3. Bölüm

258 20 102
                                    

Merhabalarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Nasılsınız? Ben bomba gibiyim. Bölüme geçelimmmmmmmmmmmm♡





Kızlar ve ben Nisayı saymıyorum çünkü o da artık kızlar çetemiz içinde. Pijamaları giymiş şekilde Getir'den sipariş ettiğim yüz bakım kremi ve siyah nokta maskesini bekliyorduk. Kapı çaldığında Maskelerin gelmiş olduğunu düşünerek cüzdanımı alıp kapıyı açtım. Kapıda takım elbise içinde Sarp ve Girayı görünce gülümseyerek kapıyı sonuna kadar açtım.

"Hoş geldin sevgilim. Merhabalar beyefendi kimdi." diye alayına konuştum. "Nereden geliyordu beyefendi Datelerden mi?" diye sesimi Melisin duyacağı kadar arttırdığım da Melisin kapıda bitmesi bir oldu.

"Date çıktığını söyleme bana." Melis 1 yıldır Giraya aşıktı. Bunu belli etmemeye çalışsa da bence çok göze batıyordu. Girayın da Melisten hoşlandığı kabak gibi ortadaydı. Ben sevgili olacak kişilerin arasına girmemek adına Sarpı çekiştirerek içeri soktum. Sarp kısaca odaya göz atmaya başladı. Kızları görünce gülümseyerek benim oturduğum yere geçti.

"Selam Renkli. Merhaba Rana hanım." diyerek kısaca selam verip geriye yaslandı. Biranda gözüne Nisa takılınca kaşlarını çatarak bana döndü. "O kim?" diyerek gözleri ile Nisayı işaret etti.

"Kız kardeşim Nisa Su. Şimdi nereden kardeşin falan diyeceksin bugün hastahanede karıştırıldığımı öğrendim ablamın attığı konuma gidince falan. İşte Nisada benim yeni ailemdeki canım kız kardeşim." diye açıklamada bulunup pufa oturdum. Nisa ile aramızda sıcak bir bakışma geçtiği sırada içeri Giray ve Melis içeriye el el girince ben şokla Melise döndüm. Rana ve Sudenin de benimle aynı şaşkınlığı paylaştığını görünce daha büyük şok oldum. Melisin de Girayın da birbirlerinden hoşlandığı belliydi ama bu şekilde el ele girmek bizi şok etmeye yetmişti.

"Biz sevgili olduk." şoka girmemiş olan tek kişi olan Nisa konuştu.

"Hayırlı olsun Melis abla da yanındaki beyefendi kim? Ayrıca abla biraz önce sevgilim diye konuştuğun Koreli adam kim?" diye azarlar gibi konuştuğunda kendimi gülmemek için zor tutuyordum.

"Asıl bu bücür kim? Gruba yeni birini mi aldınız?" diyen Giraya döndüm.

"Bu benim kız kardeşim karıştırılmışım doğduğumda işte buda diğer ailemden." diye açıklama yaptım.

"Yani gruba bizsiz birini almadınız. Valla içim rahatladı." 

"Yooo aldık ben almadık diye bir şey demedim. Karşınızda Nisa Su Tekin yani Ölüm Prensesi."

"Dur en büyük haremlerin dördüncüsünün çocuğu senin kız kardeşin mi?"

"Evet."

"Yani o harem senin ailen?"

"Evet."

"Yani sen artık iki haremde de varsın?"

"Hayır ben hala bir Suikastçiyim Aile hareminden bir tek Nisa bizim mafya olduğumuzu biliyor."

"Onlarda mı mafya?" diye araya giren Nisa ile Sarp ve Girayı tanıtmayı unuttuğumu fark ettim.

"Nisa seni tanıştırmayı unuttum dur. Bu çekik korelimisi ama sadece annesi koreli olan türk melez bey Sarp kendisi benim sevgilim olur. Bu arkadaş Melis hanımın sevgilisi Giray bey. Mafya isimleri de Sarpın ki Kan Damlası Girayın ki de Fotolu Ölüm. Büyük ihtimalle tanıyorsundur onları. Şimdi tanışın kaynaşın." diyerek herkesi tanıttığımda Nisanın yüzünün düştüğünü fark ettim. "Ne oldu kız?"

"Ya benim Kan Damlasına karşı bir çekilimim vardı. Ama o da ablamın sevgilisi çıktı ve en kötüsü de benden 4 yaş büyük olduğu tahminim doğru çıktı." dediğinde gülerek Nisaya baktım.

"Benim sevgilime karşı çekiliyordun. Öyle mi? Küstüm hıh." deyince Nisada güldü onlar kendi aralarında konuşmaya başldığında koltuktaki telefonumu alıp Nisanın numarasını Thats My Girl grubuna DEPO grubuna Kutlama grubuna ve son olarak Mafya Tayfası Buluşma grubuna ekledim. Kutlama ve Thats My Girl grubunda sadece kızlarlaydık Mafya Tayfası Buluşma ve DEPO grubunda ise tüm grup vardı. Nisa koşturarak yanıma gelince ne için geldiğini anlamıştım.

"Sen beni niye bu gruplara ekledin abla?" diye sorunca bende tebessüm ettim.

"Suikastçilere hoş geldin demek istedim." deyince tüm grup sanki şaka yapmışım gibi gülerken sesimi yükselttim. "ŞAKA YAPMIYORUM!" dediğimde birden herkes bana deli gözüyle bakıyordu.

"Sen delirdin mi? Küçücük çocuk bu!" diyen Giraya döndüm sert yüzümle. Şu anda mafya kişiliğime bürünmüştüm.

"Küçücük çocuk diye adlandırdığın kişi bir benim kardeşim iki Ölüm Prensesi. Yani bir mafya. O yüzden bizim grubumuza katıla bilir. Hem Aile de hemde Suikastçiler de olursa daha güçlü olur." diyerek mafya kılığından çıkıp İş Kadını Çilen kılığıma büründüm. "Şimdi haydi ben çıkıyorum. Kızlar dertlerşmek çok iyi geldi. Sevgilim sen geliyor musun okula gidiyorum. Son olarak Nisoş gel biz  bir üstümüzü değiştirip çıkalım." diyerek Nisayıda alıp biraz önce değiştirdiğimiz kıyafetleri tekrar giyip Çilene geri döndüm.

"Abla sen iyi misin?"

"Neden Nisoş?" saçlarımı sıkı bir atkuyruğu yapıp Nisaya döndüm.

"Biraz önceki yani şey."

"Karakter değişimlerim?"

"Evet onlar nasıl yani?"

"3 ana karakterim iki yan karakterim var. 1. Ana karakter Çilen. 2. Mafya. 3. İş Kadını. Ara karakterlerse Mafya Çilen ve İş Kadını Çilen. Durumlara göre karakter değişikliği yaşıyorum." diye Nisaya açıklama yaptım. Nisada kafasını sallamakla yetindi. Hızlıca otelden çıkıp arabaya bindik

"Abla senin araban mı var?"

"Evet." dedikten sonra birlikte dersleri hala devam eden okuluma yöneldik.


Okuluma vardığımızda arabayı park ettim. Arabadan çıkıp giydiğim kıyafetleri silkeledikten sonra yarı Lise yarı Üniversite olan okula girdik.

"Abla sen burada mı okuyorsun?" diye soran Nisa ya döndüm.

"Evet."

"Oha bayağı büyük bir okulmuş. Bu okul kimin ki?"

"Benim." dediğimde Nisa bana şok olmuş gibi bakıyordu.




Merhabalarrrrrrrrrrrr! Nasılsınız? Ben iyi gibiyim.

Bölüm nasıldı?

Nisayı sevdiniz mi?

Gece 5te yatıp sabah 10:45te kalktınız mı? Birde evde misafir var mı? Ben tam olarak bunu yaşıyorum şu an.

Neyse bu sefer fazla uzatmadım bölümü diğer bölümlerde acısını çıkarırım:)

Diğer bölümlerde görüşmek üzere♡

Gerçek Ailemi Buldum:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin