Bölüm 6

132 31 145
                                    

Ayla Yılmazın anlatımı ile.

Arala son yazdıgımdan 5-6 gün geçmişti ve görevde olduğu içinde çok sık boğaz etmek istemiyodum ama yinede cok merak ediyorum onu.Tam duşuncelere dalmışken telefonum çaldı arayan ise Fransada başvurdugum hukuk okuluydu,telefonu elime bir hışın ile alip açmıştım "Bonjour" *Mehaba* "Bonjour Madame,la fakulte de droit française a laquelle vous avez postule a accepte votre candidature,merci de venir vous inscrire au plus vite'' *Merhabalar hanimefendi,Başvurdugunuz Fransız hukuk fakultesi başvurunuzu kabul etti,lütfen en kısa surede gelip kayıt yaptırın" "Ok monsiuer,je veınderal des que possıble"* Tamam efendim,en kısa surede gelecegim.*.Aramanın ustunden bir kaç saat geçti ve ben şimdiden her şeyi haletmistim abime haber verdim,2 gün sonraya uçak bileti aldim ve tek eksik olan şey bavulum ama onuda yarın hazırlarım diye duşunuyorum,anneme haber versemi diye duşundum ama o kendi ailesi ile vakit geçirmeten bana 1 dk ayıraçak zamanı yoktur kesin,evet annem babamdan boşandıtan sonra yeni birini bulup evlendi ve şu an 2 kızınada çok iyi bakıyo,babam ise annem ondan ayrıldıtan sonra intıhar etme girişiminde bulundu 1-2 kez ve son denemesinde başarılı oldu,yani gördugunuz uzere benim tek ailem abim,neyse bunları duşunup kendimi üzmücem.

...

Dün bir kac saat daha oyalanıp uyudum,her halde en huzurlu uyudugum gece olabilirdi.Dun cok geçe kadar kaldıgım için bu gun cok geç uyandım!

Alya...

Sakın iç ses sakın vallahi senin ile kavga ederim

Sustum.

Heh böyle adam ol

İç sesin ile nasıl kavga ediceksin diyenler va ama ben onuda yaparım siz hıçç merak etmeyin,neyse konumuza donelim,en son bu gun çok geç kalkmıştım demiştim evet bu gün tam 14:45 te kalktım aman Allahım ilk kez bu kadar geç kalkıyorum abimde binlerce kez aramış beni kesin telefonda tonla laf edicek şimdi,neyse cok bekletmeden arasam iyi olur yoksa daha cok azar yicem.''Alo abi,, ''AYLA NERDESİN SEN SABAHTAN BERİ!,, ''Abi uyuyodum,özur dilerim görmedim aramlarını,, ''Bi daha olmasın Ayla öldüm burda meraktan,, ''Peki abi,, ''Tamam güzelim üzulme ama birdaha böyle bir şey yapma tamamı,şimdi kapatıyorum göreve geri donmem lazim,, ''Tamam abi,iyi görevler,, ''Göruşuruz güzelim,, ''Göruşuruz abi,, Çok fazla azar yemedim şukurler olsunki abim korkmuş görunuyodu ama gelince bi pasta yapar gönlunu alırım ya,pasta demişken şu pastaneden bi çikolatalı pasta sıparişi versem iyi olur canım çekti.Kapının calması ile izkedigim filmden başımı kaldırıp kapıya gitimökapıyı actıgımda kapıda kurye vardı ve pastayı alıp ödeme yapacaken kurye kafasını kaldırmıştı ama pek umursamadım ve eve girerken kurye kolumdan tutup kendine cekti şok içinde kuryeye bakarken onun Aral oldugu görmem ile boynuna atlamıştım,kokusunu özledıgımden bir kaç dakika ayrılmamdım aralda bunu fırsat bilip bacaklarımı beline dolandırmıştı ve ayagı ile kapıyı kapatıp benı kendisi ve kapı arasına alıp dudagıma yapıştı,bir kaç saniye sonra dudagımdan ayrılıp kulagıma yaklaştı ve ''İstiyomusun,, dedi bende zar zor konuşarak ''Evet,istiyorum,, dedim,evet i dedigim anda sırtımı kapıdan uzaklaştırıp yatak odama dogru yurumeye başladı Aral,odamın kapısını acarak beni yataga fırlatı (öküz) tam o sırada yeniden kapı çaldı Aralda ''Hay sikeyim böyle işi,, diyerek yanımdan kalkıp kapıya bakmaya giti kapıyı açtıgında ise bir silah sesi geldi o an bi hışımla kapıya koştum ama Aral yerde kanlar içinde yatıyodu ve kapıdaki kişide kaçmıştı,hemen ambulansı arayıp beklemeye başlamıştım ve aynı zamanda ise Aralın karnına temiz bez bastırıyodum.

...

Aradan bir kaç saat geçmişti ve Aral haila ameliyataydi,ben ise aglamaktan gözlerim şişmiş şekilde ameliyatanenin kapısında bekliyodum.

...

Tamı tamına 8 saat olmuştu ve haila hiçbir haber alamamıştim delirmek uzereydim,abim de bir ara yanima çökup aglamıştı ama sonrasındasında toparlanıp hemen askeriyeye gitmişti onlarda bu 8 saate Aralı kimin vurdugunu araştırıyolardı ama her zamanki gibi haila ni askeriyeden nede ameliyathaneden haber vardı.

...

9 saatin sonunda doktor ameliyathaneden cikmişti ve halla hayati riskinin oldugunu o yuzden gecen 24 saate bir sorun olmaz isa 2 3 gune normal odaya alabileceklerini söylediler,o kadar rahatlamiştimki ameliyatin iyi gecmesine ama hayati riski oldugu icin korkuyodum.

2 saat sonra...

Aralin annesi ve babasi hastaneye gelmiştiler,abimler ve Aralin butun yakin arkadaşlari burdaydilar ve onun bu 24 saati guzel atlatmasi icin dua ediyoduk,sadece en üzüldügüm kişi Aralin annesiydi kadin ağlamaktan perişan olmuştu bi ara kriz gecirdigi icinde sakinleştirici vermişlerdi ve odaya almiştilar ama kadin orda duramayip Aralin yanina gelmişti.

24 bitmesine 1 saat kala...

Bi anda butun aletler ses cikarmaya başlamişti ve hepimiz Aralin camina koşup ne olduguna baktik ve kalbinin durdugunu gorunce abim hemen doktoru cagirmaya gitmişti,doktor 2 3 saniye sonra gelip Arala kalp masaji yapmaya başladi ama sonra işe yaramayinca vucuduna şok verdi 3 4 kere yaptiktan sonra bize donup kafasini saga sola hayir anlaminda sallamişti ama tam o anda Aralin kalbi yeniden atmaya başlamisti hepimiz sevinçten birbirimize sarildik ve doktorda şok içinde bi Arala bi bize bakiyodu.Sonralarda doktor cikip "Malesef kalbi durdugu icin yoğum bakimdan cikaramayiz,o yuzden uynadirmamiz mumkun degil degerleri normale donunce normal odaya alabiliriz,, demişti,hepimiz çok üzulmuştuk ama beklemekten başka cağremiz olmadigindan sadece zamana birakmiştik.

Bölum sonu.

En aksiyonlu yazdigim bölüm bu olabilir ksksk.

Sizce Aral uyanicakmi?

Arali kim vurmuş olabilir?

Tahminlerinizi yoruma yaziin.

Inst-Sinem_ozgun120

İlk göruşte aşk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin