Hasret
O gün evimin kapısına geldiğimde gülümsüyordum. Aslında yol boyu gülümsemiştim. Çünkü pek bir şey konuşmamış olsak dahi cümlelerin içinde imalar vardı ve bu bana umut vermişti.
Onca zamandan sonra ilk defa.
Ummuyordum. Ummamıştım ama şimdi işler değişmişti. Bu belki de acı verecekti. Belki de benim sandığım gibi değildi, sadece dostane yaklaşıyordu ya da bugün yardımım dokunduğundandı belki, sadece minnettardı. Bilemezdim.
Ama umut, belirgin olmayan zamanlara bakar öyle gülümser. Netlik, bazı durumlarda umudu yok eden şeydir. Bazı çok durumlarda.
Kapıyı açıp içeri girdiğimde annemin "Geldin mi?" diye soran sesini duyuyorum. Saat akşam yediye geliyor, normalde bundan daha geç geldiğim için sesindeki şaşkınlığın nedenini kolay ayırt ediyorum.
"Geldim!" dedim, neşesi yüksek bir tonda. Eminim, bunu anlayacak ve meraklanacak. Çünkü son zamanlarda hayatımı sadeleştirdiğimden bu yana, pek de mutlu sayılmam. Sayılı anlar dışında.
"Hoş geldin!" dedi,
"Üstümü değiştirip geliyorum!" diye bir kez daha neşeyle seslendikten sonra onu görmeden odama geçtim.
Ceket, çanta, anahtar... Telefon.
Telefonu kenara koymadan önce ekranını uyandırdım. Baktım mesaj bildirimi var. İçimde sırıtmaya başlayan o umut tekrar çıktı meydana. Histerik bir heyecanla atladım bildirime.
Ondandı.
Cahit:
Ulaştın mı eve?Kalbimdeki sevinç daha bir dalgalandı içimde.
Vakit kaybetmeden yazmaya başladım.
Hasret:
evet, şimdi girdim içeriye.Cahit:
Sevindim sağ salim gitmeneYemek yedikten sonra az şekerli bir çay iç mutlaka.
Sen seversin.
Boğazımdan bir nida koptu. İmanın esamesi kalmadı, dedi kalbim bana. Bu düpedüz düşünmek. Düşündüğünü hissettirmek. Nereden çıktı, nedeni neydi kaygısı gözetmeden direkt.
Hasret:
hatırlıyorsunCahit:
Unuttuğun ne var, diye sorHatırladıklarımdan daha az yer kaplıyordur kesin
Hasret:
senin tarafından hatırlanıyor olmakbunun mutluluğunu tarif edemem sana
onca zamandan sonra
Cahit:
Hatırlama eylemi unuttuktan sonra gerçekleşirUnutmayı denedim biraz
Hatta unuttum da.
Ama silemedim seni
Silemiyorum Hasret
Buna nasıl önlem alabilirim bilmiyorum
Hasret:
bunu durdurmayı istiyor musun?Cahit:
Öyle bir şey söylemedimDurumu izah ettim sana
Anla, gör, bil ve
Hasret:
ve?????
cahiiit?
ve???????
*ikiye on kala - depresyon güzelim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zaaf
Short Storytamamlandı ✔️ (texting içerir) *gözyaşların hala içimde bir yerlere dokunuyor ama artık gözlerimi dolduramıyor. bunun suçlusu sadece sensin hasret.* 1423 18723