~Göthe szemszöge~
Eszméletlen eseményeken vagyunk túl.. Eltelt egy nap, de még azóta se tudtam feldolgozni a történteket. Annyi mindent éltem meg, hogy azt se tudom, hol kezdjem. Először is miután sikerült megmenteni Theseus-t, elmentünk Lallyvel és Jacobbal a díszvacsorára, amire Dumbledore megkért minket. Már akkor is izgatta a fantáziámat, hogy mi is fog történni, de ez duplán felülmúlta, amire számítottam. Konkrétan megjelent Grindelwald és a csapata. Kiderült, hogy indulni fog a választásokon, de nem is ez döbbentett le leginkább, az se jó hír, de más jobban frusztrál.. És az Cat. Ő is megjelent Grindelwald oldalán és amikor megláttam, azt hittem, csak álmodok..
Őszintén, akkor vegyes érzelmeim voltak az egész este alatt. Természetesen megdobbant a szívem, hiszen iszonyatosan aggódtam érte, egyből fel is álltam, hogy közelebb kerülhessek hozzá, de ő szó szerint rám se nézett és igyekezett ignorálni.. Persze, eléggé szarul esett és nem tudtam hova tenni, de sejtettem, hogy valószínűleg Grindelwald miatt csinálja. Viszont még továbbra se ez volt a sokkoló, hanem Grindelwald bejelentése a választások után. Konkrétan bemutatta Cat-et, mint a saját lányaként és vele szeretne majd uralkodni.. Ott ájultam majdnem el helyben és köpni nyelni alig tudtam.. Nem akartam belegondolni abba, hogy az a lány, aki már gyerekkorom óta a legjobb barátom, később már a barátnőm, egy Grindelwald és ezt most tudom meg annyi év után.. Elképesztő.. Viszont még ez se a legdurvább. Egyértelmű, hogy féltem őt és nem szeretném, ha emiatt bántanák, úgyhogy én és Jacob odaálltunk Grindelwald elé és kijelentettük, hogy engedje el Cat-et és Queenie-t. Közben Jacob a pálcájával hatalmas felfordulást csinált, amit még magam se értettem, hogyan, de végül kiderült, hogy Lally műve volt. Ekkor kihasználtam az alkalmat és magammal vonszoltam Cat-et, mert beszélni akartam vele mindenképp. Sajnos egyáltalán nem jóra számítottam..
Természetesen örültünk egymásnak, egy darabig élveztük egymás csókjait hiszen rengeteg idő telt el és már kezdtem beleőrülni nélküle. Utána kérdezgettem őt, hogy ez mégis hogy történhetett. Grindelwald még akkoriban otthagyta a családját, ami számomra nem meglepő. Gyanús nekem, hogy otthagyta egyedül a szerelmét és a közös gyereküket. Szerintem, soha nem is volt bele szerelmes, kihasznált végig egy muglit, de ez csak az én véleményem. Inkább ki se mertem mondani Cat előtt, hogy jobb is, hogy így alakult. Ha nagyon úgy van, majd Grindelwald-nak elmondom szépen, mit gondolok. Nem lesz kedves, az biztos.
Könyörögtem neki, hogy jöjjön vissza hozzánk, de konkrétan ellenkezett folyamatosan. Grindelwald mellett akart maradni, mert úgy érzi, vele kedvesen bánik és meg akarja őt változtatni. Plusz még veszélyesnek tartja, hogy velünk legyen, mert fél attól, hogy bántani fognak engem is és őt. Szó szerint titokban akarja tartani a kapcsolatunkat.. El se hittem.. Baromira megváltozott, nem tudom, mit mondhatott neki Grindelwald, amiért ennyire húzódik a rossz oldalhoz, de ez nem ő.. Cat sose állt volna a rossz oldalra. Ő mindig is egy jó ember, nem értem, mit akar egy gyilkostól.. Tudom, hogy az apja, de akkor is ezt soha nem néztem volna ki belőle, hogy már rám egyáltalán nem hallgat.. Rosszul esett, de iszonyatosan..
Végül képes volt otthagyni és visszamenni a rosszakhoz.. Sose éreztem még ilyen fájdalmat.. Cat nekem a mindenem és egy nagyon fontos személy, nem tudom csak úgy elfogadni a tényt, hogy ő ilyenné vált.. Mi lett vele.. Pedig most nagyon is szükségem van rá.. Nélküle ez nem fog menni.. Szeretem és ezért fáj nagyon, hogy nincs velem és ilyen könnyedén maradt a sötét oldalon. Viszont nem érdekel, nem adom fel. Vissza fogom őt hozni, kitisztítom az agyát és vissza fogom szerezni a barátnőmet. Minden erőmmel azon leszek, hogy visszakapjam. Érte is küzdeni fogok. Azt a közös vágyat még be kell pózolni. Be is fogjuk.
Jelen pillanatban a Roxfortban voltunk, ahol a reggelihez terített asztalnál ültünk néhány diák társaságában. Mindenki szinte már elengedte a tegnapi történteket és sokkal felszabadultabbak voltak. Én nem.
ESTÁS LEYENDO
A szelídítés átka (Göthe Salmander FF.)
Fanfic𝐂𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐧𝐚 𝐋𝐨𝐜𝐤𝐰𝐨𝐨𝐝 tíz éve végzett a Roxfortból. A Hugrabug ház tanulója volt és éppen friss aurorként dolgozik. A félvér lány mit se sejtve utazik el New Yorkba, amikor összetalálkozik egykori háztársával, azaz a régi legjobb barátjá...