Oy vermeyi ve satır aralarına yorum yapmayı unutmayın hepsini okuyoruuuumm.
Tuana'dan
Annemle konuşmuştum beni görmek istiyordu.
O eve gitmek istemiyordum üvey kardeşim melisi ve sarpı görmek istemiyordum.
Annem ve babam sarpı ben doğmadan önce melisi de ben doğduktan sonra evlat edinmişlerdi.
Onları gördüğüm zaman içime bir hüzün çöküyordu babam hep benimle ilgilendirdi ki hala öyle ama annem değil sadece başıma birşey gelmemesi için babamın yanında durmamı istiyordu.
İstemeye istemeye arabayı sürüyordum,üvey kardeşim sarp...Bende üç yaş büyüktü her zaman beni rahatsız ederdi, melis hep burnu havada bir kız olmuştu bana karşı, annemlere karşı çok iyiydi.
Gidicektim muhtemelen üç gün sonra gelirdim
Çağan beyi aradım, neden bilmiyorum onu sevmiyordum o benden belli bir şekilde hoşlanıyordu hareketleriyle zaten belli ediyordu ilk çalışta açtıT: alo çağan napıyorsun?
Ç:iyiyim sen napıyorsun?
T:bende iyiyim ben bir hafta şirkete gelemeyeceğim haberin olsun.
Ç:neden gelemiyeceksin?
T:ailemin yanına gitmem gerekiyor .
Ç:tamam birşey olursa haber edersin .
T:tamam görüşürüz.dedim ve kapattım.
Arabayı daha hızlı kullanmaya basladım. 1 saat sonra evlerinin daha doğrusu villalarının önünde durdum. Biraz evi izledim, küçükken babamla olan oyunlarımızı hatırladım
Ben koşardım oda beni kovalardı bilerek yakalamazdı.
Başımı direksiyona koydum ve biraz beklemeye başladım.
Telefonumun çaldığını duydum hemen elime aldım babam arıyordu açtım.T:alo babacım
T.b: söyle prensesim nerdesin aldırayım seni.Telefonu uzaklaştırıp iç çektim.
Geri kulağıma yasladım.T:babacım benim evin önündeyim senin gelmeni bekliyorum girmek istemiyorum sensiz.
T.b:güzelim benim hemen çıkıyorum 10 dakikaya ordayım.dedi ve kapattı. Biraz sonra babamın arabası arabamın önünde durdu. Babam tüm ihtişamıyla indi .
Yakışıklı yüzü yaşlanmıştı.
Hemen arabadan indim, korumalar beni izliyordu umursamadan babamın boynuna atladım belimden tutup döndürdü ve indirdi.
T.b:hoşgeldin güzelim
T:hoşbuldum babacımdedim beni kolunun altına aldı, villanın kapısı açıldı,bizde içeriye yürüdük. Kapı açılır açılmaz gözler bize döndü.
Melis ve annem yoktu sarp şaşkınca bana bakıyordu.
Onu es geçtim ve babamın koluna girip yukarı çıktım .B:odanı melis istedi asla bozdurtmadım kapının önünden bile geçirmiyorum
babam arkasını döndü ve merdivenlere yöneldi
T:nereye babacım gel oturalım biraz.
B:yorgunsundur sen dinlen hep burdayım zaten .Anlayışlı halini o kadar seviyordum ki..
Başımı salladım ve odama girdim. içimi bir hüzün kapladı 7 sene sonra tekrar buraya girmek değişik hissettirmişti.
Yatağıma geçtim ve uykuya daldım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Watcher
Mystery / ThrillerTakıntılı bir adam, en fazla ne kadar ileri gidebilir ki? :)...