Yanlışım varsa özür dilerim
İyi okumalar seversiniz umarım<3O utançla hyunjinin odasından çıktım eve koşar adımlarla varıp kendimi yatağa bıraktım.
Şuan öküz gibi yatmış yaşananları düşünüyordum tabi yüzümde gene bir sırıtış.
Normalde pek temas seven biri değildim ama hyunjinin temasından rahatsiz olmamıştım hatta kallbimin ritmini bile değiştirmişti hele o belimdem tutup altına aldığında beynim durmuş hiçbir şey yapmamıştım.
"Kendine gel Felix daha heni tanıştın çocukla neler düşünüyosun" diye kendi kendime söylendim.
O sırada annem daha yeni gelmişti ben o utançla erkenden işim var diyip ayrılmıştım.
"Felix yanıma gelsene"siye bağırdı alt katta.
Evet şuan boku yemişti kesin odada yaşananlarla alakalı dalga geçicekti.
Aşağı gittiğimde annem ellerini beline koymuş bana bakıyodu.
"Felix oğlum ne yaşandı lan o odada tamam senden beklerdimde bu kadar hızlı beklemezdim tanışalı 5 dakika oldu çocukla bi bakmışım yataktasın " dedi gülerek.
"Anne yaaa gördüğünüz gibi değil yanlış anlıyorsunuz hemen" dedim oflayarak.
"Ben gördüme inanırım gerisi umrumda değil bu arada hyunjin sana tutuldu valla bi bakışı var"
"Anneeee" dedim uzatarak.
"Tamam sustum" dedi göz kırparak.
Annemi tanıyosam asla susmicaktı ve her fırsatta bu konuyu hatırlatcaktı.(Gene beni yazma perileri gitti devamı saçma olabilir özür dilerimmmmm)
Odama çıkıp en sevdiğim kitapı alıp okumaya başladım böylece zihnimdeki düşüncelerden kurtulabilirdim. Ben kitap okurken akşam olmustu ve benide uyku tutmamıştı. Odada sıkıntıdan gezerken gözüm cama takıldı. Odamın camı hyunjinlerin evinin bi odasına bakıyordu. Odaya bakarken buranın hyunjinin odası olduğunu anlamam uzun sürmedi. Tam bakarken odanın kapısı açıldı ve hyunjin iceri girdi. Hyunjinin üstünde birsey yoktu ve aniden gördüğüm çıplak beden ile sabah olduğu gibi kalbimin ritmi değişmişti. Büyük ihtimalle banyodan çıkmıştı. Fiziğine kötü dersem çarpılırdım. Fiziği tek kelimeyle mükemmeldi. Şuan sapık gibi onu izliyordum.
Galiba yarım saat olmuştu ve ben hyunjini izliyordum oda benim gibi geceleri uyumuyordu galiba.
Ben onun odasını görebiliyorsam oda benim odamı görebilirdi yani şuan kafasını bir çevirse beni görüyordu.
"Felix sen ne yapıyosun heden sapık gibi izliyorsun ya" diye söylendim kendi kendime.
Perdeyi kapadım ve yatağa uzandım şuan beynimin heryeri hyunjinle doluydu. Hyunjini gördüğumde kendimi garip hissediyordum onu görünce kalbim hızlanıyordu ve ben bu duruma 1 günde gelmiştim.
En sonunda bu düşüncelerden arınmış ve bedenimi uykunun kollarına bırakmıştım.~Hyunjin ağzından~
Yarım saattir Felix beni izliyordu ve farketmedimi sanıyordu.
Banyodan çıkmıştım ve üstümde birşey yoktu odaya geldiğimde direk gözüm Felixi görmüştü demek ki Felixin odası burasıydı. Ona çaktırmadan bakmıştım vucudumu hayranlıkla izliyordu.
Bana böyle bakması hoşuma gitmişti.
Bugün Felix üzerime atlayınca belinden tutup altıma almıştım bu haraketi tepkisini görmek için yapmıştım azcıkta dokunmak istediğim için yapmıştım. Tepkisi çok tatlıydı yanakları kızarmıştı o an yanaklarını ısırmak istemiştim. Annemler basmasa daha iyi olabilirdi. Felix utancından ne yapıcanı bilememiş ve evine gitmişti.
Felixi ilk gördüğümden heridir zihnimi ele geçirmişti.
BÖLÜM SONUOylamayı unutmayın lütfennnnn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARŞI KOMŞUMUN OĞLU"HYUNLİX"
Hayran KurguLee Felix yaşadığı olaylardan sonra annesiyle yeni bir eve taşınır nerden bilebilirdi karşı komşunun oğluyla hayatlarının birleşeceğini. !Bu bir hayran kurgudur yazılanlar gerçek değildir bunu bilerek okuyun lütfen! Hyunlix ficidir