1. Bölüm

625 26 101
                                    


Merhabalarrrrrrrrrrrrrrrrrr! Nasılsınız? Ben fena değilim. Bomba gibi bölümlerle geliyorum hazır olun. Haydi bölüme geçelim. Fıtı fıtı fıtı♡





"Ben depoya geçiyorum."

"Tamam ben 5 dakikaya depodayım."

"Kapatıyorum."

"Byeee!" 

"Siri Rana/Çağla kişisinin aramasını kapat. Ve Ablam♡♡♡ kişisini ara." Ablam telefon 3. çalışnda ablam açtı.

"Alo Çilen."

"Alo abla ben bugün-"

"Çilen 10 dakikaya sana konum attığım hastahaneye gel."

"Ne oldu abla?"

"Bir şey yok sen konum attığım hastahaneye gel bir kaç test yapılacak."

"Bir şey olmadı değil mi? Herkes iyi?"

"Evet sen gel."

"Tamam geliyorum abla."

"Siri DEPO grubunu ara." herkes ilk çalışında açtı.

"Çilen bir sorun mu var?"

"Yok Giray merak etmeyin. Ben bugün depoya gelemiyeceğim."

"Neden bir sorun mu var Güzelim?"

"Yok sevgilim. Ablam beni bir yere çağırmış. 10 dakikaya gel dedi."

"Tamam bugün biz halledelim Çiloş."

"Bugün kızlar sizde. Ben hemen ablama bakayım."

"Okey."

"Ok."

"Tammam."

"Biz ne yapacağız?"

"Boş gezin isterseniz. Yada bilmem takılın işte."

"Timamdır."

Dıt dıt dıt dıt

Aramayı kapatıp ablamın gönderdiği konuma gittim. Ablam bana HAYAT hastahanesinin konumunu atmıştı. Konuma bir kaç sokak kala arabadan inip bir adamımı aradım arabayı alması için. Ailem mafya işlerinde olduğumu bilmediği için bu arabayı görmemeleri gerekiyordu. Sonra hızlı hızlı yürüyerek 5 dakikaya HAYAT hastahanesine varmıştım.

"Alo abla ben geldim. Nereye gideyim?"

"Çilen içeri gir karşıda danışma var. Danışmaya buranın sahibinin odasını sor. Biz şu anda oradayız."

"Tamam abla geliyorum." aramayı kapatıp hastahaneye girdim. Ablamın dediği gibi karşıda danışma vardı.

"Buyrun?" Danışmadaki kadının sorusuyla ona döndüm.

"Şey ben buranın sahibinin odasını sorucaktım."

"Peki Hanımefendi siz şurada biraz bekleyin." diyerek danışmanın önündeki koltuğu gösterdi. Koltuğa oturduğum sırada kadın telefondan birini aradı.

"Alo Hazar Bey. Burada sizi soran biri var."

"İsimi mi?" kadın telefonu göğüsüne kapatarak bana döndü. "İsminiz neydi?"

"Çilen Sönmez." dudaklarını tamam dercesine oynattarak telefonu kulağına geri koydu.

"Çilen Sönmez."

Gerçek Ailemi Buldum:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin