״שוב.״ קבעתי
״די גבר אני עושה את זה כבר שעה ! היא נישק-״
״שוב.״
שון גילגל את עיניו ולקח עוד מנה של מי פה וגרגר בפיו בפעם המיליון בערך להיום .
היא נישקה אותו . היא פאקינג נישקה אותו"מרוצה ? " אמר לאחר כמה שניות
"לא , אני לא פאקינג מרוצה ! הבחורה שלי נישקה אותך ! "
"כן נכון אב-"
"תשתוק או שאני קונה עוד בקבוק ! " נזפתי בו
"אלוהים אחי אתה מתחרפן ! תירגע ! היא כועסת עכשיו אבל היא תירגע , אתה לא עשית כלום . "
"אבל היא חושבת שעשיתי ! ותראה מה היא עושה שהיא עצבנית ! אני לא סובל את זה שיש אפשרות שהיא פשוט מסתובבת ומנשקת בחורים אחרים כל היום ! "
"גבר , די , אתם תהיו בסדר , היא אוהבת אותך ." גיחך שון וטפח על כתפי .
"אני רוצה אותה שון , אני רוצה ממש ... " מלמלתי
"אני יודע , וגם היא יודעת , זה די ברור אחי .. " אמר שון וזכה בגיחוך קטן ממני .
"אני מקווה שהיא יודעת , ממש מקווה שון..."
"היא יודעת "
"כן .. אולי .. טוב בוא נדבר על משהו אחר ... דבר על משהו . " מלמלתי
"אה כן , רציתי לספר לך , אני , אה . "
הוא מגמגם . זה קשור למשפחה שלו . זה תמיד ככה , אבל הפנס הטרי בעיניו השמאלית עזר לי קצת להגיע למסקנה הזאת ..
"מה קרה גבר ? הם רבו שוב ? " הוא הרים את מבטו ועיניו הבריקו מדמעות קטנות שאיימו לצאת .
"כן .. הם , הם התחילו לצרוח אתמול והוא שוב העלה את נושא ה"בכלל לא רציתי אותכם!" ומאיה שמעה את זה , וכל הלילה היא אכלה סרטים על זה שהיא לא רצויה , וכשהיא בכתה חזק מידי הבן זונה נכנס וסטר לה כדי שתשתוק , והיה בלגן ענק .."
"שיט גבר אני מצטער .. אתם תמיד יכולים לבוא אלי שון , ברצינות , אני כאן . "
"כן הבעיה היא שלא רק אתה.." מלמל
"מה ? "
"הרווחה , איזה שכן מפגר התלונן על הרעש והמשטרה הגיעה , ואז זה עבר לרווחה המחורבנת !" התעצבן שון , הוא שנא אותם ממש כי הם לא יכלו לעזור בלי להפריד אותו מאחותו .
"פאק . מה עשית ? "
"דיברתי איתם במשך שעות , הכחשתי כל מה שקרה בבית .. והם הסכימו להסתפק כרגע בכמה פגישות עם פסיכולוג מפגר לי ולאחותי ." אמר בלעג
" שמע.. " לחשתי
"אתה בטח מאושר אה?" מלמל וצחקק בעצב .
"אני לא מאושר שון , אני לא סובל את מה שעובר עליך ... אבל התחננתי שלפחות תפנה לפסיכולוג כמה שבועות גבר . לפחות זה . "
YOU ARE READING
הנקודות המוארות בחיי
Romance:מאדי ככל שחושבים על זה יותר לעומק , ככה מגיעים למסקנה הזאת . הוא הרג את אחותי . אם לא פיזית , אז נפשית . ובכל זאת ... זה קרה ... לעזאזל אני ... התאהבתי בו . :ג'ונתן בחיים לא שנאו אותי כמו שמאדי צ'ייס שונאת אותי . אבל זה הגיוני , כי אני שונא את...