פרק 11 (ג'ון)

1K 72 14
                                    

" אחי מה לעזאזל אתה עושה ? " נשמע קול חזק מאחוריי והרגשתי את מאדי רועדת מתחת לזרועי . הסתובבתי כדי לראות את מי צריך להכות אחר כך על זה שהרס את הרגע הטוב בחיי , וכצפוי פניו של שון נגלו בפניי .

" תהיה בשקט ! אתה תעיר אותה " לחשתי והמשכתי ללטף את השיער מאדי .

" מה נהיית אמא שלה או משהו ? למה לא היית בשיעור ? " שאל והתיישב לידנו .

" ראית איך היא הייתה בבוקר ? היא חשבה שהיא תוכל לעבוד עליי אם ה-"הכל בסדר " שלה  . היא משתמשת  במילים האלה גם שמדברים על לוסי "

" בסדר אבל מה רצית שהיא תגיד ? " . את האמת

" לא יודע אבל אני לא אוהב את זה שהיא משקרת לי  . "

"פספסתי משהו ? היא לא שונאת אותך בכלל ? " פספסת המון שוני שון  

" התנשקנו אתמול " לחשתי לשון

" מה???" צעק שון ואז סטרתי לו כדי שיסתום את הפה

" סורי . סורי . מחילה . " אמר שון

" יש לך מזל שהיא לא קמה אחרת היית חוטף הרבה יותר מסטירה " לחשתי בטון מאיים .

" טוב זה מסביר למה אתה מסתכל עליה ככה ... " לחש שון

" איך ככה?" שאלתי כי אין לי מושג על מה הוא מדבר

" אחי העיניים שלך זהורות כל פעם שאתה רואה אותה , אתה מגיש לה את הלב שלך על מגש של כסף . אני רק אומר , אל תתאהב ישר , חכה קצת . "

חיכיתי מספיק

" מה אתה עושה פה בכלל ? נגמר השיעור ?" אין שום סיכוי שאני יושב פה שעה

" כן לפני חמש דקות . לא שמת לב שאין פה אף אחד ? "

שיט


השיר animals של maroon 5  מתנגן באוזניות שלי כשאני רץ ברחובות העיר העמוסה שלי . הודות למאדי ולאובססיה החדשה שלי כלפיה , הייתי חייב להשתחרר קצת , וריצה היא הדרך האהובה עליי . בלי מסלול קבוע , פשוט רצים . אבל הנה לקח לחיים , אם הגוף שלכם אובססיבי למישהו , אל תרוצו בלי כיוון , או שיקרה לכם בדיוק מה שקורה לי עכשיו , אתם תמצאו את עצמכם מול הבית של הבן הזה . בכלל לא שמתי לב שאני פה עד שהסתכלתי על תיבת הדואר המוצבת מחוץ לבית שלידי . צ'ייס  . לעזאזל איתך מאדי !

בזמן שניסיתי להילחם בדחפים שלי להיכנס לבית שלה ולכלוא אותה בזרועותיי לנצח, שמעתי צעקות שבאות מכיוון ביתה של מאדי . וכשבדקתי את העיניין , ראיתי את מאדי ואבא שלה , קרובים לדלת . שאבא שלה תופס בזרועה בחוזקה ודוחף אותה אל מחוץ לבית , ואז ראיתי את הדמעות על פניה של מאדי , את גופה הרועד כשניסתה להחזיק את הדלת פתוחה בזמן שאביה צועק .

" תעופי לי מהבית !" צעק מייקל על הבחורה שלי

" אבא די , אתה משתגע ! בבקשה פשוט תיכנס ותיש-"

"אם אני לא יכולה לקבל את הבת שאני רוצה . אני לא רוצה בנות בכלל ! " קבע מייקל וטרק את הדלת כשמאדי נותרה בחוץ , מתרסקת על הרצפה מחוץ לדלת הבית שלה .

בלי לחשוב פעמיים רצתי לכיוונה ותפסתי את פניה .

" מה אתה עושה פה ? " שאלה מאדי בקול רועד

" זה לא משנה עכשיו , את בסדר ? מה קרה כאן עכשיו?"

" אני לא יודעת ג'ונתן ... הוא מתחרפן , בימים האחרונים הוא רק שותה כל היום , ועכשיו הוא העיף אותי מהבית , ואין לי מושג מה אני עושה עכשיו . אני לא יודעת כמה יקח לו להירגע ... ואני מפחדת , אני לא יודעת כלום . "

תפסתי אותה בזרועותיי וליטפתי את שערה

" מה גרם לשינוי הזה ? מה גרם לו להתחיל לשתות ?" שאלתי בעדינות לאחר כמה דקות

" אתה זוכר שברחתי מהנאום שלו ? באירוע ? " שאלה בלחש

" כן , שהוא זרק שקרים לאוויר כאילו זה כלום " עניתי

" כן , אז זה גרם לפיטורים שלו , האנשים שמעליו לא ראו את זה בעין טובה . "

" והוא מאשים אותך . " קבעתי

מאדי הנהנה

" לעזאזל מאדי , אני לא רוצה שתשני פה כשהוא ככה , את לא מוגנת פה . אני לא אוהב את זה . "

" תראה זה לא שיש את האפשרות הזאת אחרי שהוא העיף אותי ...  אני יכולה לישון בבית העץ כמה לילו-"

"פאק לא ! זה באמצע היער , את ממש לא ישנה שם ! "

" ג'ון אין לי אפשרויות אחרות ! "

" תבואי אליי " הרעיון נפלט ממוחי

" מה ?" שאלה בתדהמה מוחלטת

" תישארי אצלי עד שתרגישי בטוחה לחזור לבית שלך "  ניסיתי להישמע אדיש.

אלוהים אני כל כך אוהב את הרעיון הזה !!!

" אני לא יכולה לעשות את זה . זה יותר מידי ." אמרה והתחילה להתרחק ממני .

תפסתי את פניה בידי והכרחתי אותה להביט בעיני כשאמרתי

"מאדי . בבקשה . אני אהיה הרבה יותר רגוע אם תהיי קרובה אליי. יהיה בסדר . פשוט תבואי להישאר כמה לילות . נעשה את זה איך שאת רוצה, אני אשן בסלון . פשוט תבואי "

היא לא אמרה כן אבל הסקתי את זה כשהיא חיבקה אותי שוב .

הנקודות המוארות בחייWhere stories live. Discover now