Oy ve satır aralarına yorum yapmayı unutmayıınnn.
Gözlerimi açtığımda hava aydınlanmaya başlamıştı. Mutfağın perdesini ve camlarını açıp kahvaltı hazırlamaya başladım. Biraz zaman geçtikten sonra evde haraketlenme oldu birileri uyanmıştı mutfağa yağız girdi.
Y:tuana hanım erkencisiniz.
T:evet ya uyku tutmadı.dedim mutfaktan çıktım ve oturma odasına oturdum. ardada duruyla görüntülü konuşarak merdivenleri indi.
A:durum tuanayla konuşmak ister misin ben ellerimi yıkayıp geleceğim.
Durunun nazik ve güzel sesini duydum
D:tabikide çok isterim.
Arda telefonu bana uzattı önceden duruyu sadece 14 yaşında görmüştüm. O kadar güzeldi ki anlatamam, Kızıl saçları mavi gözleri tatlı gamzesi arda işini biliyordu.
D:tuana nasılsın iyi misin
T:iyiyim durucum sen nasılsın
D:bende çok iyiyimBiz biraz konuştuk ve arda telefonu elimden aldı,çağan merdivenlerden indi siyah takım elbise giymişti mutfağa girdi ve yağız'la bir şeyler konuştu. Mutfaktan çıktı ve yanıma yürüdü.
Ç:bugün bir ihale var işlerimi halletmem gerekiyor asistanım işten ayrıldı bana yardımcı olur musun?
T: olurum bekle hazırlanıp geliyimYukarı çıktım ve üstüme çiçekli bir elbise beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Aşağı indiğimde çağan büyük ihtimal çıkmıştı. Bende hemen çıktım çağan arabasını önüme durdurdu. Binip saçlarımı düzelttim çağan hala sürmemişti arabayı çağana baktığımda beni izlediğini gördüm.
Arabayı çalıştırdı hızlı kullanıyordu 10 dakika sonra şirketin önüne gelmiştik. Şirket bugün daha kalabalıktı ve herkes koşturuyordu.T:niye herkes gergin?
Ç:çünkü ihale var bugün .Konuşurken asansöre yürüyorduk.
T:bence herkesin bu kadar gerilmesi saçma ben o ihaleye girsem çok kolay alırım işi .
Ç:aylardır bu iş için çalışıyoruz en iyi mühendisler asistanlarıyla bile çıkıp sunmayı istemediler .
T:tamam işte biz varız sunarız. hallederiz gerilme dosyalarını zaten ben halletmiştim kolay bir şey gibi durmuyo ama ikna ederiz adamları.Bunları söylerken aynadan saçımı düzeltiyordum iki kız binmişti asansöre.
Ç:tamam tuana çıkar sunarız ihaleyi iki adam getirticektim aslında bu iş için, ama sen hevesli duruyorsun.
Ç:yeliz
Y:efendim çağan bey
Ç:herkesi toplantı odasına toplayın toplantı yapılıcak
Y:tamam çağan beyDedi ve asansörden indik.
Çağanın odasına yürüdük içeri girdik çağan kendi koltuğuna bende onun yanına bir sandalye çekip oturdum. Evraklarla ilgilenmeye başladık ihale zor gözüküyordu, denizin en güzel bakan yerinde bir otel inşa edeceklerdi ama o arsayı satın almamız gerekiyordu ve adamları ikna etmek zor olucaktı.
Biraz çalıştıktan sonra kapı tıklandı ve içeriye yağız girdi.Y:kalkın hadi toplantı salonunda bekliyor herkes.
Hemen toplantı salonuna gittik herkesin gözleri bize döndü,çağan ve yağız yürüyüp masanın başına oturdu bende araya bir yere oturmak için adımladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Watcher
Mystery / ThrillerTakıntılı bir adam, en fazla ne kadar ileri gidebilir ki? :)...