Ep-10

203 27 51
                                    

Satır arasına yorum yapmayı ve bölüme oy vermeyi unutmayın iyi okumalar.

Yemek yedikten sonra odama girip yatağıma oturdum. Geldiğimizde odayı inceleyememiştim, odaya bakarken perdenin arkasında kırmızı bir ışık fark ettim. Gözlerimi kırpıştırdım ve korkuyla oturduğum yatağımdan kalktım ve odanın köşesine ilerleyip perdeyi çektim ortaya küçük bir kamera çıkmasıyla korkuyla odanın diğer köşelerine baktım. Ama bir tek bu köşede olduğunu fark ettim biri beni mi izliyordu? Bu kamerayı buraya kim taktırmıştı aklımdaki soru işaretleri'yle odadan çıktım ve köşedeki çağan'ın odasına adımladım ve kapıyı çaldım gel sesini duyunca içeriye girdim çağan önündeki bilgisayarı kapatıp sorgularcasına bana baktı .

Ç:tuana iyi misin?

önüne adımlayıp ayakta durdum

T:çağan odamda kamera var

yüzünde tek bir mimik oluşmadı düz bir şekilde bakmaya devam etti

Ç:evet otelin her odasında kamera var.
T:neden ve kim izliyor bu kameraları?
Ç:kimse izlemiyor bir olay olunca yağız bakıyor sadece hırsızlık vs gibi.
T:çok saçma mahremiyet diye birşey var.

dedim ters bir şekilde ve kollarımı
göğsümde bağladım.

Ç:öylemi?

dediğinde gözleriyle üstüme kısaca baktı

Ç:böyle mi çıkacaksın havuza?
T:hayır orda şortumu ve tişörtümü çıkaracağım.
Ç:dene istersen

dedi sert bir şekilde gözlerimi devirdim ayağa kalkıp yanıma geldi ve elini belime koyup odasından çıkarttı

Ç:yağız mesaj atmış alacağın bir şey varmı?

Kafamı salladım ve beraber asansörle aşağıya indik çağan yürüyerek caddeye çıktı yürüyeceğimizi anladım ve peşine takıldım alev'de yağız'la birşey konuşuyordu ve peşimizden geliyorlardı sahile vardığımız'da tanıdık yüzler görüp gülümsedim ben yüzmeyi sevmezdim dalgaların bana vurduğu bir yere oturdum ve gülümseyerek yüzen çocuklara baktım çağan yağız'ı boğuyor'du alev'de gülerek ikisini izliyordu çağan etrafa baktı ve yağız'ı serbest bırakıp yanıma gelip oturdu.

Ç:niye yüzmüyorsun?
T:canım istemedi.

Çağanın adamı çağana telefonunu getirdi çağan kimin aradığını görünce hızlıca ayağa kalkıp biraz uzaklaştı bende şezlong'un birine oturdum alev'de yanıma gelip oturdu ve bana göz ucuyla baktı gülümsedim.

T:bak alevcim bir hemcinsimle erkek için kavga edip duracak değilim ama çağan benim için değerli biri yaklaşma olur mu?
A:alışkanlık.

diye mırıldandı alev. Anlamsız gözlerle onu izliyordum ki yağız gergin bir şekilde yanımıza yürüdü.

Y:kızlar bir sorun oluştu bizim çağanla dönmemiz gerekiyor otel çalışanları 8 gün daha burda isterseniz kalın isterseniz bizimle gelin.

kaşlarımı çattım.

T:ne sorunu olmuş?
Y:bilmiyorum.
A:tamam geliriz.

Başımı salladım ve üçümüz otele döndük üstümüzü değiştirip lobide buluşma kararı aldık yağız valizleri aldıracağını söyledi bende eşyalarımı geri valizlere yerleştirip odaya kısaca baktım tatil planları suya düşmüştü çağanla gezmek istiyordum yüzüm düştü ve çantamı alıp lobiye indim çağan biriyle hararetli bir şekilde telefonla konuşuyordu yanına geldiğimi görünce lafını yarıda kesip telefonu kapattı ve cebine koydu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Secret WatcherHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin