2. Bölüm

379 22 84
                                    

Merhabalarrrrrrrrrrrrrrrrrrr! Nasılsınız? Ben bomba gibiyim sonunda. Haydi bomba gibi olup patlayacak bölümümüze geçelim♡








0. katta Hazarı beklerken deri cekedimin altındaki dövmeyi kapattım. Hazar merdivende göründü. Koşarak kapıya yöneldiğinde bir kahkaha patlattım. Hazar ses doğru döndüğünde beni gördü. Ve kaşlarını "Ne yapıyorsun?" dercesine çattı. Sonra sesi gelmiş olucakki konuşmaya başladı.

"Çilen orada ne yapıyorsun?" ımmm yemek? Hahahhahaha neyse dışımdan konuşsam iyi olur.

"Ufak bir test yaptım. Sonuçlarına bakıyordum." tamam ufak bir oyun oynamış olabilirim ama bana verdiği değeri görmek istedim. Fazlasıyla değer veriyorlarmış. Bunu gördüm.

"Ne testiymiş o?"

"Değerler."

"B12 biraz düşük onun dışında hepsi normal."

"O değer değil..."

"Hangi değer."

"Tam benim kafasın hiç söylemişler miydi?"

"Hayır. Neden?"

"İnsanların sözünü kes. Biraz sonra açıklayacağı soruyu sor. Sinir et. Bende çok kullanırım." diyerek gülümsedim. Sonuçta benim aileden kan çekiyor yani.

"Taktiğimi nereden biliyorsun?"

"Kan çekiyor herhalde. Neyse ben gidiyorum bana konumu atarsın."

"Neyle gideceksin Küçük Hanım?"

"Ar- amann taksiyle." arabamın olduğunu. Yada bir araba koleksiyonum olduğunu bilmelerine gerek yok.

"Seni taksi köşelerinde süründürmem ben. Hadi gel aşağıda arabam var." biri ona benim koskocaman bir araba koleksiyonum olduğunu söyleyebilir mi? Çünkü ben söylersem transa geçebilir. Biz Hazarla tartışırken içeriye Nil girdi.

"Abi nasılsın? Nereye daha saat erken değil mi? Hem bu kız- Neeeee Çilen kanka ne yapıyorsun burada? Yoksa? Ooooooooo!"

"Nil fesat düşünme sakın! Hem bu senin doktor olan abin miydi?" hep abileri ile hava atan gıcık bir kızdı Nil. Ne kadar 2 yıl önce Melisa ile saç baş bir birlerine girseler de o bana karşı tavır almamıştı. Acaba bir tur bende mi girsem? Gıcık işte. Offff.

"Nil sana annenler olayı anlatmadı mı?"

"Ne olayı? Ayrıca niye annenler? Yani benim anne babam senin anne baban değil mi?"

"Değilmiş." diye mırıldandığım sırada Nil bana kocaman gözlerle bakıyordu. Sanırım kızı transa soktum. "Yanlış bir şey mi dedim? Nil transa girdide." Hazarda bana kocaman gözlerle bakmaya başlayınca bende geride kalmamak için hamile olduğumu düşledim ve gözlerimi kocaman açtım. "Biri neden gözlerimizi kocaman açtığımızı söyleyebilir mi?" diye sorunca Hazar ve Nil nihayet kendilerine geldiler.

"Ne-ne-dedin-sen?" Nil'in sorusuyla ona döndüm.

"Küçükken hastahanede karıştırılmışız. Yani sen benim aileme ben senin ailene gideceğim. Okey?" Nil yaptığım işte bir süre benimle çalışmıştı o yüzden bu OKEYin kapa çeneni ve kendine gel demek olduğunu biliyordu. O yüzden hızla toparlandı.

"Abla şeyi ne yapacağız." derken sırıtıyordu.

"Ne yapacağız biliyor musun? Okeyliyeceğiz. Tamam mı?" diyerek görünmez bir tehtit savurup hastahanenin otoparkına indim. Hazarında arkamdan geldiğini ve Nil'in orada çivi gibi sabit kaldığına adım gibi eminim.

"Okeylemek ne demek? Hem siz bir birinizi nereden tanıyorsunuz?" ımmm son sorusuna doğru cevap vericem. İlk soru ise maalesef yalan olucak. Mafya aileme mafya bir kız kardeş gelmesi. Yani biraz şok olabilir.

Gerçek Ailemi Buldum:)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin