايام دي، فرصه حلوة يابت.
عشق بحزن: هشتغل في العيد ياسماح.
سماح بحب: ياقلبي براحتك ممكن تتطلبي يومين اجازه من مستر مدحت، اه نسيت اخر الاسبوع هنقبض المرتب ياستي قبل العيد.
عشق بفرح: اخيرا هقبض اول مرتب ليا.
منه: المغرب قرب ياذن يالله نروح.
عشق: تعالي ياسماح نوصل منه الاول وبعدها نروح مع بعض.
بعد ربع ساعه....
عشق لمنه: مع السلامه يامنمون وسلمي علي طنط زينب.
منه بحب: هيوصل ياحبيبتي.بعد صعود منه لشقتها، ورحت عشق وسماح لبيتهم....
سليم: انا هنزل هنا، احاول اعرف اي حاجه عنها، روح اطمن علي عشق لغايه ماتوصل بيتها.
زين: طيب.
يرحل زين بالسيارة وراء عشق وسماح...اما عند سليم ينزل من السياره ويحاول ان يكتشف اي شيء عن من سرقه قلبه....
دخل سليم لقهوه قريبه من بيت منه وجلس عليها.....
صبي القهوه: تأمر بايه ياباشا؟.
سليم: كوبايه شاي.
صبي القهوه: عندك كوبايه شاي سكر بره علي مياه نظيفه للباشا، وهم بالرحيل واوقفه سليم...
سليم يطلع بعض العملات الورقيه ويعطيها للفتي....
صبي القهوه بفرحه: عايز حاجه ياباشا انا في الخدمه.
سليم: انت تعرف سكان العمارة اللي هناك دي.
صبي القهوه: انا من المنطقه يا باشا واعرف كل سكان الحي.
سليم: انا عايز اعرف معلومات عن بنت ساكنه هناك وكل اللي اعرفه عنها انها ساكنه هناك وتقريبا عندها ٢٠ سنه عنيها ملونه وليك الحلاوة.
صبي القهوه: العمارة كلها فيها بنتين في سن العشرين بنت الاستاذ حمدي واسمها حنان لكن عنيها عسليه يابيه والبنت التانيه منه بنت الاستاذ ممدوح، بس من الاخر صروخ وعنيها ملونه ياباشا.
سليم بغيرة: احترم نفسك.
صبي القهوة بخوف: هي ايه العبارة ياباشا ؟..
أنت تقرأ
عشق العقاب ❤🦅....
Fanficالعقاب: هو سيد طيور السماء و ملكهم بلا منازع.. زين الشرقاوي: شاب غني ووسيم ، ملك صناعة الحديد والصلب لقبه العقاب،شخص بارد ومنظم، عملي جدا قليل الكلام والضحك، يحب الوحد والصمت،لا يمؤمن بالحب،يجب ان تكون شريكه حياته بمواصفات تناسب مع شخصيته، رغم ك...