Merhaballaar!!
Uzun zamandir kayiplara karişmiştım ama şimdi yine yaziyorumm.
Şarki bi yere acayip uyuyo o yuzden sormayin ne alaka diye sksmksmz.
Baslayalim bakalimm.
___________________________________________Aralin odasina girmiştim.
İlk önce ikimizde birbirimize bakakalmiştık ama ilk konuşmaya başlayan kişi Aral olmuştu.
“Güzelim,,sesini duydugumda hicbir sey soyleyememiştim sadece gözlerim dolmuştu.
Bir kac dakika sonra konuşmaya başlamiştim bende “Aral,nerdeydin bunca zaman,iyi misin şimdi,canin cok yaniyormu,neden bana yalan soyledin?,,
Konuşmami bitirdigimde Aral kocaman bir kahka atmiştı.
“33 saniyede 4 soru sordun Ayla,,dediginde bende hizlica cevap vermiştim”Ne ara saydin saniyeleri lan,,
Daha buyuk bir kahka atiginda bos bos ona bakmiştim.
Icime aniden gelen sarilma hissi ile yanina koşup nazik bir şekilde sarildim.
O da bana karşılık verdi.
Bir kac dakika öyle durduktan sonra Aralin annesi girdi iceriye.
Ben onlari yanliz bırakmak icin disariya cikmaya yeltendigimde annesi beni durdurmuştu.
“Oğlumun anlatigi meşur Ayla sensin demek,,annesinin dedigi şeye karşi utanip yuzumu egmiştimki Aral konuştu.
“Anneeee,utandirma kizi ya,,dediginde annesi gur bir kahka atip “Ah be oglum gencligimde bende bu kiza benziyodum,, diyip gulumsemesi kucuk bir sırıtışa donmuştu.
“Ben kendimi tanitmak isterdimde oğlunuz malum her şeyi anlatmiş benim hakimda,ayip olmazsa sizin isminiz nedir?,,
“Ne ayibi yavrum olurmu oyle şey,ismim Leyla benim ama sen anne diyebilirsin,,diyip göz kirpmiştı.
(Yazardan:Bu ikili ne boklara karişacak ne boklara Arali sinir krizine sokucaklar benden demesi wkdjskdjkj devammm)
Leyla teyzeye bi kac saniye şok icinde baktigim dogrudur.
Şokta olan ifademi bozmadan “Nasil yani?,, diyip bakişimi surdurdum.
“Kiz iyimisin?,bu kadar şok olacagini bilsem vallahi şaka yapmazdim,hem ayakta kaldin sen otur bakayim yanima,,
Yuzumde sinsi bi guluş ile leyla annenin yanina gittim.
Ikimizde Arali biraz sık bogaz etikten sonra kantine çay içmeye gittik.
“Bak kizim,benim oğlan cekilmez valla.Ben kaç yildir ayni evde-,, cumlesini bitiremeden bi adam gelip leyla annenin ustune kahve doktu.
(Kaos geliyo kaos)
Leyla annem sert bi cikiş yapmişti adama bende devam etirdim “Önune baksana ayi,kadini yaktin,,
“Asil siz önunuze bakin kardeşim,benim sucum ne?,,adam bunu dediginde boku yedin temali bakişimi atıp bardakta kalan kahveyi alip adamin başindan aşagiya doktum.
Adam ciglik cigliga yandim diye bagirirken biz Leyla annemle kis kis guluyoduk.
Adam “SIZI ŞIKAYET EDICEM,TANIDIKLARIM VAR BENIM SURUNDURUCEM SIZI,, diye bagiriyodu ama biz ikimiz sadece gulup adama bakiyoduk.
Bir şey demedigimizi fark eden adam bize elini kaldirmaya çalişti ama tam o sırada abim geldi ve “SEN KIME EL KALDIRIYOSUN LAN,, diye kukredi.
Adam abime bakip yavaşca elini aşagiya indirdi ve arkasina bakmadan kaçti.
Eh sonunda kimin abisi ya dur aklimin bi koşesine yazayim da öpeyim abimi.
Kurbanlik koyun gibi beni ensemden tutup odaya surkledi abim sonrada guzel bi azar yedim ve en masum bakişlarimi atıp abimi sonunda sakinleştirdim.
Ama Leyla annenin durumuna baktigimda o benden beterdi cunku kadinin kolunu haşlamişti it.
“Ya abi neden sen tam vuracagi sirada geldinki yaa,ben o elini gotune sokucaktim adamin,, diyip abimin sen helle eve git bi ebeni sikicem temali bakişlarini gordugumde yavaşca susmuştum.
Odanin kapisi dingonun ahiri gibi acildiginda kimin girdigine baktik-
KESTIKKKK!!!
__________________________________________Bölum sonuu.
Evet asklarim ne dusunuyosunuz bölum konusundaa?
Ve 1 bin olmuşuz bizz ben dun fark etim bakk HAYIRLI UGURLU OLSUN BIZEE♡♡
SEVILIYONUZ HAA
Bölum hakindaki dusuncelerinizi buraya yazinn----
Iceriye giren kimdir sence
Ayla ve Leyla anne nasil boklara karisir ilerde bi dusununn?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk göruşte aşk +18
FantasíaCok fazla tatlılık icerir. Kitabin icinde cinselik vardir rahatsiz olan okumasin lütfen. *Ç*alınması durumunda yasal işlemlerin başlatilicagini bilin lütfen.