8. Bölüm

138 14 70
                                    


Merhaabaalarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Evvet nasılız bakalım?! Çok bir enerji patlamasıyla girdim umarım enerjim sönmez. Okuyacak hiç bir şey bulamamak benim kaderim midir??? Son zamanlarda Textinglere sardım ancak sanırım 1 haftada hepsi bitti. Wattpadi sömürdüm resmen! Genç Kurgu, Genç Kız Kurgu, Genel Kurgu, hiç birinde ya benim sevdiğim tarz yok ya +18 ya başka bir şey. Sinirlerim daha baştan bozulduğuna göreeee bölüme geçebilirizzzzzz♡






Çisen biraz daha konuştuktan sonra mutfağa gitti. Nisa ve ben kalınca Nisa bana döndü.

"Abla...şeyyy..."

"Ney Nisoş?"

"Abla bende dövme yaptıra bilir miyim?" aslında Nisanın omzunda bir dövme hoş durabilirdi. 15 yaşında dövme yapmasına izin verirler miydi? Ama Nisanın her daim kapatıcı kullanması gerekirdi çünkü ailesi öğrenemez. Deniz/havuz çok seven biriyse zaten haftada 1 kutu normal 1 kutu suya dayanıklı kapatıcı bitirirdi. Birde bunun diğer mafyaları var. Herkes bizim gibi sadece kötü işler yapanlara saldırmıyor. Bazıları zaten kötü işler yapıyor ki Aile daha çok bu işlere bakıyordu. Eğer biri dövmeyi Nisa da sonrada Ölüm Prensesinde görürse Nisa tam olarak biterdi. Her daim dikkat gerektiren bir şeydi bu dövme işi. Yanlışlıkla kapatmayı unutursan tehlike peşini asla bırakmazdı. 

"Nisa dövme yaptırmak çok büyük bir sorumluluk istiyor. Bunu kaldıra bilir misin?"

"Evet..."

"Nisa her gün sabah ya dövmeyi kapatacak şekilde giyinmelisin yada kapatıcı kullanmalısın. Havuza veya denize gireceğin zaman suya dayanıklı kapatıcı gerekir. Mafya olduğun zamanlar ailene söylemeyeceğin için çok hareket etmemen lazım. Her daim yanında bir kapatıcı bulunması gerekiyor. Bunu kaldıra bilir misin? Ayrıca çok fazla tehlikeli bir durum."

"Ne tehlikeliymiş? Neyi kaldıra bilir mi?" diye giren Çisene susması için bakış atıp Nisaya döndüm.

"Abla ben yapabilirim kendime inanıyorum." diyen Nisaya başımı salladım.

"Yaşından dolayı izin verilmeye bilir. O yüzden bizimkine gideceğiz 1 hafta sonra."

"Tamam burada ne olduğunu açıklayacak mısınız?" diyen Çisen artık sabırsızlıktan zıplıyordu.

"Nisa dövme istiyor." 

"Kaç yaşında?"

"15"

"Ohooo geç kalmış bile! Biz ilk dövmemiz de 13 yaşındaydık." diyen Çisene bir çakıcam ağzının ortasına bakışlarımı yönelttim. Çisen benim bakışlarımı sallamadan elinde tepsiyle yere oturdu. Koltuk altına sıkıştırdığı sofra bezini yazıp etrafına oturduk. Tepside bir büyük kayık tabak, üç tane küçük ağzına kadar ay çekirdeği dolu kase, üç bardak, 2 litre Ice Tea ve Çisenin favorisi 1 litrelik yarım kola ancak markası Le Cola -ben kolanın hiç bir türlüsünü içmiyorum-, ve en sevdiğimiz dedikoduluk şey olan Algida Elsalı dondurma o da üç kutu. 

------------------------------------------------------------------♡

Dedikodu saatimiz doldurup annemlerle beraber eve geri dönmüştük.

Dedikodu saatimiz doldurup annemlerle beraber eve geri dönmüştük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Gerçek Ailemi Buldum:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin