Ep - 4

744 86 206
                                    

oy verip yorum yapar mısınızzz? 💜

Tuana'dan

Bugün cumartesiydi. Tam bir haftadır Yağız'ın misafirleriyle ilgileniyorduk, çok yorulmuştuk. Selin ve Almina bugün gideceklerdi. Hazırlandığımda odadan çıktım ve beraber havaalanına gittik. Selin ve Almina'yla vedalaştım.

Akşam üstüydü. Arabayla dönerken gözüme bir afiş takıldı. Bugün, merkezde açık hava konseri vardı ve yarım saat sonraydı. Hazır arabadayken ve üstüm de müsaitken gitmeye karar verdim. 20 dakikalık yolun sonunda varmıştım.

~

Dün, konserde çok eğlenmiştim, iyi gelmişti. Yağız beni arayıp bir kaç arkadaşıyla buluşturacağını söylemişti, Çağan da olacaktı. Yağız'la aramızdaki bağ çok kuvvetlenmişti. Bunun sebebi ise Yağız'ın, hep asistanlarıyla yakın olmasıymış şirkette bir kaç kişi konuşurken duymuştum. Ben bundan mutluydum çünkü kafa dengiydi ve onunla vakit geçirmeyi seviyordum. Kaç kere söyledim bilmiyorum ama Çağan'la durumlar hiç böyle değildi, olabildiğince uzak durmaya çalışıyor gibiydi.

Saten, vizon rengi kısa bir elbise giydim ve telefonumu alıp Yağız'ı aradım.

T: Alo Yağız, nerdesin?

Y: Aa, Tuana sana demeyi unuttum. Ben kafedeyim, Dilara'yla Alp'i karşılayacağım. Çağan'a da seni almaya gelecek.

T: Gerek yok Yağız, kendi arabamla gelirim.

Y: İtiraz istemiyorum Tuana.

Dedi ve kapattı. Derin bir nefes verdim ve telefonumu çantama koydum. Biraz geçtikten sonra evden çıktım, asansöre bindim ve aşağı indim. Çağan'ın arabasını gördüm ve kapıyı açıp öne bindim. Konuşmadan hemen gaza bastı. Camı açtım ve dışarıyı izledim.

Işıklarda durduğumuzda Çağan'a doğru baktım. Beni izliyordu. Tekrar önüme dönüp çantamdan telefonumu çıkardım ve Yağız'ı aradım.

T: Yağız geliyoruz biz, konum atsana.

Y: Hemen atıyorum.

T: Tamam Yağız'cığım.

Dedim ve kapattım. Çağan'a baktım, direksiyondaki eli sıklaşmıştı. Önüme döndüm ve söze girdim.

T: Ritim Kafe-Bar'dalarmış.

Ç: Tamam.

T: Konum açayım mı?

Ç: Gerek yok, biliyorum.

Kafa sallayıp önüme döndüm. 10 dakikanın sonunda, barın önündeydik. İndim, Çağan kapıyı kilitledi ve valeye anahtarı verdi.

İçeri geçtiğimizde Yağız'ı gördük ve oraya doğru yürüdük. Dilara iyi kızdı ama Alp bana sürekli, rahatsız edici bir şekilde bakıyordu.

Yağız kokteyl almak için ayağa kalktığında kolunu tutup, onunla kalktım. Barmen içecekleri hazırlarken konuşmaya başladım.

T: Yağız Dilara iyi gibi de, Alp bana dik dik bakıyor.

Y: Takma Tuana'cım ya sen öyle hissetmişsindir, iyi biri o tanısan seversin.

Onayladım ve Yağız'ın koluna girdim. Yağız içecekleri aldı ve masaya döndük. Çağan bir Yağız'a bir de Yağız'ın koluna bakıyordu. Acaba gay mıydı? Yağız'dan falan mı hoşlanıyordu?

Kendi düşünceme utanıp önüme döndüm.

Alp hâlâ bana bakarken, Çağan bunu farkederek söze girdi.

Ç: Bir sorun mu var Alp?

Dedi, tek kaşını kaldırarak belirginleşen boyun damarlarıyla.

Alp: Yok abicim ne sorunu olacak?

Secret WatcherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin