Ayla:Aral bak 2 gün oldu nerdesin merak ediyorum artik (12:09)
Ayla:Aralim bak caliştigin yere bile geldim yoksun operasyona giti dediler neden haber vermedin cok korktum(19:22)
Ayla:Yakisiklim Aralim lütfen dikat et operasyon tehlikeliymiş diyolar (19:40)
Ayla:Biliyorum mesajlari görmiceksin ama dikatli git dikatli gel.
Ayla:Bir kac gündur tanişiyoruz ama seni ben hayatimin merkezi yaptim en önemlisi sana aşik oldum ben aral lütfen dikatli ol hatrim için (20:35)
Ayla:Aral hayir ağir yaralanmiş biri lutfen o sen olma nolursun...(21:35)
Ayla:Aral seni seviyorum o sen olmadigin icin teşekur ederim.(22:10)
2 gün sonra.
Ayla:Aralim halla yazmiyosun bana
Ayla:O kadarmi uzun surdu operasyon
Ayla:2 kişi döndu operasyondan ama sen nerdesin.?
Ayla:Sana bir şey olmadi dimi
Ayla:Iyidin degilmi?
Ayla:Aral bak nolursun sadece iyiyim mesaji at başka hiçbirşey istemiyorum senden.
Ayla:Cok özledim seni(00:55)
1 gün sonrasi.
Aral:Aylam iyiyim ben merak etme beni telefonu komutandan zar zor aldim merak etme sen beni tamami kuzum dikatli olucam senin icin ve bende seni seviyorum...
Ayla;Aralll
Ayla:Ay cok sevindim
Ayla:Iyisinnn
Ayla:AY SENI SEVIYORUMU DEDIN SEN?
Ayla:Yerim seni cocuk!
Ayla:Katir kutur yerim seni
Ayla:Ay igrenc oldu buda neysee dksnjdn
Ayla:Oh bi neşelendim yaa
Ayla: SENI SEVIYORUMMMM.
(GÖRÜLDÜ)
____________________________________________
Bölum biraz gecikti evet biliyorum ama kucuk bi olay yaşandi o yuzden yazamadim yarinda bi bölum atarim artik.
Yorumlarinizi bekliyorumm
Inst-Sinem_ozgun120
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk göruşte aşk +18
FantasyCok fazla tatlılık icerir. Kitabin icinde cinselik vardir rahatsiz olan okumasin lütfen. *Ç*alınması durumunda yasal işlemlerin başlatilicagini bilin lütfen.