תירגע . עברו בסך הכל שעתיים . אבא שלה מת , שעתיים זה לגיטימי לגמרי .
עברו שעתיים שלמות מאז שמאדי יצאה להליכה שלה. אבל זה בסדר . אבא שלה מת אתמול , היא צריכה את זה , היא רצתה להיות לבד ... תירגע ג'ונתן !
אוי נו על מי אני עובד ? לעזאזל ...
יצאתי בריצה לחניה הראשית והתנעתי את האופנוע שלי , איפה את יפיפייה? .
אני נוסע בין הרחובות ומחפש שיער בהיר ויפה שמחובר לגוף קטן . אני לא רואה אותה בשום מקום , חיפשתי בבית העץ לפני כמה דקות והיא לא הייתה שם . אני נוסע לכיוון הבית שלה .
מבחוץ הכל נראה אותו הדבר מלבד הסרטים הצהובים המקיפים את הבית , אבל ההרגשה היא שונה . אף פעם לא הייתי בביתה של מאדי כשהוא היה שלם ושמח, אבל עכשיו , שאני יודע שעד לפני כמה ימים נרקבה שם גופתו של מייקל , אי אפשר להסתכל על הבית הזה ולא לחטוף צמרמורת נוראית , ועובדה שלא הייתי פה שמאדי קיבלה את הצמרמורת הזאת עולה לי על העצבים .
מעתה והלאה , אני תמיד אהיה פה, אם היא רוצה או לא רוצה , אני אדאג לה , לא רק כי אף אחד אחר לא יכול , אלא כי אני רוצה . למעשה זה הדבר היחיד שבאמת באמת באלי לעשות , אני רוצה להאמין שנועדתי לזה , שנועדתי לה .
אני מתקדם לכיוון דלת הכניסה ופותח את הדלת .
"מאדי?" שאלתי . לא הייתה תשובה , אבל הרגשתי אותה , אין לי מושג איך אבל אני פשוט יודע שהיא פה .
"מאדי?" שאלתי שוב..
שני קולות הגיעו לאוזניי מכיוון המרתף , לא נראלי שמותר לי להיות כאן , אז נכנסתי במהירות לתוך הארון הגדול שבהמשך המסדרון .
"טוב , אז אין שום דרך בה אוכל להשיג את הבית ? " שאל קול נשי מחוץ לדלת .
"לצערי לא . היורשת החוקית היא מאדי , אם היא תוותר על הבית או תציע אותו למכירה , תוכלי לקנות אותו ." ענה לה קול גברי
" הבנתי , תודה רבה מר סקוט . "
"אדוארד , בבקשה . היה תענוג לפגוש אותך . "
"גם אותך "
ואז קול טריקת דלת נשמע ברחבי הבית והבנתי שנשארתי לבד , התכוונתי לצאת מהארון עד שקול עדין וחלש לחש את שמי מתוך הארון . הסתובבתי לכיוון הקול וגופה המקופל של מאדי נגלה לעיניי . פתחתי את דלת הארון כדי שהאור המסדרון יחדור פנימה והתכופפתי לבחורה שלי .
"מה קרה יפייפה ? את בסדר ? " שאלתי ותפסתי את גופה הרועד .
"אמא שלי..." לחשה
"מה איתה?" שאלתי
"היא פה." ענתה ופניה נראות מזועזעות .
"רגע, האישה שהייתה בחוץ ? זאת שרצתה להשיג את הבית ? זאת אמא שלך ?"
YOU ARE READING
הנקודות המוארות בחיי
Romance:מאדי ככל שחושבים על זה יותר לעומק , ככה מגיעים למסקנה הזאת . הוא הרג את אחותי . אם לא פיזית , אז נפשית . ובכל זאת ... זה קרה ... לעזאזל אני ... התאהבתי בו . :ג'ונתן בחיים לא שנאו אותי כמו שמאדי צ'ייס שונאת אותי . אבל זה הגיוני , כי אני שונא את...