Tuana'dan
Sabah, alarmın çalmasına daha varken telefonun ard arda çalmasıyla ve mesajların sesiyle uyandım.
Birşey oldu korkusuyla hemen telefonumu açtım ve İzmir'deki iki kuzenim Almina'yla, Selin'den bir sürü arama olduğunu gördüm.
Korkarak Almina'yı aradım, ilk çalışta açtı.
T: Alo, Almina iyi misiniz?
A: Gerizekalı kuzenim benim, yaklaşık 10 dakikadır sana ulaşmaya çalışıyoruz. Kusura bakma güzellik uykundan böldüysek ama tam şu anda havaalanına gelip bizi alman gerekiyor!
Almina öyle söyleyince yataktan direkt fırladım.
T: Ne! buraya mı geldiniz? Tamam bekleyin üstümü değiştirip geliyorum hemen.
A: Tamam Naz'cım bekliyoruz!
Dedi ve telefonu kapattı.
Hemen kalkıp üstümü değiştirdim ve arabamın anahtarını alarak hızla evden çıktım.Yarım saat sonra havaalanına geldim ve bankta oturan kuzenlerimi gördüm.
T: Almina, Selin!
Diye bağırdım. İkiside ellerindeki valizleri bırakıp bana doğru koştular.
Sarıldık, geri çekilince Selin bana baktı ve söze girdi.S: Tuana'cım, ne kadar güzelleşmissin sen öyle.
A: Çok özledik seni ya.
T: Ben de sizi çok özledim, gelin hava soğuk arabaya geçelim.
Arabamın önüne geldiğimizde Almina'nın gözleri sonuna kadar açıldı.
A: Oha arabaya bak be!
T: Abartma canım, normal araba işte
Valizleri bagaja koyarak şoför koltuğuna oturdum. Almina öne, Selin arkaya binmişti ve Selin somurtuyordu. Almina arkasını dönüp Selin'e dil çıkardı.
T: Kızlar benim şirkete geçmem lazım sizde buraları bilmiyorsunuz sizi eve bırakırsam ben işe geç kalırım, siz en iyisi benimle gelin işlerim bitene kadar odamda oturun, hem çalıştığım yeri de öğrenmiş olursunuz olur mu?
S: Tabii ki de olur.A: Evet evet, sana zorluk çıkmasın gidelim.
T: Tamamdır.
~
Şirketin önünde durdum, arabadan indik.
Almina şirkete baktı.
A: Böyle bir yerde staj okusam tüm dertlerim yok olur herhalde.
Selin'le güldük ve içeri geçtik. Asansöre bindiğimizde Yağız Bey'inde olduğunu gördüm.
Y: Günaydın Tuana, arkadaşların mı?
Dedi Selin ve Almina'yı göstererek.
T: Günaydın Yağız Bey, hayır kuzenlerim, İzmir'den geldiler.
Y: Hoşgeldiniz, kızlar.Kızlara döndüğümde almina elini saçına dolamış Yağız Bey'e bakıyordu.
A: Hoşbulduk.Dedi cilveli bir edayla. Gözlerimi açarak uyarır bir şekilde ona baktım. Odama bir geçelim ben göstereceğim ona hoşbulmayı.
Asansörden indik, Yağız Bey odasına girdi.
Bizde benim odama girdik.
T: Almina birini bul da kurtul şu hareketlerinden ya herkese karşı pek bir samimisin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Watcher
Mystery / ThrillerTakıntılı bir adam, en fazla ne kadar ileri gidebilir ki? :)...