Merhabalarrrrrrrrrrrrrrrr! Nasılız? Ben idare eder gibiyim. Canım dedikodu yakmak istiyor şu anda. Ama yapacak kimseyi bulamıyorummmmm:( Her neyse güzel ve uzun bir bölüm planlıyorum. Bölüme geçiyorummmmmmmm♡
Nisa bana şokla bakarken onun elini tutup okula girdim. Nisayı da peşimden sürüklediğim sırada Nisa şoktan çıkmış şekilde etrafa bakıyordu. Ben okulun öğretmenlerinin kullandığı asansöre bindim. 4. kata basarak beklemeye başladım. Nisa da yanımda durmuş asansörü inceliyordu. Asansör 1. katta durunca içeri coğrafya öğretmeni Kabarık hoca girdi. Kabarık hoca öğrenciler arasındaki lakabıydı. Gerçek ismi ise Feriha idi. Feriha hoca bizi görünce gözlerini kocaman açarak sinirden kızarmaya başlamıştı.
"Sizi küçük bacaksızlar. Ne hakla öğretmen asansörüne binersiniz?! Burası babanızın okulu mu?! Çabuk müdürün odasına! Çabuk!" Nisa bana abla şimdi ne yapacağız bakışları gönderirken ben rahatça asansörde durmaya devam ediyordum.
"Sana bir şey sordum bacaksız seni!" dediğinde kahkahamı daha fazla tutamadım. Nisa bana deli görmüş gibi bakarken Feriha bana hala kızgınca bakıyordu.
"Ferihacım 1. çok şükür bacaklarımız var. 2. si hakkım olduğu için bu asansöre bindim. 3. sü Burası babamın okulu değil. 4.sü müdürün odasına gidiyordum zaten." dedim. Asansör 4. katta durunca Feriha hocanın çekiştirmesi ile müdürün odasına girdik. Müdür beni görünce hemen ayağa kalktı ve üstüne başına çeki düzen verdi.
"Merhabalar Çilen hanım." dediğinde Feriha hoca cırtlak sesi ile konuşmaya başladı.
"Merhaba Müdür bey. Bu bacaksızları öğretmenler asansörünü kullanırken yakaladım. Birde hiç oralı olmadan asansörde durmaya devam ettiler." dediğinde müdür bey stresten morarmaya başlamıştı. Ben Nisayı işaret ederek konuşmaya başladım.
"Murat bey bu kız kardeşim Nisa. Bugün benimle haberiniz olsun. Ayrıca okuldaki öğretmenlere söyleyin bilip bilmeden konuşmasınlar. Ayrıca ve ayrıca öğretmenler asansörünü hem öğretmen hem öğrenci asansörüne çevirmenizi istiyorum. Çünkü okul 10 katlı ve 10. katta ders gören bir öğrenci her gün 10 kat çıkamaz. Bunun için Feriha hanıma da teşekkür ediyorum. Ve Feriha hanımı 2. sınıflardan A şubesinde görmek isterim. Durum hakkında bilgiyi Sude hanıma verirsiniz. Yarınki derste görüşmek üzere." diyerek odadan çıktım. Nisa bana etkilendiğini belli eden bakışlar gönderiyordu.
"Abla orada çok havalıydın. Feriha hanımda şoka girmiş olabilir. Birde şey..."
"Bana bir şeyler söylemekten çekinme kızzzzzz! Ben senin ablanım bikerem." dedim sevecen ses tonumla.
"Sude abla nereden çıktı?" dediğinde ona açıklama yapacağım sözleri toparlayıp konuşmaya başladım.
"Şimdi şöyle ki ben, Sude ,Rana ,Melis ,Giray ve Sarpın olduğu bir şirketimiz var. Bu şirket bildiğin gibi değil. Tek bir sektöre hizmet etmiyor. Mesela Sude beden eğitimi öğretmenliği okuyor ve eğitim sektöründe. Rana diyetisyenlik okuyor tıp sektöründe. Melis piyanistlik okuyor sanat sektöründe. Giray fotoğrafçılık okusa da gastronomi eğitimi aldığı için restorantlarla ilgileniyor. Sarpım ise işletme okuyor bana yönetimde yardımcı oluyor. Bende bu bölümleri yönetiyorum ve denetliyorum. Bu arada sen ne okumayı düşünüyorsun?" diye açıklama yapıp sorumu yönelttim. Nisa'nın birden gözleri hafif dolduğunda kaşlarımı çattım. "Ne oldu Nisa bir sorun mu var?" dediğimde Nisa başını sağa sola salladı.
"Ben Moda tasarımcısı olmak istiyorum. Ama Baran abim benimle alay ediyor bu mesleği istediğim için." gözlerim şokla açıldı. Bu Baranı evire çevire dövmek lazım. Tasarımcı olmak ne kadar para getiriyor biliyor mu? Parayı da geçtim bu kızın istediği meslek. Destek olucağına köstek oluyor. Beyinsiz işte. Aklıma gelen şey ile kendimi sevinç çığlığı atıp yerde zıplayarak tepinmemek için zor tutuyordum. Aklıma gelen şey hem Nisa'nın hayalini gerçekleştirmesini sağlayacak hemde benim güvenebileceğim bir şey olmasını sağlayacaktı. Hızlıca telefonumu çıkarttım. WhatsApp'a girip Mafya Tayfası Buluşma grubuna girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Ailemi Buldum:)
Teen Fiction19 yaşında olan Çilen 19 yıl sonra hastahanede karıştırıldığını öğrenir. Bunu öğrenen Çilenin üvey ailesi Çileni biyolojik ailesine verir. Çilen bu aileye uyum sağlamaya çalışır. Bakalım başarılı olabilecek mi?