#9

19 2 18
                                    

OC karakterlerimin ikonik sözleri part 1

DC

Evren 441 Madeline Montgomery (Parallel City)

"Zavallı şey acı çekiyor olmalısın seni bu acından azat edeceğim."

"Benim gözlerim koku algım ve duyma yeteneğimdir."

"Eğer haddini bilmezsen avcıyken av olursun. Ve eğer ayı çukurunu görmezsen ayıya yem olursun."

Evren 838 Martha Wayne (Kara Şövalyenin Mirası)

"Batman'in kostümünü giymek seni Kara Şövalye yapmaz Dick. Çünkü sen hiçbir zaman Kara Şövaleyenin verebileceği uç kararları veremeyecksin ve asla en uç noktaya kadar gidemeyeceksin."

"Tek bir Kara Şövalye var o da benim."

"Ben kaybetmem ya kazanırım ya da kazanırım."

Evren 911 Martha Wayne (Reenkarnasyon)

"Ölüm bir son olsaydı Maria ve Jeyms'in bir sonu olurdu."

"Eğer bana gerçekten baksaydın görürdün. Seni hiç sevmediğimi ve asla sevmeyeceğimi. Benim yaptığım şey senden gitmek değildi çünkü zaten sana hiç gelmedim."

"İtinayla istirham ediyorum. En kısa zamanda hayatımdan çıkın gereksiz kalabalıksınız."

Evren 220 Martha Wayne (Dark Justice)

"Affetmek yüce gönüllülüktür ve ne yazık ki ben o kadar yüce gönülü biri değilim."

"Aydınlığıda seçebilirdim ama ben karanlığı daha çok sevdim."

"İyi olmak mı? Haha hayatım inan bana iyi olmayı denedim. Ama mizacıma pek yakışmadı."

Evren 1 Martha Wayne (Death Soul)

"Ben sadece senin için öldüm küçüğüm."

"Hayattaki en büyük pişmanlığım kardeşimin büyüdüğünü göremeyecek olmam."

"Mesele savaşabilmek değil küçüğüm mesela savaşırken düşmanına karşı bile onurlu kalabilmektir."

Evren 612 Martha De'rolo Wayne (Geleceğin Kahramanları)

"Ateşin kaynağı büyücünün kendisidir. Senden geri dönmeyecek bir şeyi alır. Saflığını, hayatını ya da büyülerini alır. Çünkü ya karanlık boyuttan güç çekersin ya da hayatından vazgeçersin. Neyse ki ben glif kullanıyorum."

"Hayatım ne zaman anlayacaksın? Sen beni lanetlemedin ben laneti kabul ettim."

"Güzel olmuşsun ama sana fazladan iki tane boynuz vermişler."

Evren 636 Marcelia Winter (Gotham Academy)

"Bu dünya küçük ama sen bu dünyanın içerisinde daha küçüksün."

"Bazı düşünceler o kadar seslidir ki duyulması için telepatiye ihtiyaç duymaz."

"İlüzyondan çık ve gerçek dünyaya dön. Kendin için yapabileceğin en büyük iyilik bu olur."

Marvel

Sonja Caster

"Senin uğruna ölmek için çok güzel birgün sevgili kızım."

"Gül bahçesi yanmıyor senin ruhun yanıyor sevgili kızım."

"Bir kez daha dünyaya gelsem bir kez daha babamın hata dediği insanla evlenirdim."

Lucian Wincaster

"Güzelliğini annenden almışsın kızım. O da aynı senin gibi gözlerimi kamaştırırdı."

"Hayır. Sen ne mutantsın ne de sihirbaz. Ama iki dünya da yerin var."

"Her zaman kocaman gülümse. Gülümseki dünyada seninle gülümsesin sevgili kızım."

Alya Wincaster (ALerna arYa)

"Sif karanlıktan doğmaz Sif karanlığın özüdür. Etrafındaki her şeyin yaşam enerjisini çalarak güç kazanır."

"Ne tam olarak mutant olabiliyorum. Ne de tam olarak insan olabiliyorum. Benim iki dünyada da yerim yok."

"Görünüşe göre başka bir şey öğrenmemişsin."

Aryan Caster

"Merak etme kardeşim. Tamamen mutant olsaydında seni severdim."

"Benden uzaklaşma kardeşim."

"Hayır senin bana ihtiyacın yok. Benim sana ihtiyacım var."

Lorelayn Caster

"Seni öldüreceğim güne kadar sabırla bekleyeceğim kardeşim."

"Diğer yarın mutant olmasaydı seni sevebilirdim diyemeyeceğim. Benim seni sevmeme imkan yok."

"Her zaman fazla aydınlıktın."

Selene Caster Duchannes

"Işığın gözlerimi aldı kardeşim. Bugünde parlıyorsun.

"Yolunu bul ve kızıma da yol göster."

"Zamanını boş harcama bu savaşın galibi belli."

Larmina Caster Duchannes

"Büyü yapmayı Kara Rahiplerden öğrendim."

"Büyünün siyahı beyazı olmaz. İyisi kötüsü olmaz. Beni zafere eriştirecekse hepsini kullanırım."

"Teyzem olmak için fazla sıkıcısın."

OC Karakterlerim Hakkında BilinmeyenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin