Selamlaaar,skodskd asklarim normalde ben 4 5 gun önce bölum aticaktim ama okulum başladigi icin hic aktiv olamadimm.
Bölume gecelimm
____________________________________________
Odanin kapisi dingonun ahiri gibi acilinca aniden hepimiz kapiya dönduk.
Bir kadin gelmişti elinde cicekler ile.
Yavaşca Arala döndüm ve o da kadina bakiyordu,korka korka bana döndu ve öldurucu bakişlarimi ona gönderdim.
Kadin "Ayyy Aralcigimm,bak ben geldimm,, diyerek Aralin yanina gitmişti?!
(Lütfen bana kufur etmeyin arkadaşlar akdnskdj,kadin cok gicik biri sizin sinirlerinizi bir hayli bozabilir)
En sonunda bende konuşabilmiştim.
"Canimm sen kimsin?,, kadin bana dönerek "Asil sen kimsin be Aralimin odasindasin?,, demişti.
Aral bana dahada korkarak bakmaya başlayinca abim araya girdi "Tamam yavaş,ortam dahada gerginleşirse hava taş olucak az kaldi,,.
Ayni bakişlarimi abime gönderirken o da sustu (bencede susmak zorunda ben bile korktum burda)
"Sana kim oldugunu sordum,soruya soruyla cevap verme,, diye kadina yukselince o da bana yukselip şunu dedi.
"Ben Aralin eski sevgilisi Asya canim,sen kimsin de beni sorguya cekiyosun,,
(Birazdan kaos başlicak arkadaşlar,yavaşca derin nefes alip devam edin okumaya)
Yavaşca ayaga kalkip Asya yöneliyodumki Leyla anne benden önce davranip "Ben sana demedimi bir daha oğlumun yaninda görursem o takma saçini yolarim senin diye,,
(Yuru be Leyla annemm)
"Ay kaynana sen kimsin bee,,Aral bu sözu duydugunda Asyaya cok fena bir şekilde bagirip kovmuştu.
Kiz aglayarak odadan cıktıktan sonra Leyla annem ile beraber dişari cikip hastaneyi dolaştık.
....
Hastanenin kafesinde Leyla annemle otururken yanimiza Asya gelmişti,yan masadan kendine bir tane sandalye cekip oturdu.
Leyla annem noldugunu sorunda kibirli bir şekilde cevap vermişti "Nolucak be,, bana dönup "Ne ayaksin sen kizim Aralimin yaninda ne ariyosun?,,diye sormuştu.
Onu görmezden geldigimi görunce dahada sinirlenip bana el kaldirmaya calişti fakat benim abim bana dovuşmeyi ögretmişti.
Elini alip götüne sokasim vardi ama bi kere ben saygimi böyle orospular ile bozamazdim o yuzden sadece kiza tokat atip bayiltmiştim💪.(AY COK GÜLDUM BUNA XKQMXKQKXKW,BUNUN YORUMLARINA RANDOM ATIN).!
...................................................................................
Bölum sonuKuzularim biliyorum uzun zamamdir bölum atamiyorum ve bu cok kisa oldu ancak ILHAM PERILERI YOK QKDMWK.
Uzun zamandir bolum yazmaya calişiyorum fakat aklima bir şey gelmediginden ve uzun zamandir bölum atmadigim icin icime sinmesede atayim dedim.
Iyi okumalar kuzularım😚🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk göruşte aşk +18
FantasiCok fazla tatlılık icerir. Kitabin icinde cinselik vardir rahatsiz olan okumasin lütfen. *Ç*alınması durumunda yasal işlemlerin başlatilicagini bilin lütfen.