Bölüm 9

91 19 85
                                    

Yeniden merhabaaa!!!
Yazariniz geri dönduuu.

Bakalim bu bölumde nasil ters köşe olucaksiniz görelim canlariimm.

Bi an 8 inci bölümu nasil bitirdigimi unutum,nasil yazicam lan ben bunu diye kendime kizdim skxbskxbskxjsk.

....

Son gördugum şeyle ciğlık atmiştım.Aral yerde kanlar içinde yatıyodu cunku,abim beni tutmaya calişmiştı ama tutamayacagini anladigi icin birakip Aralin ustune koşmama izin verdi.

“Aral,Aral lütfen uyan,her yerin kan içinde aral nolursun uyan bak b-bak ben geldim Aylan geldi Aral aç gözlerini,, diye yalvardiktan sonra dizlerimin ustune duşup aglamaya devam etmiştim.

Abimlerse adamlari paketlemekle ugrasıyodular.
.....
Abimler adamlari aldiktan sonra hemen aralin yanina koşmuştular ve asili oldugu zincirleri acıp kanayan yaralarina pansuman yaptilar.

Ambulans geldiginde Arali acele ile alip ameliyata goturmuştüler.

2 3 saat gecmesine ragmen doktor halla cikmamişti ve ben onun ölmedigi gercegini sindiremiyordum.

...

Doktor 4 saatin sonunda ameliyataneden cıkmiştı,Aralin iyi oldugunu soylediginde cok rahatlamiştım cunku onu buldugum gibi kaybetmek istemiyordum.

1 gece yogum bakimda kaldiktan sonra normal odaya alabilirlermiş,ama her 2 saate pansuman yapmalari lazimmiş.
...

Butun gece Aralin odasinin önunde durdum,sabah olunca onu uyandiricaklardı  ama ben halla korkuyordum ona bir şey olacak diye.

En son gordugum manzara ruyalarima konuk olucaktı orasi kesin,ama halla şoktaydım.

Bana öldü demişlerdi,abim bile öldu dedi bana,nasil yaşiyo noldu ki öyle desinler anlayamiyordum.

Aral uyandiginda iyibir soruya cekmem lazimdi onu,ama önce iyileşsin.
Şu an önceligim onun iyi olmasi,zaten sonra hayati dar ederim ona ksksk.
...

Sabah 9 gibi doktor gelip Arali muayne etmişti,iyi oldugunu soyleyip onu daha sonra uyandiricaklarmiş dedi.

Doktorun iyi oldugunu söylediginde icimdeki buzlar eridi resmen.

Aralın uyanmasi...

Doktor bize haber verip Arali uyandiricaktı.

Cok heycanliydim,1 2 aydir onun öldugunu duşunuyordum ama öyle degilmiş.

Aral yavaş yavaş gözlerini açmaya başladiginda ilk baktigi yer benim arkasinda oldugum cam oldu.

Bana bakip gulumsedi,bende ayni şekilde ona karşılik verdim.

Doktor 1 kişinin odaya girebilicegini soyledi ve ben Aralin annesinin girmesini istesemde o itiraz edip benim girmemi istedi.

Aralın odasina girdigimde...

                          Bölüm sonu

MERHABALLARR YAZARINIZ GERI DONDU ASKLARIM!!!

Nasilsiniz bakem iyimisiniz,ben bomba gibiyimdeee.

Sizce Ayla Aralin odasina girdiginde ne görmüştür.

Bana sormayin ben bilmim zmsnmsndks.

Bölüm biraz kisa oldu ama ilham perileri gelmiyo bana malesefki.

Ve farkindamisiniz iç ses bu aralardir yok?

Sizce ne olmuştur???

Inst-Sinem_ozgun120

İlk göruşte aşk +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin