Visszaértem ahhoz a helyhez, ahol megvizsgáltuk Kamát. Reménykedtem benne, hogy Göthéék visszaértek és mindketten tudunk majd mesélni, amik velünk történtek. Én mindkettőre kíváncsi leszek, hogy velük mi történt és hogy ők mit fognak szólni. Nem fognak örülni neki, de hát mégiscsak van valami Grindelwald-ba, amit kevesen tudnak. Én már tudom.
Szerencsére pont összefutottam Göthével és Tinával, akikhez oda is szaladtam.
-Sziasztok! Jajj, de örülök, hogy újra látlak titeket! - öleltem át Tinát, majd a fiúmhoz mentem.
Megcsókoltam és megérintettem a mellkasát, ő pedig magához húzott és félkézzel átölelte a derekamat.
-Cat, hol voltál? - aggódott Göthe.
-Őszintén, iszonyat durva dolog történt, de inkább ti meséljetek először! - kértem nyomban. - Történt valami?
-Hát igen, nagyon is történt. - bólintott Tina és Göthére nézett, hogy mesélje el.A fiú elengedett és belevágott a történetbe.
-Tinával elmentünk a francia minisztériumba, ahol el volt rejtve egy doboz, amiből megtudhatjuk, hogy kicsoda Credence. Már majdnem azt hittük, hogy tényleg kiderül a titok, de nem így történt. Megjelent Kama és Leta, akik mindent elmeséltek. Mindkettőjüknek más a sztorija. Kama szemszögéből a sztori így szól: az anyja szintén aranyvérű volt, akit Lestrange az Imperius-átokkal elcsábított és megszöktette őt. Kama közbe akart lépni, de rátámadt. Akkor látta utoljára az anyját, mert belehalt abba, hogy megszült egy kislányt, vagyis Letát. A halálhíre úgy megrázta az apját, hogy beleőrült. Utolsó szavaival megparancsolta neki, hogy álljon bosszút és ölje meg azt, akit Lestrange a legjobban szeret.
-Ekkor megszületett a fia, Corvus. - mesélte tovább Tina. - És a szíve, ami elvileg mindig üres volt, megtelt szeretettel. Lestrange rájött, hogy Musztafa Kama fia bosszút esküdött. Ezért el akarta rejteni Letát és Corvust, hogy ne találjon rájuk. Rábízta a szolgálójára, aki hajóval Amerikába indult velük. Közben megtörtént az a nagy baj, amire senki nemszámított: a hajó elsüllyedt félúton, de Leta és Corvus megmenekült. Valaki valahogy kimentette őket a tengerből.
-És itt jön a csavar.. - folytatta Göthe. - Corvus Lestrange már régen meghalt, és Leta ölte meg. Corvus szüntelenül sírt a hajón és Leta odament hozzá. Nem akarta bántani őt, de csak egy pillanatra szabadulni akart tőle. A szemközti kabin ajtaja félig nyitva volt és egy másik baba odabent volt, mélyen aludt. Leta beosont a kabinba és kicserélte a csecsemőket. Így Credence menekült meg Corvus helyett, akiről még mindig nem tudjuk, ki pontosan.Hát én döbbenten hallgattam végig. Nem gondoltam volna, hogy Letának ilyen nehéz gyerekkora volt. A lényeget kiszűrtem belőle, hogy Credence-ről még azóta se lehet tudni, kicsoda lehet. Pedig már jó lenne tudni rá a választ.. Hátha így újra megmenekülhet. Én hiszek benne.
-Úristen, ez szörnyű.. - csodálkoztam. - Én senki pártját nem fogom, mert szerintem mindketten hibáztak, de azért remélem, Credence-ről egyszer kiderül az igazság.
-Szegény Credence is ott volt és már majdnem örült, hogy megtudta az igazat. - vallotta be Tina. - Sajnos ismét csalódnia kellett, de nem nyugszunk, amíg ki nem derítjük!
-Pontosan! - értett egyet Göthe. - Viszont akkor most te mesélj, Cat! Veled mi történt?Hűha.. Előre félek, mit fognak szólni. Kicsit izgulok, de kénytelenek tudni, mi történt velem, ha már ők is elmesélték. Nem lesz könnyű, de elmesélem. A reakcióra még nem készültem fel lelkileg. Igazából arra nem is lehet.
-Mielőtt bármit is mondanék, kérlek hallgassatok meg és majd a végén mondjátok el a véleményeteket. - kértem nyugodtan, mire ők mindketten bólintottak. Vettem egy nagy levegőt és belekezdtem. - Szóval egy eléggé hihetetlen dolog történt velem. Gondoltam, kicsit sétálgatok az utcán, amikor megjelent egy idegen nő és elmondta, hogy vele kell jönnöm, mert a házigazda beszélni akar velem, mert ott volt, amikor elmondtam az igazat és lenyűgözte. Gondolhatjátok, mennyire meglepődtem, főleg akkor, amikor megtudtam, ki a házigazda. - meséltem kissé idegesen. - A nő teázgatott velem, amikor hirtelen elment és egyedül maradtam. Akkor gondolkodtam, hogy lehet, hogy inkább elmegyek a francba, de túl késő volt. Betoppant Grindelwald. - mondtam ki hirtelen, mire mindketten feszülten hallgattak. - Azt hittem, meg akar támadni, már rá szegeztem a pálcámat, amikor teljesen máshogyan állt hozzám. Kijelentette, hogy ő soha nem bántana és az volna a legjobb, ha együtt dolgozhatnánk egy világért, ami a mágusokat engedi béklyó nélkül élni és szabadon szeretni. Ezek után pedig eszméletlen dolgot tett meg értem.. - vallottam be még mindig sokkos állapotban. - Megtudta anyum lakcímét, amit már olyan régóta kerestem és ő mondta ki nekem, hogy menjek és keressem fel őt. Alig akartam elhinni, hogy pont ő tesz meg ilyet értem.. Természetesen elmentem anyuhoz és csodálatos volt újra látni őt és beszélgetni egy kicsit. Mai napig nem tudom, honnan tudta meg, miért akart nekem segíteni és miért volt ilyen kedves.. Lehet, hogy utálni fogtok emiatt, de én kezdek máshogyan tekinteni rá.. Lehet, nem is gonosz, csak félreismerik az emberek.. Olyan máshogyan beszélt.. Őszinte leszek, én kezdem megkedvelni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A szelídítés átka (Göthe Salmander FF.)
Hayran Kurgu𝐂𝐚𝐭𝐞𝐫𝐢𝐧𝐚 𝐋𝐨𝐜𝐤𝐰𝐨𝐨𝐝 tíz éve végzett a Roxfortból. A Hugrabug ház tanulója volt és éppen friss aurorként dolgozik. A félvér lány mit se sejtve utazik el New Yorkba, amikor összetalálkozik egykori háztársával, azaz a régi legjobb barátjá...