-Giriş-

333 31 2
                                    


Gözlerimi açtım.

Her yer karanlıktı. Gözlerimin karanlığa alışmasını bekledim. Birkaç dakika sonra etrafı biraz görebiliyordum. Garip bir odadaydım. Bir klozet vardı , bir garip masa ve birde yattığım yatak vardı odada.

Tabi oda demek doğru olmazdı. Kapı namına bir şey yoktu ve ne yapacağımı bilmiyordum.

Birkaç kez duvarı yumrukladım ve bağırdım. Kendimi sakinleştirince yatağa oturdum. Kimdim ben ?

Harbiden, kimdim ben?

Düşünmeye çalıştım ama hiçbir şey hatırlamıyodum. Yada hatırlayamıyordum.

Biraz ağladım. Nasıl böyle olmuştum ona aklım ermiyordu. Beklemeye başladım. Sadece oturup bekledim.

...

Saatler geçmişti ve hiçbir şey olmamıştı. Karnım acıkmıştı ve susamıştım. Aniden duvarda bir şey belirdi ve duvardan bir bölme açıldı. Ayağa kalktım ve bölmeye baktım. Bir dolap çekmecesi kadardı. İçinde bir sandviç, bir şişe su vardı. Ve bir defterden koptuğu belli olan bir kağıt.

Kağıdı elime aldım. Ve okudum:

Endişelenme. Durumun iyi. Kurtulanlar arasındasın...

üç cümlemi. Bu olanları üç cümleyle nasıl açıklayabilirlerdi. Ayrıca hangi olaydan kurtulmuştum. Olay neydi? Hiçbir şey bilmiyordum.

Sandviç ve suyu alıp yatağıma geçtim ve kana kana su içtim. Ardından sandviçi yedim ve uzandım. Düşündüm... daha adımı bile bilmiyordum. Peki konuşmayı nasıl hatırlıyordum. Yada başka şeyleri. Mesala televizyon izlemeyi hatırlıyordum. Kanallar olduğunu bile biliyordum. Ama hiçbir kanal ismi hatırlamıyordum.

Bu beni üzen düşüncelerle uykuya daldım derin bir uyku olmasını isterdim.

Kısa sürede uykuya daldım...

DeğişikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin