2.14 Döbbenetes titkok

53 5 0
                                    

Göthével végül kimásztunk a bőröndből és megláttuk Tinát, aki még mindig Kamát próbálta újraéleszteni és Jacobot, aki épp indulni készült volna, de ahogy meglátott minket, nyomban visszafordult.

-Jól reagált a boszorkányfűre. - mesélte Göthe lelkesen a cójuról. - Nekik a vágtázás az életük. Azt hiszem, csak kevés az önbizalma.

Fogtuk egymást kezét, miközben Göthe rápillant Tinára. A nő zsebre tette a Tycho Dodonus jóslatait és mikor megszólalt, nem nézett Göthe szemébe. Még mindig attól tartok, hogy megharagudott rám, de csak nem.. Tudom, hogy tetszik neki, úgyhogy biztos rossz lehet minket így látni, de meg kell értenie, hogy mi igenis fontosak vagyunk egymásnak és minket összekötött a sors. És igen, beláttam, hogy felesleges aggódni. A mi szerelmünk erős és bízhatok Göthében. Úgyhogy nem leszek többé féltékeny, hiszen nincs mire.

-Mr. Salmander, van olyan szer a bőröndjében, amitől Kama magához tér? - kérdezte Tina. - Ki kellene hallgatnom. Sokat tudhat Credence-ről, és a sebhely a kezén arra utal, hogy tett egy megszeghetetlen esküt..
-...megszeghetetlen esküt. - vágott közbe Göhte buzgón. - Igen, nekem is feltűnt.

Na hát erre kíváncsi leszek, Kama miket fog közölni. Kénytelen lesz elmondani, mivel Credence megmentése a cél. Reméljük, sikerrel járunk majd.

Meg is vizsgáltuk az ájult Kamát.

-Lumos! - kiáltotta Göthe és Kama szeméhez tartotta pálcája világító hegyét.

A fiú alaposan megnézte Kama szemét, amiben megvillan, majd gyorsan visszahúzódott egy apró polipkar. Ez az eddigi legundorítóbb dolog, amit valaha láttam.

-Mi volt ez? - kérdeztem rá ijedve.
-Vízisárkány lehet abban a csatornában. - közölte Göthe komolyan. - Azokról jönnek át ilyen paraziták. Jacob!
-Igen?
-Bocsánat, a bőröndben, a zsebében, nézd meg, találsz egy csipeszt.
-Csipeszt? - kérdezett vissza Jacob.
-Az ilyen vékony és.. - kezdte el Göthe megfogalmazni, de Tina folytatta.
-Vékony, kicsi és hegyes.

Most komolyan? Nem hinném, hogy Jacob nem tudná.. Azért ennyire ne nézzük őt hülyének.. Megtalálja.

-Igen, tudom, hogy mi az a csipesz. - vágta rá.

Na mondtam én, hogy tudja. A muglik se buták ám. Valószínűleg találkozott már csipesszel. Sőt, a kimondottak alapján már biztosan.

-Jobb, ha ezt nem nézi végig. És te se, Cat.. - figyelmeztetett minket Göthe.
-Ne féltsen engem. Láttam már ennél rosszabbat is. - nyugtatta meg Tina.
-Nem lesz baj, szívem! - mondtam ki én is.

Göthe végül ügyesen elkapta a polipkart Kama szemében, és húzni kezdte. Nem volt szép látvány, az fix..

-Gyere ki! Megvagy. Jacob, gondoskodnál erről? - kérte Göthe nyugodtan és átadta Jacob-nak.

Amit kihúzott, egy hosszú lábú, pókszerű víziállatnak tűnt. Így se nyugtatott meg, hogy léteznek ilyenek.. Egy percig se.

-Ó! Pókpolip. - nevetett fel Jacob, miközben jobban szemügyre vette a kis állatot.

Kama viszont félig eszméletlen állapotában kábán motyogni kezdett valamit, amire egyből felfigyeltünk.

-Meg kell ölnöm..
-Kit? - kérdezett rá Tina abban a pillanatban. - Credence-t?
-Kell neki pár óra. - felelte Göthe. - Ennek a parazitának nagyon erős a mérge.
-Jelentem, amit megtudtam. - jelentette ki Tina és kissé megremegett a hangja. - Nagyon örültem, Mr. Salmander. - mondta, majd gyors léptekkel elhagyta a szobát, faképnél hagyva minket és a zavarodott Göthét.

A szelídítés átka (Göthe Salmander FF.) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora