TANIŞMA (1)

424 43 190
                                    

ÖZET:

Merhaba ben Alya Yildiz, 18 yaşında bir yazarım.İnsanlara bır hikaye gibi kendı hayatımı anlatıyorum,aslında daha dogrusu cocuklugumu.Benım cocuklugum cok sıkıntılı gectı ben babamdan her gun dayak yiyen,annemın hakaretlerine uğrayan,babam eve sarhoş gelince annemle kavgalarını dinleyerek buyudum ben,herzaman beni seven bir babam olsun istedim annem ben uyurken saclarımı okşasın öpsun koklasın istedim ama nerde bende bu şans varken.Neyse sizi kendi hayat hikayemi anlatarak yormiyim zaten dinliceksiniz birazdan.

GIRIŞ

Her gunki gibi kahvemi hazırladım ve yazmaya başladım ama dışardan araba sesleri duyunca hemen balkona gitim ve bizim apartmana yeni birisinin taşındıgını gordum adam cok yakışıklıydı ama benim gibi birine niye baksınkı normal bi yazar,yine duygularıma yenik duştum ve adamla tanışmaya gitim cok soğuk biriydı,selam verdim ama görmezlikten geldi ve bu beni üzdu,salak biriyim dimi daha 3 saniye önce gördugum adama aşık oluyorum DELİRICEM!

Ayla git su adamla bir kere daha tanişmaya çalış

Kapa çeneni ic ses

Evet ic sesim ile konuşuyorum ama oda susmak bilmiyoki dıd dır dır başımın etinı yer sadece.Neyse size daha fazla korkutmiyim,bu öğlen yeniden yanına gidicem bakalim bi daha terslicekmi ?

Bizi bir daha terslerse onu bogalim Alya,cok keyifli olur

Ic ses sen delirdinmi adam bizim 10 katımız

Onu tamamen unutmuşum ben,bari adam yakışıklı kap adamı

Yuh iç ses sende abartma,VE KAPA ÇENENİ IÇ SES!!!

...

Öğlen:

Adını dahi bilmedigim bir adama tatlı yapıyorum ne kadar güzel ama dimi?.

Ah hadi ama adamın hangı dairede yaşadıgına dair hicbir fikrim yok ama dur bir dakika o şu isimsiz yakışıklı ve NO.9 a girdi,ama bir saniye o kapiyi bir kadinmi açtı?

Ayla adamın sevgilisi varmış!!!

Gördum iç ses gördum

Bana bak iç ses bende Ayla isem bu tatlıyı o adama verıcem tamamı?

İç ses?

Aha öldü.

Neyse bu tatlı da piştı şukurler olsunki şimdı bu tatlıyı o ökuz e vericem.

Yavaş yavaş evden cıktım da bir saniye ya ben neden yavaş yavaş yuruyorum arkadaş ?

Ksksksk neyse hadi Bismillah bastim zile,ayak sesleri geliyor Allahim kalbim heycandan yerinden cikicak lütfen bir aksilik cıkmasın,ve işte o an kapı açılma sesi duyuldu karşımda duruyor şu an!!!

Ayla sakin ol sadece bir kaç söz söyluceksin o kadar

İç ses lütfen kurtar beni!!

"Evet hanım efendı ne istemiştiniz?"

Benim kalbim durucak az kaldı konuştu lan benim ile çokta samimi helle o erkeksi ses tonu beni benden aldı"Iıı ben size tatlı getirmiştimde hani sıteye yeni geldiniz ikramımız olsun diye,bu arada ben Ayla"elimdeki tabağı adama uzatım ve oda ökuz gibi elimden aldı ve yeniden konuşmaya ben başladım! "Ah bu arada ben Ayla NO.10 da yaşıyorum yani sizin yan komşunuzum" bu adamın sadece bir kez konuşma hakkı var sanırsam arkadaş insan bı ay ne guzel yan komsum bı sapık der,bir saniye,BEN BUNLARI DIŞIMDAN SÖYLEDIM!!!

"Ayla hanım az once ne dedinız anlayamadımda?"s**tir ne diyecegim şimdi adama ah iç sesim yaktın beni "Ah özür dilerim,aslında öyle demek istememiştim,,adam yüzume aval aval bakmaya başladı bende fırsat bu fırsat kızım konuyu değiştir hemen "Ya sormayı unutum adınız ne idi?,,

"Adım Aral kucuk hanım,bu arada iceriye geçmek istermisin?,,

Ayla hemen kabul et!

İç ses tabii kabul edicem,bu fırsatı kacırırmıyım kiz

"Teşekür ederim,, Aral bunu dedigim anda kenara çekildi ve bende içeriye girdim.

....

Aral ile çok iyi anlaştık hatta numarasını bile aldım,kapiyi açan kişi ise kız kardeşiymış bunu duydugumda havalara uctum nerdeyse,birde o kadar soru sordumki biraz daha zorlasam nerdeyse adamin tc numarası bile öğrenebilirdim.Hah tanışma işi tamam olduguna göre şimdide flortu olmayı deneyecegım.

...

Bu gun Araldan geldigimden beri temizlik yapıyorum acayip yoruldum ve temizlikten sonra biraz kestirmeye karar verdim tam mutfaktan çıkacak iken masada telefonumu unutugumu fark etim ve koşarak telefonu aldıp aynı hızda odama koşacak iken bir şeye basıp yere kapaklandım,yatıgım yerden bir kac dakika sonra kaltım cunku başımı acayip kötu vurmuştum ve kanıyodu,ayaga kaltıgım gibi yine o lanet mutfaga girdim ve pansuman icin pamuk aynı zamanda sargı bezi arıyodum ama yine bir sorun vardı nasıl pansuman yapılacagını bilmiyodum ve o sırada aklıma Aral geldi düştugum yere geri gitim telefonumu alıp Arala yazdım

Ayla:Aral merhaba,ben Ayla acaba yanima gelebilirmisin başımı çok kötu vurdum ve kanıyor bende pansuman yapmayı bilmiyorum.

Aral hemen mesajıma cevap vermiş idi.

Aral:Tabiki hemen geliyorum.!

Arala tam başka bir mesaj yazacak iken kapı çalma sesi duydum kapıya yonelip actım Aralı karşımda hello kity li pijamaları ile duruyodu,Aralı biri gormesin diye hemen eve cektim ama sırıtmamı bende tutamıyordum.

...

Aral bana pasuman yaptıktan sonar biraz balkona çıktık sohbet etik,saat on ikiye yaklaştıgında Aral kendi evine giti benim de başım çok agırdıgı için hemen odama gidip uyudum.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BÖLÜM SONU.

Bu benim yazdıgım ilk kitap ve güzel oldugunu duşunuyorum tabı bazı yerlerde hatalar yapmış olabilirim omum kusuruna bakmayın ben başka ulkede yaşadıgım icin türkcem az bır şey bozuk

Eee yorumlara yazın bakalın kıtaba ne zaman başladıgınızı

Kitabıda kırıcı olmayacak şekilde eleştirebilirsiniz

Inst-Sinem_ozgun120

İlk göruşte aşk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin