Satır aralarına yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayıınn uzun bir bölümü demos sunarr.
Gözlerimi açtığımda hava aydınlanmıştı. Yatakta doğruldum ve etrafıma baktım çağan yoktu. Ellerimi ve yüzümü yıkadım,aşşağıya indim iki koruma vardı salonda bağırarak gülüyorlardı beni fark etmemişlerdi.
Yanlarına yürüdüm uzun boylu olan beni fark edip hemen ayağa kalktı diğeride kalktı ve ellerini önünde bağladılar. Bana bakmıyorlardı yere bakıyorlardı.
T:çağan nerde?
"Efendim çağan bey sabah çıktı. T:tamamda nereye gitti hem siz niye bana bakmadan konuşuyorsunuz.
" Yasak bakamayız çağan beyin kesin emri var nereye gittiğinide söyleyemeyiz sizin telefonunuzu bize bıraktı sizin aramanızı istiyormuş.Cebinden telefonu çıkardı ve önündeki sehpaya bıraktı.
T:niye vermiyorsun bana.
"Olmaz efendim dokunmamızda yasak size.Gözlerimi devirdim telefonu sehpa dan aldım ve çağanı aradım.
Korumalar öylece tepemde dikilirken
koltuğa oturdum.T:alo çağan nerdesin ?
Ç:tuana yağız'ın yanına geldim sabah sen uyuyorsun diye uyandırmak istemedim ha bu arada bundan sonra beraber uyuyalım güzel oluyormuş.
T:hiçte bile güzel falan değil ben kendi başıma yatmayı seviyorum.
Ç:kesin öyledir neyse yanındaki korumalardan uzun olanın adı kaan kısa olanın adı da emre onlara söyle bıraksınlar seni buraya.
T:bi kere bunuda soracağım sana, niye çocuklara saçma sapan yasak koydun.
Ç:hemen şikayet mi ettiler sana bak ben ne yapacağım onları.
T:çağan sus diyorum sana bir şey yapamazsın kaanla emreye günah çocuklara.
Emre yüzünü kaldıracak gibi oldu ama kaan hemen başını tutup eğdi.
Ç:birdaha ağzına başka bir erkeğin adını alma söyle getirsinler seni.
Telefonu yüzüne kapattım bana kesin kızacaktı ama hak etmişti.
T:çocuklar beni yağız'a götürür müsünüz?
K: bu bizim görevimiz efendim buyrun.Dedi ve kapıyı gösterdi dışarıya çıkıp arabaya bindik kaan sürücü koltuğuna emrede yanına oturdu
bende arkaya oturdum.T:çocuklar bir tane mağazada durur musunuz?
Emre başını salladı ve yol kenarında bir mağazada durdular.
Benimle beraber indiler ve arkamda durdular gözlerimi devirip yürüdüm mağazaya girdiğimde kaan telefonla konuşmaya başladı.K:alo çağan bey tuana hanım mağazaya girmek istedi bizde girdik hesabı ödetmiyoruz haberiniz olsun.
Dedi ve biraz dinleyip kapattı, arkamı dönüp kaan'a baktım o bana bakmadı.
T:niye arıyorsun çağan'ı kendi hesabımı kendim ödeyebilirim.
K:çağan beyin haberi olması gerekiyordu ondan habersiz birşey yapamayız.Gözlerimi devirdim ve sinirle çağan'ı aradım.
T: şu adamlarını peşimden çek istemiyorum.
Ç:olmaz çekemem başına bir şey gelir.
T: istemiyorum dedim hani istemedigim bir şeyi yapmayacaktın bundan öncede peşimde koruma yoktu.
Ç:tuana ısrar etme dursunlar bi zararları yok en güvendiğim adamlarım onlar.
Ç:bu beni alakadar etmiyor çek şunları peşimden yoksa gelmem.
Ç:tuana geliyorum dur orada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Watcher
Mystery / ThrillerTakıntılı bir adam, en fazla ne kadar ileri gidebilir ki? :)...