🧚🏻♀️Merhabaaaa! Ben C.K!
12.Bölüme hoşgeldiniiizz... Oy vermeyi, yorum yapmayı ve sıradaki bölümü okumayı lütfen unutmayınnn.
Bizi bir tık aksiyonlu bir bölüm bekliyor. Geçen bölüm Ares Layla'ya evlenme teklifi etmişti. Sizce Layla ne cevap verecek?
Yukarıya bıraktığım müziği açın lütfen.
[Telefondan okuyorsanız müzikçalardan da açabilirsiniz.]👸🏻
Bence videoyu izleyip anlamına bakmalısınız. Mükemmel bir şarkı bu...Bugünün parçası:
Tom Odell - Another Love🩷İyi okumalar canlarım! ☺️
--------------
_______________
*Ve senin denizin olmak, Bir başkasının okyanusu olmaktan daha özgür hissettirdi...*
_______________
12.BÖLÜM:
Cümlelerin Kalbimde Bir KrallıkBazen kalbinizde bir boşluk hissedersiniz. Bilmediğiniz bir boşluk kalbinizin orta yerinde öylece duruyordur. Nefes almanızı engeller. Tam olmanızı engeller.
Yaşamanızı engeller...Ama sonra birden biri gelir. Ve kalbinizdeki o boşluğa küçük bir parça atar. O küçük minik parça kalbinizdeki o koca boşluktan hava girmesini engeller. Acınızı hafifletir. Size nefesinizi geri vermiş olur. Size yaşamınızı geri vermiş olur... Bu belkide onun için basit bir şeydir. Alelade atılmış ufak bir parçadır, ancak o kadar basit değildir.
Sizin eksikliğinizi azıcık tamamlayan birine bile köle olacak kadar eksiksinizdir.
Ancak belkide o kişi için çok değerlisinizdir? Sizin eksikliğinizi alıp kendi eksikliğiyle tamamlayacaktır. Boşluklar ve parçalar birleşip ne olur bilir misiniz? Yaşam olur.
Ares Layla'ya sadece "Benimle evlenir misin?" Demedi. Ares "Yaralı olduğunu biliyorum. Kalbindeki boşluğu biliyorum. Tanıyorum. Aynısı bende de var. Ama biz birbirimizin boşluğunu tamamlayabiliriz... Birbirimize yaşamlarımızı geri verebiliriz Layla..."dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeşil Şafak
Ficción históricaDüşün; karanlığın tam ortasındasın. Etrafını bir sis sarmış. Herşeyini kaybetmişsin. Bir fırtına var. Yürüyemiyorsun bile... Tacın yere düşmüş. Elbisen kirlenmiş. Nefes alamıyorsun. Kalbinde bir hançer. Bir acı. Yere yığılıyorsun görüş alanın daralı...