Her insanin dayanamayacagi şeyler vardir,yikildigi veya cok acı cektigi,ben şu an hepsini hissediyodum cunki sevdigim adam kollarimda ölmuştu...
Doktorlara yalvar yakar Aralin odasina girmek icin izin almiştim,sadece 2 dakikalik iznim vardi ama bunu aglayarak degil konuşarak harcicaktim"Aralim,, dedim ağlamakli sesle,doktor bizi duyabildigini o yuzden yanina aglamamam gerektigini söylemişti ama ne kadar dayanabilirim bilemiyordum "Uykucu Aralim benim,hadi ac o gözlerinide beraber lunaparka gidelim hem pamuk şekerde yeriz seversin sen.
Hani sen soruyosunya bana ailen nerde diye simdi karşimda beni gormedigin için anlaticama ama uyandiginda bana acıma tamami aralim,,Bunlari söylerken canım cok yanmişti,ama sadece şu an söyleyebilirdim ona olan hislerimi ve hayat hikayemi "Biliyomusun ben kücüken cok sakarmişim,her dişari cikip lastik oynadigimda duşer aglaya ağlaya eve gelirmişim,öyle bi gün eve geldigimde annemin ağladigini gormuştum noldugunu anneme sordugumda terslemişti beni ama ben inat edip sormaya devam etigimde ise dayak yemiştim,babam gelip beni kurtarmişti,biliyomusun her gun bagirip cagiran adam ilk kez gelip anneme karşi korumuştu beni,tabi ama ondan sonra ögrenecektim neden öyle davrandigini...
Yarindasi babam beni arabaya koyup mahkemeye goturmuştu cunku annemdemi babamdami kalicam diye ilk kez sorucaklardi o gun bana.Annemi seçmiştim o gün ama eve geldigimde keşke seçmeseymişim diyodum,eve girdigim anda bana lanetler okumaya baslamişti ve evinde tanimadigim yabancı bi adam vardi çok sarhoştu ve o gun evde eksikler oldugu icin annem markete gidip bir kaç sey almişti ama annem evden ciktigi gibi o adam uzerime gelip beni tecavuz etmişti,her ne kadar o kadina bunu anlatmaya calişşamda dinlemeyip her bu konuyu açtigimda bayilana kadar döverdi beni,sonrasinda pişman olup özur dilerdi ama nafile affetmezdim annemi.Bir yil sonra ise babamin evine gitmistim o gün oraya gitmeseydim belki babami kaybedicektim ama onu intihardan kurtarmiştim daha 11 yaşimda.3 yıl sonrada yeniden yapmaya kalkişti ve 1 hafta komada kalmişti,,Bunlari anlatirken ayni zamanda hiçkira hiçkira ağliyordum,biraz daha agladiktan sonra devam etim "Son denemesinde ise başarili olmuştu.Komadan ciktigi ilk gün kemeri ile kendini asmıştı ben daha 14 yaşinda babamin o solgun yuzunu gormuştum,tramva kaldigi içinde bi daha kimseyi yanliz birakamadim her an bir şey olucak diye.Annem 17 yaşinda beni evden atı sonrasinda ise abimle yaşamaya başladim.Hiç abimden bahsetmedim sana dimi ,abim benden 6-7 yaş buyuk ve o bana dokunan adamdan doğdumuş ama her zaman bana ailemin eksikligini hisetirmiyo,annem ve üvey babamin bana yaptiklarini oğrendikten sonra onlarla iletişimi kesti,üniversiyete giderken ayni zamanda işliyoduda benim için ama sonradan ben başladim bi kafede işlemeye, o ise işten cikip derslere verdi kafasini,şimdi ise yuzbaşi oldu o kadar zorluga rağmen-,,Kelimemi bitiremeden kalp atişinin oldugu yerden cok fazla ses cikmaya başlamişti ve duz bir cizgi halinda atiyodu doktorlar hemen iceriye koşmuştu ,beni dişariya cikarmaya çalişiyodular ama ben bi köşeye cökmuş ne oldugunu anlamaya çalişiyodum en sonunda hemşire beni dişariya cikartmaya calişti ama camin önunden ayrilmadim.Ben o an sevdigim adamın ölumunu izledigimi bilseydim asla izlemezdim onu.Doktorlar 3 4 kez kalbine şok vermişti ve halla yaşam belirtisi olmadigini öğrendiklerinde saate bakmişlardi ve dudaklarini okuyup "Ölum saati 16:18,, deyip ustunu örtmuştu ben o an yanimdaki hemşirenin ne dedigii duyamiyodum bit kaç saniye sonra ise bayılmiştım....
Gözlerimi açtığımda bir hemşire kolumdaki serumu cıkartıyodu,abimse yanı başımda oturuyodu.Aklıma gelen şey ile ayaga fırlayıp ''Abi,öldümü.,, diye sordum o ise sadece başını sallamakla yetinmişti.
Ikinci serumum bitince Aralin doktorunun yanina gitim "Merhaba siz Aralin doktorusunuz dimi?,, diye sormuştum "Evet benim,ne için gelmiştiniz?,,cok hizli konustugundan dedigini anlamam zor olmuştu "Ben onun bi yakiniyim,onu görebilirmiyim lütfen,, doktor başini sallayip "Ilk önce başiniz sağ olsun,Aral beyi göremezsiniz cunku artik o defnedildi,, duyduklarim ile ilk şok gecirmiştim ama sonradan aklima gelen şey ile yeniden gözlerim dolmaya başlamiştı,'Aralin annesi babasi beni tanimiyoduki neden beni beklesinler' diye geçirdim içimden ve ayni anda da ağlamaya başlamiştim,hickiriklarimin arasinda abime "Abi,onu son kez bile goremedim.Nolursun gotur beni burdan ben burda nefes alamiyorum abi.,, dedim ve abim beni kucagina aldigi gibi kaldigimiz odaya goturdu,abim odaya girdigi gibi beni yataga bırakip eşyalarimizi toplamişti.Eve geldigimizde ben hemen yatagima gidip uyumuştum,abimse bi sure sonra yanima gelip "Güzelim,benim gitmem lazim,, dedi bende o anki ruyanin etkisi ile yerimden sıçramiştım "Şşt,sakin ol yok bir şey,, diye diye abim sakinleştirdi beni "Abi nereye gidiyosun,kiminle gidiceksin?,yinemi oraya donuceksin abi?,abi oraya donuceksen donme lütfen seni bırakmak istemiyorum ben- ay nefesim giti.,, bunlari dedikten sonra abim gür bi kahka atıp "Abim,Aralin ailesinin yanina gidicem ama sen gelme zaten kötu bi haldesin ben butun gelişmeleri sana iletiririm tamam mi?,,abime kirilmiştim ama onunda suçu yoktu onun ailesinin yaninda olmasi gerekiyodu bende bu duruma alişmaya.1 ay sonra...
Gerçekler çok can yakar,her şeyi kabullenmemiz lazim her ne kadar üzulsekte.
Kitabimi okurken bu yerin altini cizmiştim cunku benim şu anki durumumu anlatiyodu,aralin öldugunu halla kabullenemiyodum ve hatta piskolog ile göruşmelere dahi gidiyodum cunku bu olay beni tamamen bitirmişti.Oturdugum koltuktan kalkip yine o lanet seansa gitmem gerekiyordu,arabamin anahtarini alip piskologuma gitme yolunda surmeye başlamiştim,tam oraya giderken tanidik bi yüz gormuştum ama cikaramadigimdan arabayi sağa cekip onun peşinden gitmeye başladim,bi kaç sokak sonra darma duman bi eve girmişti o adam bense bi agacin arkasinda cikmasini bekliyodum.
Adam yarim saat sonra ordan cikip bi yere gitmeye başlamişti bende saklandigim yerden cikip onu takip ediyodum.
En sonunda bir cıkmaz sokaga girip arkadasini dönmuştu adamin yuzunu gordugumde taş kesmiştim cunku...Bölum sonu.
Lütfen bana saydirmayin ddkwkdksk benim suçum degil Aylanin suçu valla.
Sizce o adam kimdi?
Ayla kimin yuzune benzetmiş olabilir o kişiyi?
Evet bir sey daha dicektim aksksksks,diger bölumde cok az ters köşe olabilirsiniz önden uyarayim dedim.
Şimdilik güle gülee.!
Inst-Sinem_ozgun120
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk göruşte aşk +18
FantasiCok fazla tatlılık icerir. Kitabin icinde cinselik vardir rahatsiz olan okumasin lütfen. *Ç*alınması durumunda yasal işlemlerin başlatilicagini bilin lütfen.